2016-10-16Lietuva išlieka duonos valgytojų šalimi |
|
Duona nuo neatmenamų laikų užima svarbią vietą Lietuvos gyventojų maisto kultūroje. Nors prekybininkai pastebi, kad šiandien jų racionas įvairesnis, o pirkėjų galimybės įsigyti daugiau produktų – didesnės, duona išlieka vienu iš dažniausių produktų pirkinių krepšeliuose.
Kaip aiškėja iš prekybos tinklo „IKI“ atlikto tyrimo, duonos reikšmė lietuvių mityboje nemenksta – dauguma lietuvių šio produkto į parduotuves skuba kelis kartus per savaitę.
Tyrimo duomenimis, 54 proc. tautiečių duoną perka po kelis kartus per savaitę, o daugiau nei trečdalis – 35 proc. – į pirkinių krepšį ją įsideda mažiausiai kartą per savaitę. Svarbiausias kriterijus, pagal kurį renkamasi duona – kaina, tačiau ar ir kitą kartą bus perkamas tas pats gaminys, lemia ne ji.
Iš tyrimo aiškėja, kad tokie kriterijai kaip duonos gaminio išvaizda, kilmės šalis, pakuotės dydis ir patrauklumas, gamintojas, galiojimo laikas yra svarbūs tik vyresnio amžiaus vartotojų ir mažesnių miestų gyventojams. Taip pat vienas svarbiausių kriterijų jiems – ar duona pagaminta Lietuvoje. Tai rodo, kokias gilias tradicijas turi šis produktas mūsų kultūroje.
Šaltinis: | Edieta.lt |
Autorius: | Edieta.lt |