Straipsniai apie dietas      

Glikemijos indeksas (GI)
Lieknėjimo dieta gali būti neveiksminga, jeigu mitybos racione bus produktų su dideliu glikemijos indeksu. Glikemijos indeksas, kuris dažnai vadinamas tiesiog GI – tai skaičius nuo 1 iki 100, kuris rodo, kokiu greičiu organizmas suvirškina maisto produktus ir paverčia juos gliukoze.

Dieta ir riebalai
Subalansuotai mitybai būtina vartoti šiek tiek riebalų, kurie reikalingi normaliam organizmo funkcionavimui. Net ir laikydamosios griežčiausių lieknėjimo dietų visiškai jų neatsisakykite.

Angliavandeniai ir lieknėjimas
Užkietėję smaližiai rizikuoja priaugti papildomų kilogramų, tačiau angliavandeniai nėra mirtinas lieknos figūros priešas. Visiškai juos išbraukti iš savo valgiaraščio tikrai nevertėtų, nes būtent angliavandeniai yra geriausias organizmo energijos šaltinis.

Dieta pagal amžių: 30, 40 ir 50 m.
Su amžiumi keičiasi ir mūsų medžiagų apykaita, ir deja, ne į gerąją pusę. O mitybos įpročiai dažniausiai išlieka tie patys. Štai kodėl priaugame papildomų kilogramų.

Nori sulieknėti? Dažniau valgyk!
Turbūt neretai atsisakome pietų, nes saugome figūrą ir trokštame sumažinti svorį. Toks požiūris yra tik dar vienas lieknėjimo mitas, deja, tikrovė visai kitokia.

Kas trukdo sveikai maitintis?
Ir be dietologo patarimų aišku, kad gerai savijautai bei sveikatai palaikyti reikia valgyti lengvai virškinamą maistą, daug šviežių vaisių ir daržovių, įvairių grūdų ar pan. Nepaisant to, jog žinote kas jūsų organizmui geriausia, turbūt dažnai vietoj sveiko maisto, renkatės mažiau maistingus ir organizmui vertingus produktus.

Kokoso riešutų dieta
Kokosai yra labai plačiai naudojami tropinio klimato šalių kasdienybėje. Kokoso riešutai - kokoso palmės vaisiai - yra labai vertingi sveikatai. Tropinių šalių žmonės, gausiai vartojantys kokoso riešutus, beveik neturi viršsvorio problemų, rečiau serga šiais laikais vakarų šalyse paplitusiomis ligomis.

“Shopping-list” tavo dietai
Yra labai daug patarimų, iš kurių dar daugiau blogų, todėl verta apsidaryti aplink ir palyginti siūlomą produktą su kitais. Juk renkantis batus ar kokį drabužį, jūs atidžiai peržvelgiat ir įvertinat jį kitų atžvilgiu, be abejonės, nepamirštant savo patogumo.

Neskanus maistas sukelia depresiją
Pasak specialistų, bet koks neskanus ir vienodas maistas sumažina emocinį foną, provokuoja chronišką nuovargį. Dažnai laikydamiesi griežtos dietos, kurią sudaro nemėgstami ar greitai pabostantys produktai, žmonės sukelia sau psichologinę traumą, ateity galinčią virsti rimtu nerviniu sutrikimu.

Kalėdinis svorio priaugimas – nepapulk į švenčių paspęstus žabangus!
Žinai, kad tarp tavo naujametinių pažadų ir vėl bus būtinas bridžitiškas punktas: „Sulieknėti“. Kaip ir kasmet. Ir kaip gi neduosi sau šio pažado, jei per Kūčias ir Kalėdas tikrai neatsilaikysi prieš gausiomis vaišėmis nukrautą stalą. O kas gi atsilaikytų? Juk Kalėdų šventės mūsuose jau seniai virtusios... dovanų karštinės maratonu ir viską vainikuojančia persivalgymo orgija. Taigi ir šiemet iš anksto žinai, kad pakliūsi į tuos pačius spąstus, o atsipeikėjus po švenčių svarstyklių rodyklė sustos ties užrašu „Katastrofa!“

Stilingi štrichai tavo dietai
Laikantis dietos kartais atrodo, kad net ir nekalčiausias užkandis akimirksniu virsta lašiniais. Tačiau jei užkandžiausi išmintingai – taip tikrai nenutiks. Svarbiausia – nepamesti galvos ir rinktis tai, kas tau tinka. Pamiršk pabodusius džiovintus vaisius ir javainius!Štai keletas dietai palankių užkandžiavimo idėjų.

