Naudingos lentelės      

Pavasaris. Pats metas sportuoti lauke

Skaityti komentarus (802)
Rekomenduok draugui
Spausdinti

Atsibuskite! Prieš akis keli mėnesiai gero oro - pats metas pasirūpinti figūra ir sveikata. Gražios saulėtos dienos - puiki proga sportuoti lauke.

Bėgiojimas laiptais
400 kcal per 30 min.
Stiprina sėdmenų, dubens raumenis. Britų mokslininkai įrodė, kad bėgiojimas laiptais stiprina širdį, kaulus, užkerta kelią osteoporozės susiformavimui. Pradžia gali būti sunki, todėl labai nepersistenkite ir krūvį didinkite po truputį.

Šuoliukai per šokdynę
250 kcal per 30 min.
Stiprina dubens raumenis, lavina lankstumą, judesių koordinaciją, stiprina širdies ir kraujagyslių sistemą. Šokinėjant kojas reikia laikyti suglaustas, nugara - tiesi, alkūnės prispaustos prie kūno.

Važinėjimas dviračiu
Važiuojant 15 km/h greičiu 166 kcal per 30 min.
Stiprina sėdmenų, dubens raumenis. Taip pat gerina imunitetą, mažina stresą, stiprina nervų sistemą, yra puikus venų varikozės profilaktikos būdas. Norėdami, kad treniruotė būtų dar efektyvesnė, važinėkite ne tik lygiu, bet ir kalvotu keliu.

Tinklinis
225 kcal per 30 min.
Treniruoja nugaros, preso, stambiuosius kojų raumenis. Šis komandinis žaidimas ypač tiks tiems, kurie dėl tam tikrų priežasčių negali užsiiminėti jėgos aerobika.

 Riedučiai
 130 kcal per 30 min.
Treniruoja sėdmenų bei dubens raumenis. Išmokę važinėtis riedučiais, nepamirškite apie apsaugas ir teisingą stovėseną - korpusas šiek tiek palinkęs į priekį, kojos šiek tiek sulenktos per kelius pečių plotyje.

Badmintonas
150 kcal per 30 min.
Treniruoja nugaros, pilvo, kojų raumenis. Badmintonas - viena efektyviausių sporto šakų, norint išlaikyti dailias kūno linijas. Šis judrus žaidimas lavina miklumą, koordinaciją ir reakciją.

Jojimas
183 kcal per 30 min.
Treniruoja nugaros, sėdmenų, pilvo raumenis. Jojimas gerina laikyseną, normalizuoja širdies darbą.

www.lsveikata.lt

Šaltinis: 123rf.com
Autorius:Lietuvos Sveikata

Asmeniškai TAU dietologo sudarytas valgiaraštis
​​​​​​​​​​​​​​​​
   
  Straipsnio komentarai (802)
daugiau
2021-05-17 07:32
wLtoBEzbfr
write your essay <a href=http://essayhome.org/essay-help/university-essay-help.html>university essay help</a> essay buy nothing day do my homework for me now
2021-05-15 23:32
xpBdQfzBws
math homework help for parents <a href=http://essayhome.org/essay-help/uc-application-essay-help.html>uc application essay help</a> i need help writing an essay for college homework solutions nanny pay
2021-05-14 19:46
UYXEIWkExs
review writing services <a href=http://essayhome.org/essay/online-essay.html>online essay</a> thesis binding service singapore umuc homework help
2021-05-13 14:51
IzKWSKJTQj
resume writing service lexington ky <a href=http://essayhome.org/essay/doing-exercise-essay.html>doing exercise essay</a> psychology thesis help where to buy quarterly essay
VardasEl. paštas
Komentaras
Saugos kodas:
  Susije straipsniai  

Cholesterolis ir kiaušiniai (53)

Kiek daržovių sudaro 100 kcal? (19)

Pieno produktų sudėtis (12)

Vitamino C kiekis daržovėse, vaisiuose bei uogose (20)

Vitaminų kiekis augalinės kilmės produktuose (20)

Valgome ir deginame kalorijas. Trukmė (86)