Sportas ir kūnas      

Aksesuarai padės sulieknėti
Tikriausiai nėra pasaulyje moters, kuri manytų, kad jos figūra – be trūkumų. Vienai stinga vapsvos talijos, kitą erzina vos vos pastorėję šlaunys. Net pati Jennifer Lopez prisipažino ilgai maniusi, kad jos apvalus užpakaliukas yra beviltiškai per storas.

Stiprinkite krūtinės raumenis (2)
Norit, kad jūsų krūtinė niekad nesuglebtų ir nenutįstų? Nepatingėkite prie kasdieninės mankštos pratimų prijungti ir šio pratimėlio, skirto krūtinės formos dailinimui. Pratimui atlikti reikės svarmenų, tačiau jeigu jų neturite, prisipilkite du plastmasinius butelius vandens ir naudokite kaip svarmenis.

Ar nusimetusi kelnaites nusimesi kilogramus? (2)
Madingas sportinis kostiumas ir madingi sportiniai bateliai – tai dar ne viskas. Jei išties nori būti ant bangos – teks rinktis ir madingą sporto rūšį. O vienas madingiausių būdų lieknėti Holivude – vadinamoji strip aerobika. Prisiekusios jos gerbėjos - Teri Hatcher, Lucy Liu, Christina Applegate, Jennifer Love Hewitt, Carmen Electra ir Sheila Kelley ir kitos.

Treneris pataria: sportas ir suderinta mityba padeda lieknėti
Kiek galima per mėnesi atsikratyti kilogramų, jei reguliariai sportuosiu su elipsiniu treniruokliu? Pavyzdžiui, ryte, per pietus ir vakare po 20 min, be to, papildomai darysiu kitus pratimus?

Vandens aerobika: Sulieknėk iki pavasario!
Aerobika – tai itin efektyvus, tačiau alinantis būdas kovoti su nereikalingais kilogramais bei celiulitu. Jei nenorite savęs apsunkinti, rinkitės treniruotes, vykstančias vandenyje.

Skaitome: Lieknos šlaunys per 30 dienų (10)
„Lieknos šlaunys per 30 dienų“ yra viena iš paprasčiausių ir veiksmingiausių moterims skirtų programų, padėjusi ne vienai įžymybei – aktorėms, modeliams, šokėjoms – padailinti šlaunis ir įgyti gerą formą.

Mankštelė pilvui (1)
Didžiausią nerimą artėjant pavasariui jums kelia jūsų pilvukas, kuris per žiemą tapo minkštas it žėlė gabaliukas? Pradėkite jau dabar nuo paprasčiausių daug laiko netrunkančių pratimukų, kurie ne tik sustiprins jūsų pilvo raumenis, bet ir padės jums pasijusti žvalesnei, jei juos atliksite rytais kaip mankštelę.

Sporto treneris Remigijus Bimba atsako į skaitytojų klausimus (17)
Asmeninis sporto treneris Remigijus Bimba atsako į skaitytojų pateikiamus klausimus.

Kaip telefonas padeda lieknėti?
PSO skelbia aliarmą: mobilieji telefonai vis dėlto gali sukelti vėžį!

Sportas vietoj pietų
Ar pietaudami susimąstote kokį maistą valgote? Ne paslaptis, kad greitas, riebus maistas apgauna skrandį ir apsunkina kūną. Sveikatingumo ir sporto klubas „G7 Sportas“ kviečia atsisakyti nesveiko maisto ir vietoj pietų rinktis alternatyvą – sportą.

Išbandyta – patvirtinta: efektyvi lieknėjimo programa (4)
Kiekvienam žinoma tiesa - valgome tam, kad gyventume. Tačiau dažnai ši tiesa transformuojasi į šiek tiek kitokią – pradedame gyventi vien tik tam, kad valgytume.

Protinga geležis: treniruoklių pliusai ir minusai (1)
Treniruoklius sąlyginai galima suskirstyti į dvi rūšis: ugdančius ištvermę (kardiotreniruokliai) ir jėgą (jėgos treniruokliai). Pirmam tipui priklauso bėgimo takeliai, velotreniruokliai, elipsiniai ir irklavimo treniruokliai. Jėgos treniruokliai būna suoliukų tipo, kur kaip apkrova naudojamas sportuojančiojo svoris, ir kompleksai su laisvais ar integruotais svarmenimis.

Treneris pataria: kaip lieknėja kojos
Pradėjau reguliariai maitintis ir sportuoti. Sportuoju namuose, viršutinė kūno dalis gražėja, tačiau kojos – nelabai. Prašau rekomenduokit konkrečius pratimus vidinėms šlaunų dalims, nes jos man kelia daugiausia rūpesčių ir vietoms virš kelių, ant jų daug lašinukų. Labai dėkoju.

Mitai apie fizinę būklę (1)
Yra daugybė informacijos šaltinių apie pačius geriausius puikios kūno formos palaikymo būdus. Tačiau jeigu Informaciją suskirstysite į faktus ir mitus, jūs galėsite greičiau pasiekti tikslus, susijusius su gera jūsų kūno būkle.

Kaip pasirinkti treniruočių programą?
Tu nori gerai atrodyti? Plokščias pilvas, lieknos kojos, karališka laikysena savaime neatsiras. O kad per trumpą laiką kūnas taptų grakštus ir gražus, būtina teisingai pasirinkti sporto programą. Kokią pasirinkti? Pasirinkimo gausa į kampą įvaro ne tik naujoką. Išsiaiškinkime kartu! Taigi tavo tikslas:

Pavasarinė lieknėjimo karštinė
Sušilus orams ne viena moteris spėjo pajusti per žiemą priaugtus kilogramus, kurie neleidžia įtilpti į šiltojo sezono rūbus. Taip atsitikus vardan sulieknėjimo griebiamasi įvairiausių organizmą žalojančių būdų, kuriuos pasmerktų dauguma gydytojų. Tad kaip natūraliai sulieknėti, nežalojant organizmo?

Sportuoti ir derinti maistą būtina kiekvienam
Sporto šaką dažniausiai renkamės tokią, kuri geriausiai atitinka mūsų charakterį, pomėgius ir temperamentą. Tačiau nepaisant to, būtina dar atsižvelgti ir į maistą bei maitintis racionaliai.

Keli patarimai kaip sulieknėti sportuojant sporto klube
Šiuo metu fitness`as yra labai populiarus. Yra daugybė sporto klubų ir daugybė žmonių tuo užsiimančių. Tai puikus sportas, padedantis pakeisti kūno formas, numesti ar priaugti svorio, sustangrėti bei pagerinti sveikatą.

Vaida Genytė: po drąstiškos dietos - triumfas scenoje (1)
Praėjusiais metais „Žvaigždžių duetuose“ sužibėjusi Vaida neslepia – po muzikinio projekto ji labai pasikeitė.

Atsipalaidavimo pratimai
Būna akimirkų, kai mus užvaldo ne pačios geriausios emocijos. Neretai supykstame, susinerviname, patiriame stresą, o tai vargina mūsų organizmą, blogina savijautą. Nusiraminti ir nuvyti blogas, niūrias mintis bei susigrąžinti vidinę ramybę padės paprasti atsipalaidavimo pratimai.

Puslapiai: [Ankstesnis]  1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11  [Kitas]