#1 2018-11-20 07:39

caicai2017
Narys
Registravosi: 2017-10-23
Žinutės: 171

n l?t bort med tiden. Ytters?

Efter att ha gled min fot in f?r f?rsta g?ngen, kom tv? ord i mitt huvud: bekv?m men styv. Skummidsolen var ordentligt mysig, men n?r jag gick runt k?nde de sig styva p? foten. Tack och lov, efter bara en handfull k?rningar gav fastheten v?gen.
En fr?ga som jag har haft med flera av n?tskorna p? marknaden idag ?r att tiden ?ver tiden str?cker sig till en punkt d?r det ?r sv?rt att l?sa din fot p? plats. Nike l?ser detta i Pegasus 35-talet genom att k?ra ?gonlocken hela v?gen ner i skonets sida till sulan och f?sta din midfoot UGG Bottes Pas Cher p? plats. Nike Air Max 90 Essential Femme ?ven om n?tet str?ckte sig lite n?r jag satte in mer miles, led min fot aldrig av o?nskade r?relser.
Nu, l?t oss prata om den h?r h?ldesignen. Som en uppdatering ?ver tidigare versioner har de s?nkt r?knaren till mitten av din h?l, men gjort upp f?r den genom Nike Air Max 90 Womens Black att f?rl?nga och skruva upp h?ftkragen bort fr?n Achilles. Vad du hamnar med ?r en inl?st h?l utan gnidning mot Achillessenen. Det h?r k?nns lite skonsamt n?r du bara st?r runt, men n?r du ?ppnar din strid m?rker du inte h?len alls. Och det mesta av tiden, som inte m?rker n?got ?r det b?sta resultatet.
Mest av allt, det som st?r ut om denna sko ?r dess m?ngsidighet. Jag testade dessa Nike Air Vapormax Donne skor i regn och lera p? b?de v?gar och sp?r. De anv?ndes p? l?nga k?rningar, snabb tr?ningspass och vardagliga slipor och h?lls uppm?rkningsvis bra i varje takt och i alla f?rh?llanden.
Som n?gon www.goulvenbazire.fr som ofta k?r p? sp?r f?r en del av sina tr?ningspass, fann jag ?verg?ngen fr?n v?g till sp?r f?r att vara s?ml?s. Slitbanem?nstret p? ytters?len gav ett s?kert grepp p? m?ttligt sp?r och bara r?tt m?ngd dragkraft p? v?gen. Och den full?ngda Zoom Air-enheten Nike fr?mjar? Det ger verkligen ett m?rkbart fl?de och Nike Air Vapormax Donne extra v?r genom din steg.
Efter 100 mil p? blandade ytor har Pegasus 35-talet h?llit sig ?nnu b?ttre ?n v?ntat. N?tet har str?ckt sig ?ver tiden, men det har bara gjort skoen bekv?mare, och styvheten l?t bort med tiden. Ytters?len visar ett litet tecken p? slitage, annat ?n en liten del av skummet, vilket f?r slagen jag har lagt Nike Air Max Command Womens igenom dem ?r ganska anm?rkningsv?rt. Eller ska jag s?ga, "squeak ..." H?nderna ner, min st?rsta frustration med Pegasus 35-talet har varit det fruktansv?rt h?gljudda bruset, som skriker ut med varje Nike Air Max 90 Donne Rosa steg n?r de blir v?ta. De var s? h?ga att det var pinsamt n?r de k?rde med andra.
F?r mig var det h?r cringe-v?rdiga ljudet inte begr?nsat till fuktiga mil i ?skv?der n?r man kunde f?rv?nta sig det, men skulle b?rja efter att ha k?rt genom ett duggt?ckt f?lt eller ett snabbt sprut i en p?l. Nu ska jag s?ga att efter att ha s?kt andra recensioner f?r detta problem verkar det inte vara ett vanligt klagom?l. Men jag Nike Air Max 90 Womens kan bara tala ur min egen erfarenhet, och det ?r sv?rt att ge en sko tv? tummar upp n?r du inte kan klara dig med dem p? icke torra f?rh?llanden.
En annan funky designfunktion (och en du kommer m?rka genast), ?r den massiva www.montajesavila.es tungan. Efter lite forskning har jag inte funnit n?got tydligt syfte f?r varf?r det ?r s? stort. Medan jag oroade mig f?r att det skulle orsaka irritation, blev den f?rl?ngda tungan till ingenting mer ?n Nike Air Zoom Spiridon Femme en liten design quirk. En som faktiskt v?xte p? mig fr?n en estetisk synpunkt ju mer jag bar skon.

Neprisijungęs

 

Forumo apačia

Powered by PunBB
© Copyright 2002–2005 Rickard Andersson