Sportas ir kūnas      

Fitness bike treniruotės. Ką apie jas žinote? (1)
„Fitness Bike“ sporto rūšis kelia nemažai susidomėjimo bei turi nemažai patrauklumo. Kas tai yra? Tai grupinė treniruotė su stacionariais dviračiais, turinčiais mechaninę apkrovą. Optimaliausiai sporto salėje „dviratukus mina“ nuo 10 iki 30 žmonių, kuriems užsiėmimą veda profesionalus instruktorius.

Remigijus Bimba atsako į skaitytojų pateikiamus klausimus (4)
Remigijus Bimba - kultūrizmu užsiiminėja nuo 1991 m., jis yra Lietuvos kūno kultūros akademijos sporto magistras bei turi keturiolikos metų asmeninio trenerio patirtį.

4 stebuklingi pratimai gražiai krūtinei
Kad išsaugoti standžius krūtinės raumenis, suteikti gražią formą, pasinaudokite mūsų pratimų kompleksu. Juos reikia atlikti kiekvieną dieną Jums patogiu laiku. Nebūtina atlikti visus, darykite tuos, kurie Jums patinka. O jei dar turėsite svarmenis – rezultatas bus dar labiau apčiuopiamas.

Veido mankšta
Tik judėjimas palaiko gerą raumenų tonusą ir stangrumą. Nejudantis raumuo greitai suglemba. O kas gi norėtų, kad veido raumenys prarastų stangrumą? Juk tuomet ir juos aptempianti oda, veikiama žemės traukos jėgos, nutįstų žemyn...

Aerobika: esminės taisyklės
Jeigu norite išvengti daugybės traumų aerobikos treniruotėse ir teisingai daryti pratimus, susiraskite gerą klubą ir kvalifikuotą aerobikos vadovą. Tačiau šį tą ir patiems būtina žinoti - taip geriau suprasite treniruotės struktūrą, o mankštindamiesi savarankiškai - išvengsite traumų.

Kūno baletas: nauja fitneso kryptis
Ar kada nors svajojote tapti balerina? Ką gi, jūsų svajonė įgyvendinama. Suprantama, teatre nešoksite, tačiau galėsite didžiuotis liekna figūra ir lengva eisena! Čia jums padės nauja fitneso kryptis – kūno baletas.

Joga vietoj botulino toksino
Senovinis indiškas mokymas šiandien tapo pinigų darymo mašina. Laikas nuo laiko atsiranda naujų, beprotiškų jogos variantų: pavyzdžiui, užsiiminėdami medžių joga žmonės laimės ieško kabodami ant šakų, juoko joga treniruoja veido raumenis, muzikinė vinaysa srauto joga padeda atsipalaiduoti tokioms žvaigždėms kaip Madonna.

Nereguliarūs fiziniai pratimai kenkia figūrai (1)
Geriau visai nesportuoti nei tai daryti nereguliariai. Nesistemingi bei nepastovūs fiziniai pratimai naudos beveik neduoda. Netgi atvirkščiai – nereguliarus fizinis aktyvumas gali tapti padidėjusio svorio priežastimi.

Sportas ir miestas
Kodėl gi miesto parkų, gatvių ir skverų nepavertus sporto klubu po atviru dangumi? Vadinamojo street training (ang. miesto sporto) gerbėjų gretos vis pilnėja, nes jis turi keletą privalumų palyginus su treniruotėmis patalpose: sportuodama lauke tu sudegini daugiau kalorijų, plaučiai prisipildo deguonies ir pagerėja kraujotaka. Be to, gali geriau pažinti miestą, kuriame gyveni.

Fitnesas: mažinam pilvuką! (1)
Atsikišęs pilvukas gadina figūrą net pakankamai lieknoms moterims. Jo atsiradimo priežastys kelios: persivalgymas, silpna priekinė pilvo sienelė, nėštumo pasekmės.

Dviese sportuoti smagiau
Kartu šokti, mokytis asanas ar žaisti tenisą naudinga ne tik kūnui, bet ir sielai bei poros tarpusavio santykiams.

Fitnesas virš 30 metų (2)
Argi ne paradoksas: kuo vyresnės daromės, tuo labiau imame vertinti jaunystę ir iš visų jėgų stengiamės ją sulaikyti. Tik Bridžita Bardo gali pasakyti: "Aš niekuomet nesiskirsiu su savo raukšlėmis, nes jos man per daug brangiai kainavo". Vis tik daugumai moterų norisi likti jaunomis kaip įmanoma ilgiau.

Tenisas – smūgiavimo menas
Tenisas padės jums tapti grakštesne, sveikesne, stipresne. Išmokti žaisti šį žaidimą nėra lengva. Jis reikalauja geros koordinacijos, greičio, ištvermės, vikrumo, kantrybės, greitos reakcijos. Jei žaisite tenisą bent kelis kartus per savaitę, gražės kūno linijos, gerės savijauta.

Mankštos nauda (551)
Aš turiu šunį namie ir pastebėjau, kad jis, atsikėlęs iš karto puola rąžytis. Kadangi jau daugiau, nei pusę metų lankau jogą, pamačiau, kad mano šuo, pabudęs pradeda daryti "jogos" pratimus. Nejuokauju.

Profesionalus sportas ar megėjiškas?
Pamenate, kiek daug trokštamų sporto šakų buvo mūsų galvoje, kai buvome visai maži? Norėjome išbandyti arba išbandėme po kelias sporto šakas.

Kaip sustandinti krūtinę
Norėčiau sustandinti krūtinę. Ketinu išbandyti jūsų rekomenduotą pratimą, ranku „išvedimą“ į šonus su svareliais. Gal galėtumėte tiksliau aprašyti, kaip taisyklingai daryti šį pratimą? Kokia kryptimi turi būti pasukti delnai nuleidžiant ir pakeliant rankas? Kokiu tempu nuleisti ir pakelti rankas?

Sveikatai naudinga rytinė mankšta
Vieni žmonės daro mankštą rytais, o kiti ne. Kiekvienas iš jų turi savo nuomonę šiuo klausimu. Kartais užsiėmę žmonės neturi tam laiko ir taai dažniausias argumentas dėl ko jie rytais nesimankština. Tie, kurie rytais, vis dėlto, mankštą daro, tvirtina, kad tokiu būdu jie greičiau prabunda ir stiprina savo sveikatą. Įdomiausia tai, kad pastarieji taip pat yra dirbantys žmonės.

Treneris pataria: kūno apimtys
Aš pradėjau lankytis sporto klube, stengiuosi intensyviai sportuoti, tačiau pastebėjau, kad kai kurios kūno apimtys padidėjo. Kaip sportuoti, kad apimtys nedidėtų, tiesiog kūnas būtų dailus?

Patarimai gražiai laikysenai
Ir vėl sėdite palinkusi. Tuoj pat atsisėskite tiesiau ir ištieskite kaklą! Gana sėdėti ir eiti kaip žemę pardavus. Norint išlaikyti gražią laikyseną, reikia žinoti, kaip tai padaryti. Taigi, keli patarimai Jums:

Rytų gimnastika. Ką vertėtų žinoti
Paskutiniu metu tapo ypač madingi Rytų gimnastikos užsiėmimai. Nesunku pasiklysti: ką gi pritaikyti sau arba savo vaikams? Užsiėmimus "ušu" ar jogą?

Puslapiai: [Ankstesnis]  1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11  [Kitas]