Dieta be cholesterino sukelia ankstyvą klimaksą
Kadaise Pasaulinė sveikatos organizacija paskelbė, kad cholesterinas, esantis gyvulinės kilmės riebaluose, yra pagrindinis aterosklerozės kaltininkas. Tada ir prasidėjo negailestingas „cholesterininių“ produktų gujimas iš kasdienio valgiaraščio. Tačiau ar tai tikrai protingas žingsnis?

Pridėk savo dietai nuotaikos
Dieta turėtų ne tik leisti sulieknėti, bet ir teikti moralinį pasitenkinimą. Praktiškai neįmanoma sulieknėti ir išlaikyti naująjį svorį, jei dieta suvokiama kaip savęs kankinimas. Laimė, yra keletas mažų paslapčių, kaip savo dietai suteikti geresnės nuotaikos.

Ką verta žinoti renkantis dietą?
Dietų norintiems sulieknėti apstu. Galima rinktis pagal ką tik nori: pomėgius, figūros tipą, kraujo grupę ar net spalvą. Tačiau kuri dieta tinkamiausia būtent tau? Kuri ne tik leis sulieknėti, bet ir nepakenks sveikatai?

10 įpročių, trukdančių tavo dietai
Daugelis moterų tvirtina, kad jos valgo sveikai. Tačiau, kaip teigia knygos „10 įpročių, trukdančių moters dietai“ autorė Elizabeth Somer, tai – tik iliuzija. Jei viršsvorio turinčiai, bet šiaip sveikai moteriai nepavyksta sulieknėti laikantis dietos – akivaizdu, kad ji suvartoja daugiau kalorijų, nei pati mano.

Testas: Kokia dieta skirta būtent tau?
Dietą išsirinkti išties nelengva. Kas gi nori bereikalingai švaistyti laiką, energiją ir atsisakyti gyvenimo džiaugsmo dėl dietos, kuri vis tiek neduos gerų rezultatų? O būtent taip ir nutiks, jei dieta neatitiks tavo gyvenimo stiliaus. Štai paprastas testas, padėsiantis nustatyti, kokia dieta tinkamiausia būtent tau.

7 sėkmingos dietos paslaptys
Pradėti laikytis dietos taip pat lengva, kaip ir mesti rūkyti - galima tai daryti kone kasdien. Tačiau jei tikrai norite pasiekti finišo tiesiąją, teks suvokti keletą tiesų.

Kaip kovoti su biuro kalorijomis?
Pavargote nuo biuro švenčių, kur užkąsti galima tik torto, pyragėlių, picos ir kitų su dieta nesuderinamų gardėsių? O gal jau ėmė nervinti kolegių įprotis po pietų gurkšnoti kavutę, užkandant kremu įdarytais sausainukais ir spurgomis?Visai neverta šalintis bendravimo ir vengi susitikimų tik todėl, kad jūs lieknėjate. Visada turėdama po ranka nekaloringų užkandžių lengvai pasieksite savo tikslo. Štai keletas naudingų idėjų, ką vertėtų nuolat turėti po ranka.

Lieknėjimo esmė: universalios tiesos
Nors įvairios dietos ir dietologai siūlo daugybę skirtingų būdų lieknėti, kai kurios dietologijos tiesos jau seniai tapo aksiomomis ir neginčytinai padeda atsikratyti papildomų kilogramų. Štai 4 pagrindinės taisyklės, kurios neabejotinai padeda atsikratyti jūsų figūros nepuošiančio viršsvorio.

Septyni mirtini nusižengimai dietai
Ekspertai mano, kad iš dietos negalima išbraukti nė vienos produktų grupės, tame tarpe ir angliavandenių. Prieš pradėdama laikytis naujos dietos patikrinkite, ar autorius, jos sukūrėjas yra patikimas. Ieškokite dietos, kuri sulaukė daugybės specialistų palaikymo.

Puslapiai: [Ankstesnis]  1 2 3 4 5 6 7 8  [Kitas]