#1 2017-01-12 11:01

ablate
Narys
Registravosi: 2017-01-12
Žinutės: 4

Porsche Pattern is joining with adidas Originals regarding another

That subdivision coming from adidas, Porsche Pattern is joining with adidas Originals regarding another in-house collaboration. Shown could be the Porsche a adidas Super Boost ‘Triple Black’ which is a follow up to their ‘Triple White’ discharge that happened back with April 2016. This occassion around, Porsche tops their adidas Extremely Boost in all Black allowing you them that will receive the ‘Triple Black’ nickname. Seeking closer, they feature a leather overlay having matching Dark plastic crate. Instead associated with adidas print, we own Porsche Design on the heel table. Finishing the look is Black within the Boost midsole plus outsole. Whilst writing, a let go date for that Porsche times adidas Really Boost Three-way Black provides yet for being announced. If we have considerably more, we will always update. For adidas originals sale now, continue to help scroll below to look at more graphics which offers you a specific look. Around 2016, adidas Originals presented the Range World Visit which presented various collaborations having different stores. Now within 2017, this Three Lines brand could launch your Sneaker Transaction. Just like this past year, the adidas Trainer Exchange will certainly launch a handful of limited model models considering the first drops coming in January. Within the series could be the following shops: Alife, A Ma Maniere, Bodega, colette, FINISH, Footpatrol, Fruition, Invincible, Juice, Kith, NUDE, Overkill, Packer, Fly Jam, Sneakerboy, Sneakersnstuff, Public Status, Solebox, UNDEFEATED, UNITED ARROWS & SONS, Starcow in addition to Wish. Below you possibly can check released a your business video coming from adidas on adidas womens trainers the future Sneaker Alternate collaborations.

As well, make absolute to check back with people for adidas skateboarding mens more information and revisions. Take notice, the precise models the fact that boutiques will use are unknown nowadays, but you'll be able to expect a number of. Did Kanye Rest of the world Wear New adidas Yeezy Runner? Recently, Kanye West was in his office positioned in Calabasas, California when he appeared to be spotted in a very new couple of sneakers. We've a first have a look at what is being reported for the reason that Yeezy Runner. The adidas Yeezy Athlete is required to be apart with the upcoming Fall/Winter 2017 selection from Kanye West plus the Three Lashes brand. Looking closer, you will learn the Runner doesn’t function Boost, that's a bit odd as many love that comfortable know-how. In adidas superstar womens addition, we now have a distinctive design around the toe as the medial aspect displays ideas of Tangerine. Currently it isn’t acknowledged what your official name of the YEZZY Athlete is. On the other hand, once you'll find more information to suit your needs, we will always update. For the present time, check out and about more photos below and why don't we know what you think of them from the comments area.

Neprisijungęs

 

#2 2018-06-20 11:06

Jona
Narys
Registravosi: 2018-06-19
Žinutės: 26

Re: Porsche Pattern is joining with adidas Originals regarding another

Hun så ikke meg stirre på henne først, hun holdt bare å leke og suge og slurping. Da det kom til min tur i spillet sa hun, "din tur!" Jeg reagerte ikke. “Steve! Din tur! »Hun så på meg med sit pickle i munnen hennes og var som" hva?! "! Jeg svelget en av de dype halsen Adams eplesvulger og sa å beklager ... hun fnisset og sa, har du aldri sett en jente med en stor pickle i munnen hennes? "Og lo. Jeg passerte det av bare å si "haha ...".

Et par minutter senere kunne jeg føle øynene på meg mens jeg spilte spillet. Da jeg endelig så over Shelby, tok jeg sakte syltetøyet dypt i munnen med øynene låst på meg. Jeg var paralysert og så på henne. Så slikket hun slutten av det og stirret i et langt øyeblikk.

Jeg rystet endelig av min lammelse og sa, "hva skall?" Hun så på meg dypt og sa: "Jeg lurte på ... hvis du hadde en stor pickle?" Svelging det dype svelge igjen. Jeg sa, "iduno" og så bort. Men øynene hennes var fortsatt løst på meg. Da jeg så tilbake, stirret hun igjen på meg dypt i øynene. Da trakk de veldig store brune øynene en linje ned til skrittet mitt ...

