Straipsniai apie dietas      

Valgyti ar nevalgyti po 6 valandos vakaro?

Skaityti komentarus (34)
Rekomenduok draugui
Spausdinti

Jei Jus užvaldė noras pasiekti fizinį tobulumą ir gyventi amžinai, tai, tikriausiai, Jums yra žinoma, kad dienos bėgyje maitinimas turi būti subalansuotas baltymų, riebalų ir angliavandenių atžvilgiu. Tačiau, valgyti ar nevalgyti prieš miegą – klausimas, vertas pasamprotavimų. Pažymėsime iš karto, kad nevalgymas po 6 valandos vakaro – pakankamai veiksmingas variantas svorio mažinimui. Daugelis net mano, kad dėl užtikrintumo, geriausiai nevalgyti apskritai po 5. Šis požiūris turi gilias šaknis.

Mes - gamtos dalis, nežiūrint į tai, kaip retai į ją išsiruoštume. Viskas, kas gyva, orientuojasi pagal Saulę. Štai ir mes, kai Saulė pradeda leistis – turime mažinti suvartojamo maisto kiekį. Turiu omeny, kad bet koks maisto vartojimas po vidurdienio neturi būti gausesnis, nei ankstesnis, o po saulėtekio, kai gamta nustoja maitinti žemę šviesulio energija, logika kužda, kad būtų geriausia atsisakyti maisto. O ir artėjant miego metui, visi procesai organizme sulėtėja, ir jis negali sudeginti tiek energijos, kiek dieną.

Organizme, priešingai, įsijungia natūralūs visų procesų sulėtinimo mechanizmai ir prasideda pasiruošimas miegui.  Jei valgysite nurodytą laiko intervalą prieš miegą – įsiterpsite į šiuos pasiruošimo procesus ir pakenksite savo sveikatai. Taigi, jei seksime gamtą, tai po saulėlydžio geriausia būtų nevalgyti.

„Nevalgymo po 6 valandos“ šalininkai primigtinai rekomenduoja laikytis 3 valandų intervalo tarp maisto vartojimo ir prieš einant miegot. Tačiau, labai dažnai mūsų organizmas apie 9 valandą vakaro duoda melagingo alkio signalus. Būtent tuo metu dauguma puola prie šaldytuvų. Visas tuo metu suvartotas maistas virsta riebalais! Ir čia yra labai svarbu žinoti, kad tai klaidingi signalai ir mokėti jiems pasipriešinti. Iki vakaro mes pavargstame ir mums pradeda atrodyti, kad maistas leis mums užsikrauti energijos ir atstatyti jėgas. Netikėkite šiais signalais.

Pasistenkite kažkuo užsiimti ir kontroliuoti savo norus. Paskaitykite knygą, pabendraukite interneto forumuose, užsiimkite namų ūkiu – variantų yra daug, tik neleiskite laimėti norui pavalgyti.

Viskas atrodo paprasta ir suprantama. Saulė nusileido – ir jokio maisto. Tik šis gamtinis principas blogai įsirašo į tai, kad dirbantys žmogus, atėję namo alkani, galės nevalgyti po 6 valandos ir žiūrėti į tai visiškai ramiai.

Šiuo metu bus neišvengiamas savęs prievartavimas ir tai labai gadins nuotaiką. Vienaip ar kitaip, kad iš tikrųjų nevalgytumėte po 6 valandos vakaro ir tuo pat metu gerai jaustumėtės emociškai – žmogui iš pradžių reikės atlikti rimtą psichologinį organizmo suderinimą. Tuo labiau, kad nei vienas mokslinis tyrimas aiškiai iki šiol neįrodė, kad maisto vartojimas naktį iššaukia svorio priaugimą. Tikriausiai tiems mokslininkais ir dietologams, kurie mano, kad maisto vartojimas prieš miegą ne mažiau svarbus, nei kiti, yra ne mažiau nei jų aršių priešininkų. Ir svarbiausias jų argumentas – jeigu nepavalgote, tai būtinai prabusite prieš naktį dėl ūmaus alkio priepuolio. Jūsų pasąmonė pažadins Jus ir privers suvalgyti ne Jūsų praleistą lengvą maistingą vakarienę, o dalykus, kurių valgyti tikrai neverta. Kad neverstumėte sąmonę pasiekti tokią būseną, pateiksime Jums kelis patarimus, kaip pavalgyti prieš miegą, nekenkiant svoriui ir figūrai.

Reikia valgyti tą, kas lėtai virškinama: skaidulinius angliavandenius ir pieno baltymus. Tiks varškė, žemės riešutų aliejus ir bet kokios daržovės. O štai riebaus ir saldaus maisto reikia vengti, nors, jos reikia vengti bet kokiu paros metu. Nevartokite produktų, kuriuose gausu kofeino ir alkoholio, nes jie sužadina nervų sistemą ir neleis Jums užmigti.

Puslapiai:   1     2     3  

Autorius:Mitybos specialisto užrašai

Asmeniškai TAU dietologo sudarytas valgiaraštis
​​​​​​​​​​​​​​​​
   
  Straipsnio komentarai (34)
daugiau
2017-09-06 00:25
miwoaheg
http://20mg-cheapesttadalafil.com/ - 20mg-cheapesttadalafil.com.ankor <a href="http://20mg-cheapesttadalafil.com/">20mg-cheapesttadalafil.com.ankor</a> http://20mg-cheapesttadalafil.com/
2017-09-06 00:07
ugeeomokdeaq
http://20mg-cheapesttadalafil.com/ - 20mg-cheapesttadalafil.com.ankor <a href="http://20mg-cheapesttadalafil.com/">20mg-cheapesttadalafil.com.ankor</a> http://20mg-cheapesttadalafil.com/
2017-09-04 22:47
uotafuyfoyuv
http://20mg-cheapesttadalafil.com/ - 20mg-cheapesttadalafil.com.ankor <a href="http://20mg-cheapesttadalafil.com/">20mg-cheapesttadalafil.com.ankor</a> http://20mg-cheapesttadalafil.com/
2017-09-04 22:34
ejeruina
http://20mg-cheapesttadalafil.com/ - 20mg-cheapesttadalafil.com.ankor <a href="http://20mg-cheapesttadalafil.com/">20mg-cheapesttadalafil.com.ankor</a> http://20mg-cheapesttadalafil.com/
VardasEl. paštas
Komentaras
Saugos kodas:
  Susije straipsniai  

Dietologės patarimai: ko turime atsisakyti dėl sveikos mitybos? (21)

Ar iš tikrųjų efektyvios baltymų dietos? (8)

8 keisčiausi svorio metimo būdai (23)

Kad lieknėjimas būtų efektyvus (29)

Prancūziška dieta (112)

Agurkų dieta (2)