Sportas ir kūnas      

Kaip palaikyti optimalų kūno svorį?
Jei nusprendėte sumažinti kūno svorį, turite įvertinti dvi sau iškeltas užduotis. Neretai dietų, sporto, įvairių lieknėjimo preparatų žmonės griebiasi tuomet, kai ima kritiškai vertinti savo išvaizdą.

Kur dingsta noras sportuoti? (5)
Kur dingsta noras sportuoti, kodėl kai jau vasara ant nosies ir sunkiai telpame į pernykščius drabužius vis vien atidėliojame sporto pradžią rytojui? „Pradėkite sportuoti šiandien, atidėliojimas – didžiausias laiko vagis ir šiuo atveju figūros priešas“ – sako Lieknėjimo akademijos psichologė Giedrė Gutautė Klimienė ir pasakoja, kur dingsta noras sportuoti.

Mankšta gulint
Per naktį visi gyvybiniai procesai sulėtėja, todėl bet kokie greiti judesiai ryte, iš serijos „iššokau iš lovos“ – nepageidaujami: organizmas dar nėra prabudęs, nesušilęs, jį reikia žadinti po truputį. O tam padės paprasti pratimai gulint.

Bėgiojimas padės palaikyti gerą formą (39)
Bėgiojimas – smagus užsiėmimas ir puikus būdas palaikyti gerą formą. Šio sporto nauda tikrai nemenka. Bėgimas taps mėgstamu užsiėmimu, jei tinkamai apskaičiuosite galimybes, įsiklausysite į savo kūną bei bėgiosite teisingai.

Treniruoklis namuose: kaip išsirinkti? (16)
Neturite laiko sporto salei? O gal nėra galimybės ištrūkti iš namų? Jei tik yra ūpo pasportuoti, treniruoklis namuose – puikus pasirinkimas. Tik... treniruoklių būna įvairių. Kokį gi pasirinkti?

Rytinė mankšta (27)
Kad iš pat ryto pakeltumėte sau nuotaiką, pražvalėtumėte ir pagerintumėte fizinę organizmo savijautą darykite rytinę mankštą. Reikia tik paaukoti keletą minučių ir jausitės žvalūs visą dieną.

Apie lanko sukimą (18)
Lanko sukimas primena vaikystę. Tačiau jei pasiilgote anų laikų liaunos talijos ir skaisčios odos, verta nuo seno lanko, padėto ant spintos, nušluostyti dulkes.

Treneris pataria: mityba sportuojant (18)
Laba diena gerb. Rimai, aš esu sutrikusi: prieš pusę metų pradėjusi sportuoti priaugau gerus 5 kg. Anksčiau susilaikyti nevalgius buvo paprasčiau nei dabar, ir labai norisi saldumynų. Ar teisingai elgiuosi jeigu sportuoju ryte ir prieš treniruotę nevalgau, o po jos pradėjau gerti baltyminį kokteilį.

Kaip pasirinkti treniruočių programą? (4)
Tu nori gerai atrodyti? Plokščias pilvas, lieknos kojos, karališka laikysena savaime neatsiras. O kad per trumpą laiką kūnas taptų grakštus ir gražus, būtina teisingai pasirinkti sporto programą. Kokią pasirinkti? Pasirinkimo gausa į kampą įvaro ne tik naujoką. Išsiaiškinkime kartu!

Sportas pagal horoskopą (3)
Prieš vargindama save sportiniais pratimais ir kosmetinėmis procedūromis, atidžiai perskaitykite savo horoskopą. Būtent jis nurodys problemines sritis ir patars, į ką pirmiausiai atkreipti dėmesį.

Pratimai, padėsiantys suploninti šlaunis (11)
Šiais pratimais ne tik padailinsite kojas, bet ir turėsite plokštesnį pilvą. Ypač kūno dailinimo treniruotės aktualios pavasarį, kai po ilgos žiemos probleminėse kūno vietose susikaupia ne vienas nereikalingas riebalų sluoksnis.

Visagalės šokdynės nauda (8)
Pakelkite ranką tie, kurie nėra girdėję apie šokdynę. Šį patogų treniruoklį daugelis puikiai žino nuo vaikystės. Kai kurie sportininkai, pertraukų tarp rungtynių metu, treniruojasi būtent su šokdyne. O ką jau kalbėti apie lieknėjimą šios priemonės pagalba. Juk per valandą, atliekant pratimus su šokdyne, Jums gali pavykti išeikvoti 700 – 800 kilokolorijų.

Anoreksija mados pasaulyje. Modeliai pasiruošę mirti? (99)
Štai ką daro su merginomis besaikis savo organizmų alinimas bado dietomis. Tai mados pasaulio aukos, kurioms reikia kuo skubaus gydymo.

Pratimai kūno stangrinimui (1)
1. Pusinis pritūpimas. Pasiruošimas pratimui: Atsistojame tiesiai, hantelius laikome prie pečių, alkūnės sulenktos, kojas laikome tiesiai, bet nesuglaudžiame. Nugara tiesi.

Kaip deginti riebalus greičiau? (2)
Seniai stengiesi numesti keletą viršsvorio kilogramų, tačiau jie, nepaisant tavo dietos ir mankštos, kaip įbesti stovi ties ta pačia svarstyklių rodykle? Pasitikrink, ar viską padarei, kad riebalai degtų sparčiau! Štai keletas triukų, paspartinančių medžiagų apykaitą.

Elipsinis treniruoklis: išspausk kiek gali! (14)
Elipsiniai treniruokliai sporto klubuose – vieni populiariausių. Jie suteikia judesių laisvę, treniruoja daug raumenų. Gali eiti pirmyn, atgal, stiprinti rankas, kojas, juosmens raumenis. Šie patarimai padės išspausti iš elipsinio treniruoklio maksimalios naudos!

Tas madingas žodelis „Fitnes“... (5)
Eilinį kartą žvilgtelėję į veidrodį nusprendžiam: reikia mankštintis. Bet ką pasirinkti? Treniruoklius, aerobiką ar dar ką nors? Visų pirma pamėginkime išsiaiškinti, kas slypi už madingo žodelio fitnesas, kalbininkų jau siūlomo vadinti lengvuoju kultūrizmu?

Į sporto salę neįleidžiami... kompleksai (26)
Mes, moterys, taip jau surėdytos: kiekvieną dieną einame prie veidrodžio, kad pasigėrėtume savimi, bet visada pradedame atidžiai ieškoti figūros trūkumų. Ir, suradusios jų, liūdnai atsidūstame: „Galų gale reikia savimi užsiimti...“. Taigi kas trukdo?

Rytinis bėgiojimas. Taisyklės ir nauda (7)
Turbūt daugelis iš jūsų aktyviai sportuojate, rytais darote mankštą, o kai kas net ir netingi ištrūkti pabėgioti. Bet turbūt ne visos žino, kad ir bėgioti reikia taisyklingai. Visų pirma dėl to, kad teigiamas poveikis būtų kuo didesnis.

Mankšta ryte: rekomenduojami pratimai
Žodžių junginys "rytinė mankšta" dažnai asocijuojasi su vaikyste: mokykla, vaikų stovykla, radijo programa. Daugelis apskritai pamiršo, kad egzistuoja rytinė mankšta: kai kurie ryte neturi laisvo laiko, kai kurie sportuoja treniruoklių salėje, o kai kurie paprasčiausiai tingi.

Puslapiai: [Ankstesnis]  1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11  [Kitas]