Neprisijungęs

 

#3 2018-06-20 11:07

Jona
Narys
Registravosi: 2018-06-19
Žinutės: 26

Re: Porsche Pattern is joining with adidas Originals regarding another

Kusine kone

Jeg er abhi 25 år. Dette er en ekte hendelse for to år siden. Jeg har en kusinebror som giftet sig med Sreya, 5,6 meter, ser rett og slett ut 27 år gammel jente.
Deretter besøkte vi ekteskapet begge hjemmet mitt, og vi gikk ut for å se på stedet og alt.
Etter noen dager på grunn av srike ble skolen min lukket i 1 uke. På den tiden bestemte jeg meg for å tilbringe de dagene der. Da jeg nådde der, dro vi alle ut for å shoppe, hangouts osv. På den tiden meg og sreya beacame å lukke. Etter det kom jeg hjem. Min kusine jobbet i utlandet. Så etter 2 måneder gikk han tilbake til sin arbeidsplass. Så ble hun sittende fast fordi det bare var moren hans. Hun har ingen måte å gå ut, fordi hun var ny på det stedet.

På det tidspunktet kom semesteret mitt over, og da jeg meldte henne denne tingen, inviterte hun meg til henne, fordi hun kjeder seg. Så jeg dro dit. Da hun så meg, ble hun glad. Jeg snakket mye og spilte videospill sammen. Om natten var det arrangert for meg at jeg var oppe og det motsatte rommet var henne. Jeg sa god natt og gikk til sengen min. Etter en halv time fikk jeg en tekstmelding fra henne. "Sov du" .. Jeg replayed "Nei" ... Så Hun tekstet .. "Hvis du ikke er trøtt, la oss snakke ... kom til rommet mitt" .. Jeg fikk litt forvirret for å gå til rommet hennes på denne kvelden.

Jeg åpnet sakte døren min, jeg fant at alle lysene i første etasje var slått av, så mor sovnet. Jeg gikk mot hennes rrom og banket. Hun åpnet døren og inviterte meg.

Hun hadde på seg en lang topp og leggings. Jeg følte ingenting mot henne. Vi begge satt på sengen og fortsatte å snakke. Hun lå i sengen og jeg sitter i nærheten. Plutselig ringte telefonen. Hun snudde seg til venstre. På den tiden flyttet hennes topp litt oppover. Der så jeg magen og trusene hennes gjennom de hvite leggingene. Hun var en MILF. Så det sett gjorde meg kåt.

Jeg stirret på bena hennes. Etter telefonen begynte hun å snakke. Men i mellom alle disse tingene ser jeg på bena og truser.

Så jeg ddecided å spille et spill. Jeg sa til henne "Jeg føler meg trøtt" og sakte lå på et hjørne av sengen. Hun bryr seg ikke om det, og hun fortsatte. Dessverre sovnet jeg.

Plutselig ringte hun meg og sa: "Gå enten på rommet ditt eller legg deg ordentlig". En gnist i mitt sinn og jeg lå ved siden av henne i søvnig utseende. Hun slått av lyset og lå ved siden av meg. Jeg tror ikke hun hadde noen intensjon mot meg. Hun betraktet meg som en bror. Etter en stund berører jeg sakte hånden hennes, men hun reagerte ikke. Det indikerer at hun sov.

Så setter jeg sakte hånden min på rumpa. Da begynte jeg å bevege hendene rundt benet hennes. Disse tingene gjør meg kåt og vill. Det er første gang, en jente sover ved siden av meg. Da klemte jeg henne tett, så åpnet hun øynene, den gangen handlet jeg som det skjedde mellom søvnen min. Hun reagerte ikke. Der kan jeg føle pusten fordi nesen hennes var i brystet mitt.

Den gangen kunne jeg ikke kontrollere meg selv. Jeg satte meg over henne og begynte å kysse leppene hennes ved å holde hendene tett. Dette kysset varer i 5 minutter. Så løslat jeg henne. I sinne og frykt spurte hun meg "hva gjorde du" ... "Jeg er din kusine søster".

Jeg smilte og sa: "Ingen vil kjenne disse. Plase co operere". Men hun nektet. Men jeg sa "tenk .. Jeg kan gjøre deg høy". Hun holdt seg stille.

Jeg presset henne på bryster, men hun gjorde noe, som gjorde at jeg fjernet klærne helt og jeg begynte å slikke kroppen fra topp til bunn. Jeg begynte å fingre på hennes barberte fitte.

Hun stønnet lett. Jeg setter inn mittfingeren dypt inne. Jeg kan forstå følelsen fra kroppen hennes. Jeg spurte hva som helst kondom. Hun fortalte meg at det var i skapet. Jeg satte en kondom og begynte å knulle. Jeg knullet henne hardt.


