Sportas ir kūnas      

Sveikata ir grožis - lanko sūkuryje
Lanko sukimas primena vaikystę. Tačiau jei pasiilgote anų laikų liaunos talijos ir skaisčios odos, verta nuo seno lanko, padėto ant spintos, nušluostyti dulkes.

Vidinės šilumos paieškos
Jau išmokome pažvelgti į savo vidinį pasaulį ir kiekvieną kartą tarsi iš naujo atrasti Save, naujas spalvas ir atspalvius.Tačiau neretai viduje aptinkame slypintį fizinį, emocinį ar mentalinį sąstingį. Tai tarsi šaltis, kuris sukausto ir neleidžia prasiskleisti pilnam gyvasties Tavo Žiedui, neleidžia skambėti Tavo Gyvenimiškai giesmei.

Neturite laiko sporto klubui?
Vos tik prašvitus anksti ryte turite ruošti pusryčius vaikams, vyrui, pamaitinti šunį, po to lekiate į darbą, kuriame sukatės kaip bitutė, po darbo skubate į parduotuvę, grįžusi namo gaminate valgį, tvarkotės ir tikrai nebelieka nei jėgų, nei laiko sportui. Tačiau atrasdamos kelias minutes per dieną sportui įgautumėte daugiau energijos, optimizmo bei geros nuotaikos.

Jeigu nusprendėte sportuoti...
Daugumai žmonių didžiausia laimė – tai kuo greičiau po darbo dienos atsidurti ant sofos prieš televizorių. Jeigu vis dėlto pasitaiko laisvadienių, jie būna pašvęsti išsimiegojimui už visą savaitę arba draugų, giminaičių lankymui ir t.t.

Sveikata pagal laikrodį
Kad ir kokia būtų jūsų dienotvarkė, organizmas turi savus bioritmus. Jei išmoksite į juos įsiklausyti – būsite ne tik žvalesnė bei darbingesnė, bet ir sveikesnė!

Kaip nugalėti tingulį sportuoti?
Vis pagalvojate, kad norėtumėte pasportuoti, o ypatingai dabar, kai saulutė vis kaitriau šviečia ir rūbelių sluoksnis plonėja. Jūs puikiai pastebite savo figūros trūkumus, tačiau sportuoti nesiryžtate? Užuot išsirinkusi sporto klubą, treniruočių rūšį, nuolat graužiatės, kamuojate save abejonėmis bei priekaištais? Taigi, kokios nenorėjimo sportuoti pagrindinės problemos ir kaip jas spręsti?

Nemigos priežastis - mankšta
JAV mokslininkai paneigė nuomonę, kad rytinė mankšta yra saldaus naktinio miego priežastis.

Psichologinis tipas ir sportas (1)
Jei žinote, kokiam psichologiniam tipui priklauso jūsų vaikas, galite rekomenduoti jam sportą, atitinkantį jo charakterį.

Jei ruošiatės bėgioti gryname ore
Kai lauke vėl atšyla, vis daugiau žmonių pradeda bėgioti gryname ore. Susiruošusieji tai daryti turi žinoti keletą svarbių dalykų.

Dviese sportuoti smagiau
Kartu šokti, mokytis asanas ar žaisti tenisą naudinga ne tik kūnui, bet ir sielai, taip pat poros tarpusavio santykiams.

Skirkite laiko atsipalaidavimo pratimams
Jei dėl ko nors nuogąstaujate, esate pavargusi ar susinervinusi, skirkite 15 minučių atsipalaidavimo pratimams. Jums tikrai turėtų palengvėti.

Pilateso paslaptys
Paskutiniu metu, Amerikoje keletą kartų padidėjo žmonių skaičius, kurie užsiima pilatesu. Tarp jų tokios žvaigždės kaip Madona, Dženifer Aniston ir t.t.

Joga – alternatyva stresui
Šiuolaikiniame pasaulyje didžiulis gyvenimo tempas verčia nuolat suktis darbų verpetuose, trūkumas laiko ir daug darbų sukelia stresą, kuris neretai mus lydi ir po darbo. Nuolatinis stresas didina tikimybę susirgti jo sukeltomis ligos – hipertonija, opalige, migrena, patirti miokardo infarktą.

Pavasaris: laikas sportuoti!
Kodėl turėčiau sportuoti? Atsakymas vienareikšmis – sportas tai ne tik puiki savijauta, gera sveikata, bet ir pomėgis, vienijantis žmones!

Feng šui ir sveikata: praktinės rekomendacijos
Feng šu specialistas iš Kinijos siūlo 16 praktinių patarimų, kaip išsaugoti sveikatą. Nepraleiskite progos pasinaudoti šia išmintimi!

Sportas padeda atsipalaiduoti
Sportas turi dvigubą naudą - sportuodami ne tik atsikratome įtampos, bet ir tobuliname kūno formas, tampame sau gražesni, jaunesni. Todėl drąsiai galima teigti, kad sportas padeda įveikti stresą.

Kaune aerobikos ritmu vienu metu sportavo minia entuziastų
Legendinės „Reebok aerobics session ‘10“ dalyviai sportavo kartu su aerobikos pasaulio žvaigždėmis.

Pasportuokim!
Pradėkime dieną aktyviai, pamankštinkite kūną po gilaus miego, apšilkite, padarykite keletą šuoliukų, atlikite pratimus pagal filmuką ir mėgaukitės prasidėjusia diena!

Miegok daugiau – sverk mažiau
Ar žinojai, kad gilus nakties miegas ne tik padeda pailsėti ir pasisemti energijos, bet ir pagreitina tavo organizme riebalų deginimo procesus? Tuo įsitikinusi Holivudo žvaigždžių trenerė Christine Fee.

Sportuokime drauge
Pagaliau baigėsi sunki ir įtempta darbo savaitė! Pats metas skirti laiko ir sau. Pasilepinkite kūno procedūromis ir nepamirškite mankštos! Pačių įvairiausių idėjų bei minčių kaip tinkamai sportuoti, pasisemsite iš šio filmuko.

Puslapiai: [Ankstesnis]  1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11