Straipsniai apie dietas      

Klaidos, kurios skatina antsvorį
Didysis Viktoras Hugo rašė: jeigu žmogus ko nors nesupranta, tai to ir nepasieks. Antsvorio atžvilgiu tai reiškia, kad jeigu nesuprasite klaidų, kurios jį skatina, niekados ir nesuliesėsite.

Kuriamas vaistas, padėsiantis numesti pusę kūno riebalų
Mokslininkai kuria piliules, kurios padės atsikratyti daug svorio ir numesti pusę kūno riebalų per savaitę, praneša dailymail.co.uk. Bandymai su pelėmis parodė, kad vaistas per 7dienas gali sumažinti kūno svorį ketvirtadaliu, o riebalų kiekį - 42 %.

Dietos - kelias į nutukimą
Kai kas sako: užtenka pažiūrėti į salotos lapą ir jau tunku. Tai nėra taisyklė, bet žmonių medžiagų apykaita yra skirtinga, dažniausia ją lemia genai. Kai kurie žmonės gali valgyti kaip artojai ir nepriaugti nė gramo, tuo tarpu kitiems kilogramai kaupiasi žaibiškai.

Lieknėk pagal valandas!
Eilinį kartą su draugėmis pradėjus dūsauti apie dietas ir taisykles, kažkuri iš jų būtinai pareikš, kad valgyti reikia dažnai, bet po nedaug, tada svoris kris!

Piknikas, draugiškas tavo dietai
Puikus oras, gamta, kepsninė... Kaip neišklysti iš dietos režimo? Tau tikrai turėtų padėti šie patarimai! Tu tiek ilgai plušai tam, kad su maudymosi kostiumėliu atrodytum nuostabiai. Neleisk vasariškiems piknikams niekais paversti tavo titaniškų pastangų.

Pasiruošimas dietai
Dažniausiai paplitusi klaida žmonių, panorusių numesti vieną kitą ar net dešimtis kilogramų, tai pradėti „dietintis“ „nuo rytojaus ryto“. Tačiau manoma, kad išankstinis pasiruošimas dietai nereikalingas, nebent specialių dietai reikalingų produktų supirkimas.

Britų paauglė Amerikoje numetė 74 kg
16-metė Didžiosios Britanijos moksleivė Georgia Davis numetė 76 kilogramus. Pagražinti kūno formas jai padėjo JAV specialistai, rašo "The Sun".

Grubiausios dietų klaidos
Gydytojai keiksnoja dietas ir ragina nepasitarus su kvalifikuotais specialistais neeksperimentuoti su savo figūra ir galbūt sveikata. Tuo tarpu moterys ir toliau atkakliai laikosi iš draugės ar kaimynės perimtų mitybos taisyklių ir... kai kurioms jų netgi pavyksta sulieknėti!

Žmogus ir kilogramai
Lėtinės ligos, sukeltos antsvorio, šiandien nuvaro į kapus daugiau žmonių nei infekcinės. Bet žmogus su nereikalingais kilogramais kovoti pradėjo daug anksčiau.

Saldainiai ar mitai trukdo lieknėti?
Ar bandėte kada laikytis „stebuklingos“ dietos? Tikriausiai kiekviena moteris, net ir ta, kuri nesilaikė dietos, turi nors vieną tokios dietos receptą užsislaptinus juodai dienai.

Vanduo padės atsikratyti papildomų kilogramų
Esant nepakankamam skysčių kiekiui mūsų organizmas patiria stresą ir siunčia signalus į smegenis, kurie yra tokie pat kaip ir alkio signalai. Todėl mes užsinorime valgyti, nors iš tiesų mums reikėtų atsigerti!

Vienos dienos pasninkas kūno dailinimui
Norėdamos padailinti savo figūrą imamės įvairių dietų. Absoliutus badavimas organizmui yra didelis stresas. Iškrovos dienos, kai valgoma mažiau, yra žymiai patrauklesnė alternatyva, nes nereikia savęs kankinti.

Kaip kontroliuoti apetitą?
Nenumaldomas potraukis maistui – stipri jėga, kuriai sunku atsispirti. Besaikis valgymas ne tik kenkia figūrai, bet gali pabloginti savijautą ir sveikatą. Su pernelyg dideliu potraukiu maistui reikia kovoti kantriai ir kryptingai. Kaip tai daryti?

Antsvorio pavojai
Per didelis kūno svoris sunkina širdies darbą, didina kraujospūdį, apkrauna stuburą. Apkūnumą lemia netaisyklinga mityba, nejudrus gyvenimo būdas, paveldimumas.Ligų rizikai įtakos turi ne tik antsvoris, bet ir netolygus riebalų pasiskirstymas organizme.

Medžiagų apykaitos vaidmuo lieknėjant
Dažnai didėjančio svorio kaltininku įvardinama lėta medžiagų apykaita. Net jei jūsų medžiagų apykaita lėta, dar nereiškia kad negalite džiaugtis idealia figūra.

Lieknėjimo klaidos
Atraskite savo mitybos sistemą, vengdamos pagrindinių lieknėjimo klaidų.

Kokius negalavimus sukelia antsvoris
Visiems gerai žinoma, kad kūno svoris turi didelę įtaką sveikatai bei savijautai. Per didelis kūno svoris nuvargina raumenis ir sąnarius, didina kraujospūdį bei apsunkina širdies darbą.

Lieknėkite drauge!
Nusprendėte patobulinti savo kūno linijas? Įtraukite į šį procesą ir sutuoktinį ar partnerį. Bus smagiau ir kils mažiau pagundų nukrypti nuo lieknėjimo plano.

Maistas ir cholesterolis
Mūsų įprastame valgiaraštyje yra gana daug riebalų. Sviestas, margarinas – tai „tikrieji“ riebalai. „Slaptųjų“ riebalų yra mėsoje, piene, kiaušiniuose, įvairiuose desertuose ir t.t. Šie riebalai vadinami sočiaisiais riebalais ir yra „blogojo“ cholesterolio pagrindas.

Lieknėkite racionaliai!
Viena iš didžiausių svorį metančių žmonių problema – tai organizmo alinimas griežtomis dietomis. Tokie žmonės dažnai jaučiasi savimi nepatenkinti, nes jų gyvenimas – eilė griežtų mitybos tabu ir kitų sekinančių draudimų.

Puslapiai: [Ankstesnis]  1 2 3 4 5 6 7 8  [Kitas]