Vi begge sov i naken den hele natten. For de neste 2 ukene var jeg hennes sex partner og vi gjorde så mange skitne ting også.

Nå er hun mor til 1 år gammel barn .. (NB: Barnet er ikke min ....)

Neprisijungęs

 

#4 2018-06-21 08:36

Jona
Narys
Registravosi: 2018-06-19
Žinutės: 26

Re: Porsche Pattern is joining with adidas Originals regarding another

Fetischisme og BDSM
Seks kan brukes på mange måter, og forskjellige mennesker lyser på forskjellige ting. Fetischisme og BDSM er noen måter å spille og utforske kroppen og seksualiteten. Husk at alle involverte burde være enige og alltid respektere hvis noen vil avbryte. For noen er BDSM, fetishisme og rollespill vanlige deler av sexlivet. Noen synes det er spennende å prøve noen ganger, mens andre ikke vil ha det i det hele tatt i sitt sexliv.

Fetichism
Fetisjisme betyr at du føler trivsel og kan også være seksuelt spent av spesielle klær, ting, materialer eller alt du eller deg selv gjør.

Det kan være at du liker å kle på klærne eller materialet eller bli sint fordi andre gjør det. Du kan trene din fetish selv eller sammen en eller flere andre.

Hvis du har en eller flere fetisjer, kan du ringe deg selv fetishist.

Eksempler på fetisjer:

høyhælte sko eller strømper
materialer som skinn, gummi eller lakk
Enhver kroppsdel ??som vanligvis ikke oppfattes som seksuell, for eksempel føtter
en farge, for eksempel rød undertøy
en form, for eksempel baller eller ballonger
En aktivitet, som for eksempel noen som børster håret eller fotograferer.
BDSM
BDSM er en forkortelse av flere forskjellige ting. BD står for bondage og disiplin, SM for sadomasochism. DS står også for dominans og innsending, hvor innsending er engelsk for innsending / innlevering.

Du kan lyse på en del av BDSM eller mer, men du trenger ikke å like alt. Eksempler på hva som kan være spennende:

Å være bundet eller knytte noen.
Bruk øyevipper.
Kontrolleres eller kontrolleres på forskjellige måter.
Gir eller mottar smerte på noen måte, for eksempel ved å bite eller piske.
BDSM er noe du kan gjøre på egen hånd eller med andre fordi du nyter det. Det er ikke BDSM hvis noen blir tvunget, presset eller overtalet til å gjøre noe mot hans vilje. Så handler det om seksuelt misbruk eller misbruk, og det er kriminelt.

Bondage
Bondage betyr at evnen til å flytte er begrenset, og at du blir sexuelt spent på det. Eksempler på bondage:

Du binder noen eller blir bunnen selv.
Du eller den du har sex med, har håndjern eller holdes.
Du mottar eller gir kommandoer. For eksempel, ordrer å stå eller ligge helt og holde sengen. Eller beordre å holde kjeft eller gaga.
Det kan også være mulig å bruke øyelokk eller nese. Når du bare ser litt eller ikke i det hele tatt, kan du oppleve at andre følelsesinntrykk blir sterkere. For eksempel kan du oppleve lyd og berøre sterkere, og noen tror det er veldig spennende.

disiplin
Disciplin handler om å kontrollere eller kontrollere, kontrollere eller overføre kontroll og mottak eller distribusjon av belønninger og straff for ulike oppføringer, enten fysisk eller mentalt eller begge deler. Dette kan for eksempel gjøres ved rollespill hvor det finnes ulike typer straffer som å bli fanget eller i skam.

Sadism og Masochism
Sadism betyr at du er seksuelt spent med å gi en annen smerte. Masokisme betyr at du nyter smerte i seksuelle sammenhenger. Ofte brukes ordet sadomasochisme. Den som liker det, tror vanligvis at smerten gjør seksuell nytelse sterkere. Det kan være at du liker å bli bitt, pisket eller knust når du har sex eller du liker å nafsa, rive opp, rive, klemme eller dash den eller de du har sex med.

dominans
Dominans betyr at du blir begeistret ved å dominere en eller flere personer ved å bestemme og kontrollere hva du skal gjøre og hvordan. Det er en slags rollespill. Noen ganger kan rollespillet føre til at du utsetter andre for skadelige eller forringende ting eller smerte.

