Straipsniai apie dietas      

Taisyklės, kaip laikytis dietos

Skaityti komentarus (30)
Rekomenduok draugui
Spausdinti

Dauguma moterų net nesusimąsčiusios, bet apimtos minties, kad tuoj atsikratys keleto kilgogramų neria stačia galvą laikytis dietų, neįvertinant kai kurių svarbių dalykų.

Bet kuri dieta – tai rimtas išbandymas jūsų organizmui. Ypatingai mažai kalorijų turinčios dietos. Ir norint gauti gerą rezultatą, įveikti šį sunkumą ir tuo pačiu nepakenkti savo organizmui, reikia laikytis tam tikrų taisyklių.

Visų pirma, išsirinkite teisingą dietą. Kiekvieno žmogaus organizmas turi savo ypatumus, ir jei tinka vienam žmogui, tai dar nereiškia, kad tik ir kitam, jei vienam suteikė stulbinančius rezultatus, kitam gali ir pakenkti.

Atkreipkite dėmesį: kai kuriais atvejais laikytis dietos griežtai draudžiama. Visų pirma tai liečia nėščiąsias ir maitinančias moteris, taip pat vaikus ir paauglius, ypatingai lytinio brendimo metu.

Antra, dietai reikia pasiruošti – morališkai ir fiziškai. Dar dietos pradžioje jūs turite būti sveiki, norite labai labai sukūsti ir būti įsitikinusiems, kad šį kartą tikrai viskas pavyks.

Jei norite išlaikyti pačią sunkiausią dietą, nenutraukti jos, besilaikant dietos būti geros nuotaikos ir tikėti savo jėgomis, pateikiame keletą patarimų.

Neužmirškite, kad efektyviam lieknėjimui reikia palaikyti tam tikrą kalorijų kiekį, tačiau tuo pačiu reikia priversti organizmą aktyviau deginti sukauptus riebalus. Tam jums padės fizinis aktyvumas, masažas, vandens procedūros ir pirtys.

Jeigu dietos metu jūs pradėjote jaustis blogai, jau nekalbant apie tai, kad jūs rimtai apsirgote, tuoj pat nutraukite savo dietą, nes kaip bebūtų – sveikata svarbiau nei grožis.

Jokiais būdais nesilaikykite dietos ilgiau nei rekomenduojama. Jei per dažnai ir per ilgai laikysitės dietų, jų efektyvumas mažės, o rizika sveikatai didės.

Labai svarbu teisingai nutraukti dietą. Būtent šiame etape dažniausiai atsipalaiduojama ir tai teikia neigiamą rezultatą – staigiai priaugama svorio.

Ir galų gale, išlaikę dietos egzaminą ir teisingai ją nutraukę, būtinai laikykitės teisingos, subalansuotos ir sveikos mitybos – tai ilgalaikis jūsų geros svaikatos ir savijautos garantas.

 

Šaltinis: Parengta pagal Best-diet.ru

Asmeniškai TAU dietologo sudarytas valgiaraštis
​​​​​​​​​​​​​​​​
   
  Straipsnio komentarai (30)
daugiau
2016-07-29 22:32
Lissa
Great stfuf, you helped me out so much! http://mjczfnlim.com [url=http://gqnkfveproc.com]gqnkfveproc[/url] [link=http://pzmcnvxjlyp.com]pzmcnvxjlyp[/link]
2016-07-29 22:31
Cayden
Never would have thunk I would find this so inbsdpensaile. http://hoxgpfyq.com [url=http://khazcuxnnw.com]khazcuxnnw[/url] [link=http://zyocwwy.com]zyocwwy[/link]
2016-07-29 22:31
Marylada
You write so holsntey about this. Thanks for sharing! http://omoogfufcj.com [url=http://xzawaqolet.com]xzawaqolet[/url] [link=http://besrqqxktt.com]besrqqxktt[/link]
2016-07-28 08:21
Klondike
Time to face the music armed with this great <a href="http://ebvyapc.com">inimfoatron.</a>
VardasEl. paštas
Komentaras
Saugos kodas:
  Susije straipsniai  

Dietologės patarimai: ko turime atsisakyti dėl sveikos mitybos? (21)

Ar iš tikrųjų efektyvios baltymų dietos? (8)

8 keisčiausi svorio metimo būdai (23)

Kad lieknėjimas būtų efektyvus (29)

Prancūziška dieta (112)

Agurkų dieta (2)