Naujienos      
2015-05-29

Reklamos su vidutinio kūno sudėjimo modeliais yra sėkmingesnės

Rekomenduok draugui
Spausdinti

Reklamoms pozuoti dažniausiai kviečiami ypač smulkūs, net liguistai liekni modeliai, tačiau mokslininkai teigia, kad žmonių grožio suvokimas ir požiūris keičiasi - produktų, kurių reklaminėms kampanijoms pozuoja kiek apvalesnės merginos, pardavimai didesni.

Mokslininkų komanda iš Kento universiteto (Jungtinė Karalystė) apklausė 18-25-erių metų moteris bei paprašė jų įvertinti modelių išvaizdą, išsinkti labiau patinkančius aprangos derinius bei juos susieti su pasitikėjimu savimi.

Įvertinę rezultatus mokslininkai pastebėjo, kad moterys mieliau pirktų drabužius, kuriuos reklamuoja normalaus, vidutinio kūno sudėjimo modeliai. Ši tendencija ypač ryški tarp moterų, kurios prisipažino nepasitikinčios savimi.

„Liguistai liekni modeliai reklamose yra ganėtinai kontraversiškas klausimas, ne veltui Prancūzijos parlamentas tokias reklamas ketina uždrausti. Mūsų tyrimas rodo, kad mados industrijos atstovams nereikėtų vengti normalaus kūno sudėjimo moterų, fotosesijos su jomis nedaro neigiamos įtakos pardavimams, anaiptol, juos skatina“, - teigė tyrimui vadovavęs ekonomikos mokslų daktaras Xuemei Bian.

Šaltinis: Edieta.lt
Autorius:Edieta.lt

   
  (0)
VardasEl. paštas
Komentaras
Saugos kodas:
  Susijos naujienos  

Antibiotikų vartojimas gali lemti nutukimą (0)

Lietuvos vaikai valgo per mažai daržovių (671)

Daržovių ir vaisių vartojimas žiemą: karaliauja citrusiniai vaisiai, bulvės ir kopūstai (676)

Populiarėja sveikesnė ir įvairesnė duona (0)

Pilno grūdo produktai mažina širdies ir kraujagyslių ligų riziką (768)

Ant lietuvių stalo daugėja žuvies (0)