Straipsniai apie dietas      

Ananasas ir papaja padeda mažinti svorį

Skaityti komentarus (5)
Rekomenduok draugui
Spausdinti
Seniai žinoma, kad ananasas pasižymi riebalus deginančiomis savybėmis, tačiau tik visai neseniai jis tapo nepamainoma daugelio dietų dalimi. Tokio pasisekimo paslaptis labai paprasta: ananase buvo aptiktas unikalus fermentas bromelainas, skaidantis riebalus. Šiuo atradimu netruko pasinaudoti įvairių "riebalų degintojų" gamintojai, ir prekyboje atsirado daugybė preparatų, kurių pagrindą sudaro ananaso ekstraktas. Reklaminės kompanijos devizu tapo tvirtinimas, kad "vienas gramas bromelaino sudegina 900g riebalų".

Iš tikrųjų ananaso savybės buvo stipriai pervertintos. Žinoma, 1g bromelaino nesudegina 900g riebalų, tačiau jis puikiai padeda virškinti žuvį, mėsą, ankštines kultūras, rūgštaus pieno produktus. Todėl po sočių pusryčių ar pietų galima išgerti ananasų sulčių arba suvalgyti riekelę šviežio ananaso. Tai padės išvengti sunkumo jausmo skrandyje ir greičiau įsisavinti baltyminį maistą. Be to, ananasas malšina alkio jausmą. Todėl tie, kurie į savo maisto racioną įtraukia šią tropikų dovaną, "lesa kaip žvirbliai".

Dietologai pritaria dviems "ananasų dietos" iškrovos dienoms per savaitę. Tam reikalingi 2kg ananasų ir litras ananasų sulčių be cukraus. Ananasą supjaustykite riekelėmis ir padalinkite dalimis – pusryčiams, priešpiečiams, pietums ir vakarienei (1kg ananasų per dieną). Be ananaso ir jo sulčių nieko daugiau negalima valgyti ir gerti. Jei tokia dieta atrodo pernelyg asketiška, tuomet per dieną papildomai galima suvalgyti 100g liesos varškės, 100g paukštienos arba liesos mėsos, truputį ruginės duonos. Per dvi dienas "sudeginsite" 2kg be žalos sveikatai. Tokia iškrova nerekomenduojama sergantiesiems opalige ir padidėjusiu skrandžio rūgštingumu. Taip pat derėtų žinoti, kad suvalgius ananaso reikia išsiskalauti burną, nes jame esanti rūgštis gadina dantų emalę.

Dar viena dietinė naujovė – papaja. Ją valgo šviežią, deda į vaisių salotas. Minkštimą galima valgyti šaukšteliu arba supjaustyti gabalėliais ir užpilti citrinos sultimis. Papajos ir prieskonių tyrė yra puikus natūralus marinatas mėsai. Papają maistui naudoja ir kaip daržovę – sūdytą arba virtą.

Egzotikos mėgėjai papają pavadino "XXI amžiaus maistu". Ir ne veltui, nes papajoje yra visų vandenyje tirpių vitaminų. Papainas veikia kaip riebalų degintojas. Papają rekomenduojama valgyti iškart prieš valgį, valgant ar po jo. Tuomet spėja pasireikšti jos poveikis suvalgytiems produktams.
 
Jei norite numesti 3-4 nereikalingus kilogramus, jums reikės visą savaitę valgyti papajos salotas. Tam jums reikės dviejų vidutinio dydžio žalių papajos vaisių (jie turi būti žalsvai baltos spalvos). Nulupkite odeles, sutarkuokite stambia tarka arba supjaustykite smulkiais šiaudeliais. Įdėkite valgomąjį šaukštą petražolių, 1 arbatinį šaukštelį citrinos sulčių, žiupsnelį druskos ir 1 valgomąjį šaukštą augalinio aliejaus. Gautas salotas papuoškite spanguolėmis ir patiekite atšaldytas. Tokios salotos labai skanios ir naudingos.

Taip pat labai efektyvu laikantis baltyminės dietos pusryčiams suvalgyti dribsnių su papaja.
 
