2015-05-29Reklamos su vidutinio kūno sudėjimo modeliais yra sėkmingesnės |
|
Reklamoms pozuoti dažniausiai kviečiami ypač smulkūs, net liguistai liekni modeliai, tačiau mokslininkai teigia, kad žmonių grožio suvokimas ir požiūris keičiasi - produktų, kurių reklaminėms kampanijoms pozuoja kiek apvalesnės merginos, pardavimai didesni.
Mokslininkų komanda iš Kento universiteto (Jungtinė Karalystė) apklausė 18-25-erių metų moteris bei paprašė jų įvertinti modelių išvaizdą, išsinkti labiau patinkančius aprangos derinius bei juos susieti su pasitikėjimu savimi.
Įvertinę rezultatus mokslininkai pastebėjo, kad moterys mieliau pirktų drabužius, kuriuos reklamuoja normalaus, vidutinio kūno sudėjimo modeliai. Ši tendencija ypač ryški tarp moterų, kurios prisipažino nepasitikinčios savimi.
„Liguistai liekni modeliai reklamose yra ganėtinai kontraversiškas klausimas, ne veltui Prancūzijos parlamentas tokias reklamas ketina uždrausti. Mūsų tyrimas rodo, kad mados industrijos atstovams nereikėtų vengti normalaus kūno sudėjimo moterų, fotosesijos su jomis nedaro neigiamos įtakos pardavimams, anaiptol, juos skatina“, - teigė tyrimui vadovavęs ekonomikos mokslų daktaras Xuemei Bian.
Šaltinis: | Edieta.lt |
Autorius: | Edieta.lt |