Innlevering (Innlevering eller Innlevering)
Innlevering er engelsk og betyr innsending eller innsending. Det er motsatt av dominans. Det vil si at du liker underordnet andres vilje eller kontroll og lar den personen kontrollere og bestemme seg. Personen som har gitt rollen ser ut til å være trygg på å gi tillit og ansvar til noen andre.

bryter
Bytting kalles når du skifter mellom de forskjellige roller. Således, for eksempel, blir begge sint på å gi og motta, bestemme eller la noen bestemme seg. Noen har alltid samme rolle, mens andre endres avhengig av anledningen og hvem du har sex med. Noen endrer roller blant seg selv etter avtale.

Godt å tenke på:
Snakk gjennom før med alle involvert hva de vil gjøre og ikke; hva man vil prøve, hva man liker og ikke.
Bestem hvilke regler som gjelder og hvordan du skal signalere om noe ikke har det bra hvis du vil sakte eller avbryte. Det kan være et ord, lyd eller uttrykk som du godtar før du begynner. For eksempel er det vanlig å bruke trafikksignalfargene. Hvis noen sier rød, betyr det å stoppe, avbryte. Gult kan bety beroligende eller Ag trenger en pause og grønn for å være et tegn på at det føles bra, og du vil fortsette. Som alle kjønn har du alltid rett til å avbryte og stoppe hvis du vil. Bare fordi du starter noe, betyr det ikke at du må fullføre den. Tenk på risikoen og aldri gå fra noen som for eksempel er bundet opp eller har en munnbryte. Hold øye med ånden, aldri dekke munnen og nesen samtidig, og bind aldri noen rundt halsen. Viktig å vite

Neprisijungęs

 

#5 2018-06-21 08:37

Jona
Narys
Registravosi: 2018-06-19
Žinutės: 26

Re: Porsche Pattern is joining with adidas Originals regarding another

Fetischisme og BDSM
Seks kan brukes på mange måter, og forskjellige mennesker lyser på forskjellige ting. Fetischisme og BDSM er noen måter å spille og utforske kroppen og seksualiteten. Husk at alle involverte burde være enige og alltid respektere hvis noen vil avbryte. For noen er BDSM, fetishisme og rollespill vanlige deler av sexlivet. Noen synes det er spennende å prøve noen ganger, mens andre ikke vil ha det i det hele tatt i sitt sexliv.

Fetichism
Fetisjisme betyr at du føler trivsel og kan også være seksuelt spent av spesielle klær, ting, materialer eller alt du eller deg selv gjør.

Det kan være at du liker å kle på klærne eller materialet eller bli sint fordi andre gjør det. Du kan trene din fetish selv eller sammen en eller flere andre.

Hvis du har en eller flere fetisjer, kan du ringe deg selv fetishist.

Eksempler på fetisjer:

høyhælte sko eller strømper
materialer som skinn, gummi eller lakk
Enhver kroppsdel ??som vanligvis ikke oppfattes som seksuell, for eksempel føtter
en farge, for eksempel rød undertøy
en form, for eksempel baller eller ballonger
En aktivitet, som for eksempel noen som børster håret eller fotograferer.
BDSM
BDSM er en forkortelse av flere forskjellige ting. BD står for bondage og disiplin, SM for sadomasochism. DS står også for dominans og innsending, hvor innsending er engelsk for innsending / innlevering.

Du kan lyse på en del av BDSM eller mer, men du trenger ikke å like alt. Eksempler på hva som kan være spennende:

Å være bundet eller knytte noen.
Bruk øyevipper.
Kontrolleres eller kontrolleres på forskjellige måter.
Gir eller mottar smerte på noen måte, for eksempel ved å bite eller piske.
BDSM er noe du kan gjøre på egen hånd eller med andre fordi du nyter det. Det er ikke BDSM hvis noen blir tvunget, presset eller overtalet til å gjøre noe mot hans vilje. Så handler det om seksuelt misbruk eller misbruk, og det er kriminelt.

Bondage
Bondage betyr at evnen til å flytte er begrenset, og at du blir sexuelt spent på det. Eksempler på bondage:

Du binder noen eller blir bunnen selv.
Du eller den du har sex med, har håndjern eller holdes.
Du mottar eller gir kommandoer. For eksempel, ordrer å stå eller ligge helt og holde sengen. Eller beordre å holde kjeft eller gaga.
Det kan også være mulig å bruke øyelokk eller nese. Når du bare ser litt eller ikke i det hele tatt, kan du oppleve at andre følelsesinntrykk blir sterkere. For eksempel kan du oppleve lyd og berøre sterkere, og noen tror det er veldig spennende.

disiplin
Disciplin handler om å kontrollere eller kontrollere, kontrollere eller overføre kontroll og mottak eller distribusjon av belønninger og straff for ulike oppføringer, enten fysisk eller mentalt eller begge deler. Dette kan for eksempel gjøres ved rollespill hvor det finnes ulike typer straffer som å bli fanget eller i skam.

