Sportas ir kūnas      

Treneris pataria: pratimai šlaunims ir sėdmenims

Skaityti komentarus (8)
Rekomenduok draugui
Spausdinti
Ką daryti, kad dingtų šoniniai riebalai, bei kokie pratimai geriausi norint, kad suplonėtų kojos?


Svarbu rūpintis ir mityba, nes nekontroliuojamas maisto kiekis grės nutukimu, o laikas, praleistas treniruojantis, tokiu atveju gali būti beprasmis. Atlikite namuose pratimus, kurie skirti kojų ir sėdmenų raumenims stiprinti. Taip pat nepamirškite pilvo preso bei kitų kūno dalių.

Pratimai šlaunų ir sėdmenų raumenims:


Pradinė padėtis
: atsigulkite ant kilimėlio. Galva, pečiai ir kojos šiek tiek pakelti nuo žemės, rankos ištiestos į šonus. Kojas tieskite į šonus ir vėl suglauskite (galite kryžiuoti). Pratimas atliekamas 3 kartus pakartojant judesį po 15-20 kartų. Judesių skaičių palaipsniui didinkite.

Pradinė padėtis
: nugara tiesi, rankos ant klubų, viena koja šiek tiek ištiesta atgal. Darykite įtūpstą. Dėmesio! Atlikdamos pratimą stenkitės, kad kelias neišsikištų už kojų pirštų, priešingu atveju apkraunami sąnariai. Pratimas kiekvienai kojai atliekamas 3 kartus, pakartojant judesį po 12-15 kartų. Judesių skaičių palaipsniui didinkite.

Pradinė padėtis: atsiklaupkite ir delnais atsiremkite į kilimėlį. Į šoną pakelkite sulenktą koją (koją stenkitės iškelti kuo aukščiau ir išlaikyti toje pačioje padėtyje). Tieskite koją per kelį. Pratimas kiekvienai kojai atliekamas 3 kartus, pakartojant judesį po 12-15 kartų. Judesių skaičių palaipsniui didinkite.

Pradinė padėtis: atsiklaupkite ir delnais atsiremkite į kilimėlį. Vieną koją pakelkite į viršų ir šiek tiek sulenkite per kelį. Šiek tiek nuleiskite koją žemyn, tačiau kelio visiškai nelenkite, po to grįžkite atgal į pradinę padėtį. Pratimas kiekvienai kojai atliekamas 3 kartus, pakartojant judesį po 12-15 kartų. Judesių skaičių palaipsniui didinkite.

Sėkmės,

Rimas Matulaitis





Rimas Matulaitis — daugelio fitneso ir lengvojo kultūrizmo  varžybų bei čempionatų dalyvis bei prizininkas. Šiuo metu dirba sporto klubo "Impuls" sporto dalies vadovu.

 

 

 

Ieva.lt 

Autorius:ieva.lt
Nuotraukos autorius:jupiterimages nuotr.

Asmeniškai TAU dietologo sudarytas valgiaraštis
​​​​​​​​​​​​​​​​
   
  Straipsnio komentarai (8)
daugiau
2014-04-07 16:23
Andzela
Mano labai maza raumenu mase, o riebalinis sluoksnis nemazas. Sportuojant aisku padidinsiu raumenis, bet jeigu vel nustosiu sportuoti ar raumuo vel sunyks, ar kokius uzsiauginsiu tokie ir liks?
2012-11-15 16:04
as
bet cia sitie pratimai koju ploninimui?
2012-10-20 14:01
xxx
super, geriausias treneris, tik gaila,kad išėjo iš victoria gym :)
2012-07-30 14:57
erika
Bandysiu
VardasEl. paštas
Komentaras
Saugos kodas:
  Susije straipsniai  

104 metų jogas S.Yogonanda: "Ilgo ir sveiko gyvenimo paslaptis – darbas su savimi" (0)

Kovoti su cholesteroliu padeda augalai (21)

NUOTRAUKOS: Efektingi pratimai moterims (3)

Rytinė mankšta: pradėk dieną žvaliai! (6)

Anoreksija – simptomai ir gydymas (26)

101 priežastis, kodėl verta užsiimti joga ir meditacija (10)