Tam jums reikės 2 valgomųjų šaukštų kokoso drožlių, pusės papajos, mažo imbiero ir trupučio cinamono, 35g javų dribsnių, 100g lieso kefyro, 1 arbatinio šaukštelio kriaušių sirupo. Papają nuplaukite ir išimkite sėklas. Pusę minkštimo supjaustykite išilgai ir padėkite į šalį. Likusią dalį supjaustykite mažais kubeliais. Kokoso drožles pakepinkite uždengtoje keptuvėje, kol drožlės pradės skleisti aromatą. Tada jas sumaišykite su dribsniais, papajos kubeliais ir supilkite į dubenį. Iki vientisos masės sumaišykite kefyrą su susmulkintu imbieru, cinamonu ir kriaušių sirupu. Gauta mase užpilkite dribsnius. Prieš patiekdama papuoškite papajos gabalėliais. Paruošimo laikas: 15 minučių.
Autorius:Eli.lt; Jupiterimages nuotr.

Asmeniškai TAU dietologo sudarytas valgiaraštis
​​​​​​​​​​​​​​​​
   
  Straipsnio komentarai (5)
daugiau
2015-05-25 08:32
KyungJin
Histaminfrigf8rere pe5virker kroppens egne celelr til at frigf8re histamin i kroppen. Herved opste5r symptomer pga histaminoverskud hvis man mangler de nf8dvendige enzymer til at nedbryde histaminet. http://zeukfemgbhs.com [url=http://jhnjyl.com]jhnjyl[/url] [link=http://kjrhzoeplx.com]kjrhzoeplx[/link]
2015-05-22 20:49
Robert
Mi minden<a href="http://wcwuqf.com"> rgegel</a> gyfcmf6lcsturmixszal indedtjuk a napot, ebben csak gyfcmf6lcsf6k vannak, rendszerint valamilyen citrusfe9le is. Nekem olyan, mint a napi ke1ve9 me1snak: ett?l te9rek magamhoz, e9bredek fel, tf6lt?df6m enegie1val.Re9pa is van: nyersen, ezt pe1rom szereti. Paradicsom inke1bb csak nye1ron kerfcl szf3ba, mert (me9g) nincs saje1t terme9s?, eltett ve1ltozatunk.Pe1romnak is nagyon bejf6n ez a<a href="http://wcwuqf.com"> rgegel</a>i, fagy tapasztaltam. a lehet? legritke1bb, hogy valami hagyome1nyos, kiadf3sabb dologra csere9li. Persze napkf6zben eszfcnk me1st is, de ez a blogon fagyis kiderfcl.
2015-05-20 16:31
Shingo
Nem kukacoskodni szretene9k, de mie9rt kell bele gye1ri, m? aszkorbinsav? Ha jf3l tudom, az nem me1s, mint a C- vitamin, amib?l a napi adag 60 mg, e9s az szerintem b?ven megvan a soksok friss zf6ldse9gben e9s gyfcmf6lcsben.A felesleget pedig fagyis kive1lasztja a szervezet. Kfclf6nben nagyon tetszik a turmix, megyek e9s f6sszedobok egyet gyorsan!
2015-04-14 16:53
Mala
A kf6nyv szerinti<a href="http://ftxnrnxu.com"> reeeptct</a> edrtam le, e9n is azt hiszem, nyugodtan kihagyhatf3 az aszkorbinsav a citrom- e9s narancsle9 mell?l, e1mbe1r edgy, ha me9gsem maradunk mindf6rf6kke9 fiatalok, nem okolhatjuk a szerz?t :)) Amit pedig nem er?sedtettem meg, a turmix edze te9nyleg finom!
VardasEl. paštas
Komentaras
Saugos kodas:
  Susije straipsniai  

Dietologės patarimai: ko turime atsisakyti dėl sveikos mitybos? (21)

Ar iš tikrųjų efektyvios baltymų dietos? (8)

8 keisčiausi svorio metimo būdai (23)

Kad lieknėjimas būtų efektyvus (29)

Prancūziška dieta (112)

Agurkų dieta (2)