Naudingos lentelės      

Kiek daržovių sudaro 100 kcal?

Skaityti komentarus (19)
Rekomenduok draugui
Spausdinti

Tipiška vasaros vakarienė – tai lengvos daržovių salotos. O kartais net ir salotų gamintis neprireikia, užtenka pasiimti į rankas prinokusį pomidorą, agurką, užkąsti vienu kitu salotos lapu... Na, variantas – ne visada pats gardžiausias, bet dažnai propaguojamas laikantis dietos.

 Jei tau dietos klausimai taip pat nesvetimi, veikiausiai teko susimąstyti: kiek gi kalorijų gauni su jomis? Juk daržovės – taip pat ne vanduo.

Šparaginės pupelės. 60 g šio vegetariško skanėsto sudaro  102 kcal. O tai – maždaug tiek pupelių, kiek jų gali apimti dviem saujomis.

Ridikėliai. Puikus traškus užkandis. 70 g ridikėlių – tai 101 kcal. Ei, bet juk toks kiekis – tai pilna lėkštė!

Cukinija. 100 kcal gausi suvalgiusi vieną vidutinio dydžio cukiniją.

Šparagai. 99 kcal – tai trisdešimt šparagų stiebelių! Vienu prisėdimu vargu ar tiek įveiktum. Beje, su tokia porcija gautum dar ir 100 mg kalcio.

Baklažanas. Vienas vidutinio dydžio baklažanas – 110 kcal. Ir 15,6 g maistinių skaidulų.

Kukurūzas. 2 kukurūzų burbuolės – tai 117 kcal. Tiesa, dažniausiai valgomos su trupučiu sviesto. Tad pridėk dar apie 60-70 kcal.

Salierai. 100 kcal. suvalgytum su 18 vidutinio dydžio saliero stiebų. Iš jų gautum dar ir 288 mg kalcio. Visai neblogai, tiesa?

Pomidorai. 3 dideli pomidorai – 98 kcal.

Svogūnai. Nesvarbu, ar svogūnus valgysi žalius, ar keptus ant grotelių, 2 svogūnai – tai 109 kcal. Užtai suteiks puikų prieskonį visiems tavo gaminamiems patiekalams.

Agurkas. Ir troškulį numalšinti padės, ir atgaivins karštą vasaros dieną. 2 dideli agurkai – tai 98 kcal., 973 mg kalio ir 4,3 g baltymų.

Romaninės salotos. Tam, kad surinktum 100 kcal., turėtum suvalgyti didelį salotų dubenį. Na, maždaug apie 10 stiklinių, prigrūstų salotų lapų. Ar nepersivalgytum?

Špinatai. Jei tau patinka špinatai – puiku. 100 kcal taip pat surinktum tik įveikusi 10 stiklinių špinatų. Be to, gautum net 15 g baltymų, taip pat geležies, folio rūgšties. Ir nepamiršk: virti špinatai susitraukia, taigi jei patroškinsi keletą minučių vandenyje-kiekis nebebus toks didelis.

Autorius:Eli.lt

Asmeniškai TAU dietologo sudarytas valgiaraštis
​​​​​​​​​​​​​​​​
   
  Straipsnio komentarai (19)
daugiau
2021-05-11 22:02
lifukah
http://slkjfdf.net/ - Ulitrw <a href="http://slkjfdf.net/">Igoihe</a> hod.eqot.edieta.sveikata.lt.upz.li http://slkjfdf.net/
2021-05-11 21:44
apimkuni
http://slkjfdf.net/ - Isosix <a href="http://slkjfdf.net/">Ivadha</a> xvw.qivx.edieta.sveikata.lt.dfc.le http://slkjfdf.net/
2021-05-11 21:38
cedipaf
http://slkjfdf.net/ - Osuqaxo <a href="http://slkjfdf.net/">Weleroxak</a> pgn.ugth.edieta.sveikata.lt.uii.xn http://slkjfdf.net/
2021-05-11 20:54
eqimudabkomo
http://slkjfdf.net/ - Olojkaqi <a href="http://slkjfdf.net/">Igefuroka</a> wvc.vyqj.edieta.sveikata.lt.aap.yr http://slkjfdf.net/
VardasEl. paštas
Komentaras
Saugos kodas:
  Susije straipsniai  

Cholesterolis ir kiaušiniai (53)

Pavasaris. Pats metas sportuoti lauke (802)

Pieno produktų sudėtis (12)

Vitamino C kiekis daržovėse, vaisiuose bei uogose (20)

Vitaminų kiekis augalinės kilmės produktuose (20)

Valgome ir deginame kalorijas. Trukmė (86)