Sportas ir kūnas      

Šokių parketas vietoje sporto salės
Treniruoklių salė jums atrodo it kankinimų kambarys? Nieko nuostabaus – anaiptol ne visiems patinka monotoniški pratimai, be krislelio polėkio ir fantazijos. Kad judesys ir fizinis krūvis būtų ne tik naudingas, bet ir malonus, vis daugiau žmonių treniruotę sporto klube iškeičia į repeticijas šokių studijoje.

Smagus kalorijų deginimas (1)
Yra pačių įvairiausių būdų, kaip neliejant prakaito sporto salėje, išlikti lieknoms ir sveikoms.

Sporto treneris konsultuoja (25)
Asmeninis sporto treneris Remigijus Bimba kasdien treniruoja bei sporto klausimais konsultuoja įvairaus amžiaus žmones – nuo paauglių iki senjorų.

Bėgiojimas (8)
Bėgiojimas – vienas iš efektyviausių būdų norint numesti svorio, sutvirtinti kūną ir išvengti širdies ligų.

Mankšta po gimdymo: susigrąžinkite dailią figūrą! (2)
Daugelis moterų po gimdymo praranda viltį turėti gerą figūrą. Tačiau specialistų išvados ir kai kurių moterų praktika rodo, kad tereikia tik panorėti, ir svajonė gali tapti realybe.

Anticeliulitinis masažas namų salygomis
Šiais laikais kiekvienai moteriai pažįstamas tas nemalonus žodis – celiulitas, kai oda tampa panaši į apelsino žievelę. Kaip gi išvengti to nemalonaus reiškinio? Siūlome tai padaryti masažo pagalba, kurį galima atlikti namų salygomis.

Metabolizmas: kaip jį pagreitinti? (4)
Kalbant paprastais žodžiais, tai intensyvumas, kaip organizmas produktuose esančias maisto medžiagas paverčia energija arba kalorijomis. Taigi suvalgytas sumuštinis pavirsta substancija, kuri vadinama gliukoze. Bet jeigu tuo metu organizmui nereikia energijos, kalorijos pavirsta riebalais. O jeigu jūs jautėte "teisėtą" alkį, visos jos bus sunaudotos organų ir jų sistemų darbui.

Pratimai rankų raumenims stiprinti (2)
Dažnai atėjus šiltam orui, atsiranda ir problema – kuo apsirengti taip, kad ir privalumus pabrėžtum ir trūkumus paslėptum. Patarimai kaip sustiprinti rankų raumenis namų sąlygomis.

Tipiškos lengvojo sporto gerbėjos. Keturi portretai
Norite sulieknėti, gerai praleisti laiką ar tiesiog darote tą patį, ką ir jūsų draugė? Tačiau ar nepaklausėte savęs nors kartą: kam man to (sporto) reikia?

15 minučių ryte – ir tu lieknesnė! (12)
Ši lengva ryto mankšta padės neužmigti tavo raumenukams žiemos miegu. Vos 15 minučių per dieną – juk tu tikrai gali! Beje, pratimams reikės svarmenų. Jie tavęs laukia artimiausioje sporto prekių parduotuvėje, kainuoja tikrai nedaug, o nauda – neabejotina. Tik čiupk juos į rankas!

Holivudo rekordininkės
Holivude tarp gražuolių nuolat vyksta negailestinga konkurencija. Paparaciai fiksuoja kiekvieną priaugtą ar numestą žvaigždžių kilogramą. Tačiau Holivudo žvaigždės negimė būdamos tokios tobulos, beveik visuomet idealios jų figūros paslaptis – didžiulės pastangos. Ir aktoriai nėra apdrausti nuo periodiškų svorio kitimų. Kad gautų vaidmenį viename ar kitame filme, jiems tenka tai numesti, tai vėl priaugti svorio.

Skysčių poreikis sportuojant
Treniruojantis būtini nors keli gurkšniai vandens ar sulčių nepriklausomai nuo to, kokio intensyvumo treniruotė vyksta.

8 minučių pratimai kojoms
Tvirtos kojos - moters pasididžiavimas. Graži figūra - siekiamybė. Sportas suteikia geros nuotaikos. Sujunkime viską į vieną ir nustebinkime visus dailiu kūnu!

Ristele į sveikatą ir grožį!
Moderniai įrengtų sporto salių su žvilgančiais treniruokliais ir švytinčiais televizorių ekranais fone bėgimas atrodo gana kukliai. Ir vis dėlto šis sportas – tai pati natūraliausia fizinė veikla, kuri stimuliuoja kraujotaką, puikiai apšildo visą kūną, skatina cholesterino tirpimą ir šlakų šalinimą iš organizmo.

Paprasta! Puiki savijauta ir dailios kūno linijos (4)
Puiki savijauta ir dailios kūno linijos beveik neįdedant pastangų? Skamba kaip pigi ir nuvalkiota reklaminė frazė. Tačiau taip nėra. Visoje Lietuvoje sparčiai besiplečiantis masažo salonų „Studio figura“ tinklas tapo tikru išsigelbėjimu moterims, nemėgstančioms lieti prakaito sporto salėse ar dėl griežtos dienotvarkės skaičiuojančioms kiekvieną laisvą minutę.

Treneris pataria: lieknas liemuo (2)
Sveiki. Rytais darau mankštą, esu sportuojanti panelė. Jau rašėte apie pilvuką ir kaip jį sutvirtinti. Noriu paklausti apie patį liemenį. Ką reikia daryti, kad jis suplonėtų? Ar sukti lanką naudinga?

5 būdai tiksliai apskaičiuoti viršsvorį
Norint sėkmingiau lieknėti visų pirma svarbu išsiaiškinti, kiek kilogramų iš tikrųjų reikėtų numesti. Yra keletas sistemų, kurios leis apskaičiuoti, kiek viršsvorio iš tikrųjų turite.

Kikboksas – ir grožiui, ir sveikatai (3)
Klaidinga manyti, kad kikboksas tinka tik vyrams. Šia sporto šaka susidomi vis daugiau moterų. Yra dėl ko: intensyvių treniruočių metu deginami riebalai, kūnas pastebimai tvirtėja, stangrėja. Siūlome plačiau susipažinti su kikbokso privalumais.

10 svorio metimo mitų (4)
Sveikatingumo ir sporto klubas „G7 Sportas“ kartu su „Lieknėjimo akademija“ skelbia kovą prieš visuomenėje paplitusius svorio metimo, mitybos ir sveikatingumo mitus.

5 svarbiausios klaidos sporto salėje (1)
Ko moterys vaikšto į sporto salę? Tam, kad būtų išvaizdžios, gražios, lieknos, didžiuotųsi seksualiu kūnu. Labai gaila, bet tam trukdo daugybė klaidų, kurias moterys daro sporto salėje.

Puslapiai: [Ankstesnis]  1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11  [Kitas]