Sportas ir kūnas      

Treniruotės struktūra

Rekomenduok draugui
Spausdinti
Laba diena, norėjau jūsų paklausti, ar sportuojant sporto klube galima pirmiausia pabėgioti pusę valandos ant bėgimo takelio, po to pusę ant elipsinio ar dviračio ir tada daryti pratimus raumenims? Ar reikia viską daryt atvirkščiai ?


Užsiėmimų įvairovė didžiulė, juos lengvai galima kaitalioti ir reguliuoti. Galite kardio treniruoklius naudoti ir treniruotės pradžioje, ir pabaigoje. Iš pradžių ant kardio treniruoklio verta apšilti (sutepti raumens sąnarius bei judamąjį aparatą), todėl tempas turėtų būti nedidelis, pastovus.

Treniruotės pabaigoje pratimai gali būti įvairaus pobūdžio, svarbu išlaikyti sudėtingumo lygį, didinti tempą arba bėgimą skirtingais intervalais, kai greitis ir apkrova kaitaliojami. Išbandykite kardio treniruoklius ir užsiėmimo viduryje – taip išvengsite monotonijos ir ilgalaikio varginančio bėgimo.

Pagarbiai,

Rimas Matulaitis



Rimas Matulaitis — daugelio fitneso ir lengvojo kultūrizmo  varžybų bei čempionatų dalyvis bei prizininkas. Šiuo metu dirba sporto klubo "Impuls" sporto dalies vadovu.

 

Ieva.lt

Autorius:ieva.lt
Nuotraukos autorius:Jupiterimages nuotr.

Asmeniškai TAU dietologo sudarytas valgiaraštis
​​​​​​​​​​​​​​​​
   
  Straipsnio komentarai (0)
VardasEl. paštas
Komentaras
Saugos kodas:
  Susije straipsniai  

104 metų jogas S.Yogonanda: "Ilgo ir sveiko gyvenimo paslaptis – darbas su savimi" (0)

Kovoti su cholesteroliu padeda augalai (21)

NUOTRAUKOS: Efektingi pratimai moterims (3)

Rytinė mankšta: pradėk dieną žvaliai! (6)

Anoreksija – simptomai ir gydymas (26)

101 priežastis, kodėl verta užsiimti joga ir meditacija (10)