Sveika mityba      

Misija įmanoma: Sulieknėti lengvai ir neskaudžiai

Skaityti komentarus (61)
Rekomenduok draugui
Spausdinti
Dar nė vienas paskubomis atliktas darbas nesuteikė naudos. Todėl jei nusprendėte lieknėti, darykite tai nuoširdžiai ir tikėkite tuo, ką darote. 

Pirmoji savaitė: Pradžių pradžia

Jei norite, kad svoris kristų ir nebesugrįžtų, jums reikės keisti savo valgymo rėžimą. Tik nesugalvokite per vieną akimirką atsisakyti saldumynų, angliavandenių ir riebalų, kuriais maitinamės kiekvieną dieną. Lieknėjimo pradžia turi būti labai lėta: pirmosiomis dienomis saldumynus keiskite vaisiais, bulvių traškučius – riešutais, gazuotus gėrimus – šviežiai spaustomis sultimis. Nepamirškite, kad organizmas nėra pripratęs prie streso, todėl erzinti jo nereikia. Taip pat pirmomis lieknėjimo dienomis nepatartina 5 kartus per savaitę bėgti į sporto salę. Ramiai ir be streso liftą pakeiskite laiptais, o autobusą – ėjimu į darbą pėstute. 

Antroji savaitė: Apsipirkinėjimas

Apsipirkinėjimas ne tik gerina nuotaiką, mažina nuovargį ir stresą, bet ir degina papildomas kalorijas, kurių per žiemą prisikaupė labai daug. Mažiau valgykite, automobilį keiskite vaikščiojimu pėstute ir parduotuvėje, apsipirkinėjimo metu jums idealiai tiks S dydis, o ne M. 

Trečioji savaitė: Stop alkoholiui

Vyno taurė vakare – romantiška ir gražu, tačiau tik ne tada, kai norite sulieknėti. Pamirškite visus alkoholinius gėrimus, alutį su kepta duona ir sūrį su vynu. Pats laikas vakare, prie televizoriaus, išgerti šviežiai spaustų sulčių su gardžiais egzotiškais vaisiais. 

Ketvirtoji savaitė: Nauji išbandymai

Jei iki šiol kas rytą darėte mankštą namuose, pakeiskite ją rytiniu bėgiojimu lauke (jei orai tam palankūs). Užsirašykite į teniso, krepšinio, badmintono ar kitas treniruotes. Labai svarbu, kad lieknėjimo metu neatsirastų rutina, kuri sudrumztų jūsų harmoningą kelią į pergalę. 

Penktoji savaitė: Pratimai rytais

Jei iki šiol sportavote bet kuriuo dienos metu, tai pats laikas būtų koncentruotis į rytą, kai kūnas dar tik bunda. Mankšta arba treniruokliais esančiais namie, galite pasimėgauti žiūrėdami TV, klausydamiesi mėgstamos radijo stoties. Nepamirškite po mankštelės nusiprausti kontrastiniame duše, kuris yra ypač naudingas jūsų kūnui. 

Šeštoji savaitė: Aplodismentai jums

Na gą, gausūs plojimai! Šeštąją savaitę jūs su malonumu užkandžiaujate vaisiais ir daržovėmis, rytą pradedate naudinga mankštele, nebegeriate alkoholio, o tai puikiai išvalė jūsų odą ir, žinoma, nuo sveiko gyvenimo būdo esate labai geros nuotaikos! Su tuo ir sveikiname! 

Šaltinis: freedigitalphotos.net
Autorius:Gerda Morozovienė

Asmeniškai TAU dietologo sudarytas valgiaraštis
​​​​​​​​​​​​​​​​
   
  Straipsnio komentarai (61)
daugiau
2016-07-29 22:32
Kaydi
The pusreachs I make are entirely based on these articles. http://ndtwumufvx.com [url=http://dfhwgdiq.com]dfhwgdiq[/url] [link=http://mixhybcdrg.com]mixhybcdrg[/link]
2016-07-28 08:21
Cassandra
This is what we need - an insight to make <a href="http://oqzejxr.com">evnroyee</a> think
2016-07-28 01:21
Beatrice
Times are chginnag for the better if I can get this online! http://hltrjrhyfar.com [url=http://ejjyzbkkzi.com]ejjyzbkkzi[/url] [link=http://nqyawxz.com]nqyawxz[/link]
2016-07-27 18:25
Hippie
Reading this makes my <a href="http://bfkcrxtwxhc.com">decnoisis</a> easier than taking candy from a baby.
VardasEl. paštas
Komentaras
Saugos kodas:
  Susije straipsniai  

Gardžiausi vegetariški patiekalai iš viso pasaulio (123)

Sveiki ir gardūs pusryčiai mažiesiems (66)

Saldumynai, kurių negalėtumei atsisakyti (39)

Kaip moterys lieknėja? (53)

Vištiena ant grotelių! Kitoks skonis, novatoriškas ruošimas, originalus pateikimas (39)

Pasirinkite tinkamą arbatą lieknėjimui (28)