Sportas ir kūnas      

Neturite laiko sporto klubui?

Rekomenduok draugui
Spausdinti

Vos tik prašvitus anksti ryte  turite ruošti pusryčius vaikams, vyrui, pamaitinti šunį, po to lekiate į darbą, kuriame sukatės kaip bitutė, po darbo skubate į parduotuvę, grįžusi namo gaminate valgį, tvarkotės ir tikrai nebelieka nei jėgų, nei laiko sportui. Tačiau atrasdamos kelias minutes per dieną sportui įgautumėte daugiau energijos, optimizmo bei geros nuotaikos.

Sportas kasdieninėje veikloje

Neturite laiko ar pinigų sporto klubams? Pasitelkite fantaziją, būkite išradingos – būti fiziškai aktyvios galite atlikdamos kasdieninius darbus.

1. Važiuojate į darbą automobiliu? Tuomet atvažiavusi pastatykite jį toliau ir pasivaikščiokite. Nevažiuokite liftu, užlipkite, o dar geriau, užbėkite laiptais.

2. Pietus nešatės į darbą iš namų? Kitą kartą sparčiu žingsniu nueikite iki parduotuvės per pietų laiką.

3. Nesėdėkite kartu su šeima prie televizoriaus. Išeikite visi kartu pasivaikščioti, pavedžiokite šunį, pamėtykite su vaikais kamuolį ar pažaiskite kokį žaidimą. Tai bus naudinga ir jūsų atžaloms.

4. Padalinkite dienos fizinį krūvį į 3 dalis. Pvz., 30 min. padalinkite po 10 min. Taigi, 10 min. pėsčiomis į darbą, 10 min. energingo rankų mojavimo per priešpiečius ir 10 min. lengvos mankštos vakare. Tai puikus būdas visą pusvalandį skirti sportui.

5. Treniruotė vakare vaikams sumigus. Treniruotės likus 3 val. iki miego padeda lengviau užmigti ir geriau išsimiegoti. Kuomet vaikai jau suguldyti  ir baigti namų ruošos darbai, vietoje to, kad sėdėtumėte prie televizoriaus, padarykite keletą pratimų: pritūpimus, tempimo pratimus, pašokinėkite per šokdinę ar pasukite lanką.

6. Išnaudokite savaitgalius. Savaitgaliais turime daugiausiai laisvo laiko. Tad išnaudokite sportui tiek šeštadienį, tiek sekmadienį, kad darbo dienomis nesijaustumėte kalta neradusi laiko treniruotėms.

Nuotraukos autorius:"Gamma"

Asmeniškai TAU dietologo sudarytas valgiaraštis
​​​​​​​​​​​​​​​​
   
  Straipsnio komentarai (0)
VardasEl. paštas
Komentaras
Saugos kodas:
  Susije straipsniai  

104 metų jogas S.Yogonanda: "Ilgo ir sveiko gyvenimo paslaptis – darbas su savimi" (0)

Kovoti su cholesteroliu padeda augalai (21)

NUOTRAUKOS: Efektingi pratimai moterims (3)

Rytinė mankšta: pradėk dieną žvaliai! (6)

Anoreksija – simptomai ir gydymas (26)

101 priežastis, kodėl verta užsiimti joga ir meditacija (10)