Sportas ir kūnas      

Tempimo pratimai sveikatai ir figūrai (1)
Tempimo pratimai nėra skirti raumenims auginti, tačiau jie stiprina sveikatą, gerina laikyseną, dailina kūno linijas. Jei kasdien atliksite šiuos pratimus, sutvirtinsite raumenis, jie taps elastingesni ir lankstesni, laikysenai suteiksite lengvumo ir grakštumo.

Mankšta gudriems tinginiams
Pripažinkime, kad mankštintis dažnai tingime O jei pabandytume mankštintis tiesiog lovoje? Pasirodo, tai įmanoma! Be to, šis pratimų kompleksas ne tik patogus, bet ir efektyvus. Jis gali įkrauti Jus energija visai dienai.

Aerobika ar jėgos treniruotės? (1)
Dažnai svarstome ką pasirinkti: aerobiką ar jėgos treniruotes. Žinoma, bet kokia fizinė veikla duos naudos, tačiau konkretus pasirinkimas priklauso nuo trokštamo rezultato: ar norima sumažinti riebaliukų, ar sutvirtinti raumenis ir suformuoti dailias kūno linijas.

Patarimai norinčioms sulieknėti
Ar dar neatsibodo geriausiai draugei kaskart skųstis apie tai, kaip norėtųsi dailesnės figūros? Standesnio užpakaliuko? Tvirtesnių kojų ir rankų raumenų? Pilvo preso? Mielos moterys ir merginos, pirmyn į sportinę aprangą, į rankas – kilimėlius, susitinkame artimiausiame sporto klube!

Penkios sporto namuose paslaptys (2)
Treniruokliai nėra baldai ar dekoro elementai. Tačiau šiandien jie vis dažniau tampa privaloma namų interjero dalimi. Todėl, nusprendę namuose įsirengti sporto salę, iš anksto apmąstykite, kokius konkrečiai įrenginius pirksite ir kur juos statysite.

Nedarykite klaidų sportuojant (1)
Nepasaint fizinių pratimų universalumo, sportuojant galima ne tik sustiprinti, bet ir rimtai pakenkti savo sveikatai. Todėl renkantis fizinio aktyvumo formą, trukmę ir intensyvumą, reikia rimtai įvertinti savo organizmo funkcines galimybes ir kelti sau realius tikslus.

Liekninantys pratimai (I dalis)
Po švenčių turbūt daugelis priauga keletą nereikalingų kilogramų, o dar ta ilga, su gausiu sniegu žiema...

Už plokščią pilvuką! (1)
Ne paslaptis, visos mes svajojame apie gražų pilvo presą. Dažnai užsidarome treniruoklių salėje ir plušame, tačiau maždaug pusė pastangų būna bergždžios.

Dviratis: ir sportui, ir keliavimui
Mūsų krašte oras toli gražu ne visada lepina, o vasara labai greitai prabėga. Todėl dviračių sezonas ne toks jau ir ilgas. Tad ilgai nedelsę naudokitės proga – dviratis puiki mankšta ir keliavimo priemonė.

Pilvo šokis – tai pasitikėjimas savimi
Pilvo šokį, kaip žinia, šoka tik moterys. Grakščiai atlikdamos gundančius judesius, jos šoka Šecherezados pasakų viliotinį, saldų ir paslaptingą... Tokios asociacijos iškyla ne vienam vyrui. Bet, turime pasakyti, jog Pilvo šokio prasmė ir istorija siekia daug gilesnius klodus.

Treniruotė pilvo presui (2)
Sustiprinkite pilvo raumenis apkraudama skirtingas pilvo preso dalis ir pastebėsite, kaip visa figūra taps lieknesnė ir grakštesnė.

Sporto salės etiketas (2)
Etiketas kasdieniame gyvenime – nieko naujo. Žinai, kada pasakyti „ačiū“, „prašom“, „atsiprašau“ ir visada užleidi atsisėsti močiutes troleibuse. Tačiau sporto klubas – ypatinga vieta, kurioje, greta įprasto žmogiško mandagumo, taip pat būtina laikytis specifinių etiketo taisyklių.

Plačių klubų problema
Aš esu liekna, tačiau mano klubai labai platūs, tai dar labiau išryškina trumpos kojos. Kokius pratimus reikėtų daryti norint atsikratyti šios problemos?

Bėgimas augina smegenis (2)
Bėgiojimas gali ne tik pagerinti žmogaus atmintį, tačiau ir padidinti smegenų galią, teigia Kembridžo universiteto mokslininkai.

3 lengvi pratimai gražesnėms krūtims (nuotraukos)
Pamirškite pakeliamas liemenėles ir erzinančius dėklus. Viskas, ko Jums reikia – keli pratimai, kuriuos galite atlikti namie. Šie pratimai padės sutvirtinti Jūsų krūtis, kad jos atrodytų stangresnės bei gražesnės.

Pratimai plokščiam pilvukui
Neduoda ramybės atsikišęs pilvukas? Pradėkite daryti paprasčiausius atsilenkimus, kurie veiksmingai mankština ir stangrina pilvo presą.

Pratimų kompleksas gudriems tinginiams
Pripažinkime, kad daugelis iš mūsų mankštintis tingime. O jei pabandytume mankštintis tiesiog lovoje? Pasirodo, tai įmanoma! Be to, šis pratimų kompleksas ne tik patogus, bet ir efektyvus. Jis gali įkrauti Jus energija visai dienai.

Liekninantys pratimai (II dalis)
Praeitą savaitę pristatėme pratimų, skirtų lieknėjimui, pirmąją dalį. Šiandien pristatysime antrąją dalį pratimų, kurių pagalba greičiau paliekninsite ir patobulinsite kūno formas.

Kuo naudingas „rebefingas“?
Rebefingas – tai sąmoningas gilusis kvėpavimas atsipalaidavus. Jo metodą 1974 metais sukūrė amerikietis Orras, kuris ilgai tyrinėjo kvėpavimo technikų poveikį žmogaus organizmui. Jis pastebėjo, kad gerą savijautą ir sveikatą lemia būtent taisyklingas kvėpavimas.

Kaip prisiversti sportuoti?
Kad sportas teigiamai veikia ir mūsų sveikatą, ir išvaizdą, žinome visos. Tačiau kartais prireikia nemažai savęs įkalbinėjimų, valios ir ryžto, kad pravertume sporto salės duris.

Puslapiai: [Ankstesnis]  1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11  [Kitas]