Dietos A-Ž      

Silpnavalėms

Skaityti komentarus (53)
Rekomenduok draugui
Spausdinti

 

Dėmesio! Išbandyta su savimi ir artimaisiais. Aš numečiau 22kg per 3 mėnesius, vyras – 20kg per 2 mėnesius.

Taisyklės:

1. Maistą padalinkite į 3 lygias dalis: pusryčiams, pietums ir vakarienei. Vakarieniaukite iki 18 valandos. Jei nespėjote, apie valgį pamirškite.

2. Nevartokite angliavandenių: duonos, kruopų, cukraus, medaus, bulvių, vynuogių, bananų, melionų.

3. Būtina valgyti mėsą, žuvį arba varškę (porcija turi būti jūsų delno dydžio). Derinimas: mėsa, žuvis – su daržovėmis, varškė – su vaisiais.

4. Gerkite nekaloringus, neriebius gėrimus.

Efektas neįtikėtinas – 6-10kg per mėnesį. Svoris stabilizuojasi. Jokių raukšlių ir nudribimų. Vyrai su malonumu laikosi šios dietos (jiems procesas vyksta greičiau).

   
  Straipsnio komentarai (53)
daugiau
2014-11-22 15:41
imen
kas norit pradeti laikytis dietos kartu,geriau per skaipa susirasinetume,esu1,75,dabartinis svoris 77kg,siekimas iki 65 kg
2013-03-11 10:47
slapukė
Bet ar kilogramai negrįžta?? Nebus po šios "dietos" jo-jo efekto?
2012-12-14 16:53
boruze
geras cia
2012-01-30 17:55
Ugnė
Sako ne dieta, bet taisyklingas maitinimasis. Šiaip jeigu teisingai maitinies ir derini mitybą, angliavandeniai yra reikalingi, tik juos geriau rytais valgyt.
Nesąmonė :)
VardasEl. paštas
Komentaras
Saugos kodas:
  Susije straipsniai  

Pasirinkite tinkamą arbatą lieknėjimui (31)

Mėta — aukso vertės augalėlis (54)

Prancūziška dieta (112)

Misija įmanoma: Sulieknėti lengvai ir neskaudžiai (61)

Organizmas į dietas reaguoja kaip į badmetį (10)

Sportas pagal kraujo grupę (13)