Sportas ir kūnas      

Misija įmanoma: Tvirtas pilvuko presas iki vasaros

Skaityti komentarus (1)
Rekomenduok draugui
Spausdinti
Jei nori atšilus orams prie ežero ar jūros mėgautis saule nė kiek nesibaimindama dėl kelių gelbėjimosi ratų ant pilvo, pats metas čiupti jautį už ragų – nuo šiandien pradedam sportuoti!

Karpome žirklėmis

Atsigulkite ant mankštai skirto kilimėlio, nugarą stipriai prispauskite prie jo, iškelkite kojas į viršų ir karpykite žirklėmis. Šis senas geras mokyklos laikų pratimas – taikliausias šūvis riebaliukams nušauti! Pratimą kartokite kelias minutes, kol sukarpysite visas neigiamas emocijas. Labai svarbu, kad nepakeltumėte nugaros ir galvos nuo žemės, antraip ims skaudėti stuburą ir nukentės slanksteliai. 

Sukame ratus

Atsigulkite ant kilimėlio, nugarą stipriai prispauskite prie jo, suglauskite kojas, pirštu pakelkite į viršų ir suglaudusios kojas sukite ratus. Kojas galite pakelti ne daugiau, nei 25 centimetrai nuo žemės. Jaučiate, kaip ima tempti pilvo raumenys? Vadinasi, pratimas pavyko! Jį kartokite kelias minutes, ratus sukite ir į vieną, ir į kitą puses. 

Kryžminiai atsilenkimai

Atsigulkite ant kilimėlio, rankas sunerkite virš galvos, kojas sulenkite per kelienius. Pradėkite daryti atsilenkimus, tik vieną kartą viršutine kūno dalimi lenkitės link dešinės kojos, kitą kartą – link kairės. Pratimą kartokite kelias minutes, padarykite 20-30 atsilenkimų. 

Lanko sukimas

Jei norite mėgautis grakščiu pilvuku, įsigykite lanką! Kiekvieną dieną ant liemens sukti lanką reikėtų 15-30 minučių. Galite sukti po kelias minutes, o galite vienu kartu sukti visą pusvalandį. 

Mielosios, jei visą šį paprastučių pratimų kompleksą pradėsite įgyvendinti jau dabar, tai mes jums pažadame, vasarą atrodysite grakščios it gulbės! Nepamirškite pratimų derinti su sveika mityba. 
Šaltinis: freedigitalphotos.net
Autorius:Gerda Morozovienė

Asmeniškai TAU dietologo sudarytas valgiaraštis
​​​​​​​​​​​​​​​​
   
  Straipsnio komentarai (1)
daugiau
2015-03-12 23:29
ieva
Labas noreciau suzinoti kaina sudarymo programos?
VardasEl. paštas
Komentaras
Saugos kodas:
  Susije straipsniai  

104 metų jogas S.Yogonanda: "Ilgo ir sveiko gyvenimo paslaptis – darbas su savimi" (0)

Kovoti su cholesteroliu padeda augalai (21)

NUOTRAUKOS: Efektingi pratimai moterims (3)

Rytinė mankšta: pradėk dieną žvaliai! (6)

Anoreksija – simptomai ir gydymas (26)

101 priežastis, kodėl verta užsiimti joga ir meditacija (10)