Sadism og Masochism
Sadism betyr at du er seksuelt spent med å gi en annen smerte. Masokisme betyr at du nyter smerte i seksuelle sammenhenger. Ofte brukes ordet sadomasochisme. Den som liker det, tror vanligvis at smerten gjør seksuell nytelse sterkere. Det kan være at du liker å bli bitt, pisket eller knust når du har sex eller du liker å nafsa, rive opp, rive, klemme eller dash den eller de du har sex med.

dominans
Dominans betyr at du blir begeistret ved å dominere en eller flere personer ved å bestemme og kontrollere hva du skal gjøre og hvordan. Det er en slags rollespill. Noen ganger kan rollespillet føre til at du utsetter andre for skadelige eller forringende ting eller smerte.

Innlevering (Innlevering eller Innlevering)
Innlevering er engelsk og betyr innsending eller innsending. Det er motsatt av dominans. Det vil si at du liker underordnet andres vilje eller kontroll og lar den personen kontrollere og bestemme seg. Personen som har gitt rollen ser ut til å være trygg på å gi tillit og ansvar til noen andre.

bryter
Bytting kalles når du skifter mellom de forskjellige roller. Således, for eksempel, blir begge sint på å gi og motta, bestemme eller la noen bestemme seg. Noen har alltid samme rolle, mens andre endres avhengig av anledningen og hvem du har sex med. Noen endrer roller blant seg selv etter avtale.

Godt å tenke på:
Snakk gjennom før med alle involvert hva de vil gjøre og ikke; hva man vil prøve, hva man liker og ikke.
Bestem hvilke regler som gjelder og hvordan du skal signalere om noe ikke har det bra hvis du vil sakte eller avbryte. Det kan være et ord, lyd eller uttrykk som du godtar før du begynner. For eksempel er det vanlig å bruke trafikksignalfargene. Hvis noen sier rød, betyr det å stoppe, avbryte. Gult kan bety beroligende eller Ag trenger en pause og grønn for å være et tegn på at det føles bra, og du vil fortsette. Som alle kjønn har du alltid rett til å avbryte og stoppe hvis du vil. Bare fordi du starter noe, betyr det ikke at du må fullføre den. Tenk på risikoen og aldri gå fra noen som for eksempel er bundet opp eller har en munnbryte. Hold øye med ånden, aldri dekke munnen og nesen samtidig, og bind aldri noen rundt halsen. Viktig å vite

Neprisijungęs

 

#6 2018-06-21 08:38

Jona
Narys
Registravosi: 2018-06-19
Žinutės: 26

Re: Porsche Pattern is joining with adidas Originals regarding another

Fetischisme og BDSM
Seks kan brukes på mange måter, og forskjellige mennesker lyser på forskjellige ting. Fetischisme og BDSM er noen måter å spille og utforske kroppen og seksualiteten. Husk at alle involverte burde være enige og alltid respektere hvis noen vil avbryte. For noen er BDSM, fetishisme og rollespill vanlige deler av sexlivet. Noen synes det er spennende å prøve noen ganger, mens andre ikke vil ha det i det hele tatt i sitt sexliv.

Fetichism
Fetisjisme betyr at du føler trivsel og kan også være seksuelt spent av spesielle klær, ting, materialer eller alt du eller deg selv gjør.

Det kan være at du liker å kle på klærne eller materialet eller bli sint fordi andre gjør det. Du kan trene din fetish selv eller sammen en eller flere andre.

Hvis du har en eller flere fetisjer, kan du ringe deg selv fetishist.

Eksempler på fetisjer:

høyhælte sko eller strømper
materialer som skinn, gummi eller lakk
Enhver kroppsdel ??som vanligvis ikke oppfattes som seksuell, for eksempel føtter
en farge, for eksempel rød undertøy
en form, for eksempel baller eller ballonger
En aktivitet, som for eksempel noen som børster håret eller fotograferer.
BDSM
BDSM er en forkortelse av flere forskjellige ting. BD står for bondage og disiplin, SM for sadomasochism. DS står også for dominans og innsending, hvor innsending er engelsk for innsending / innlevering.

Du kan lyse på en del av BDSM eller mer, men du trenger ikke å like alt. Eksempler på hva som kan være spennende:

Å være bundet eller knytte noen.
Bruk øyevipper.
Kontrolleres eller kontrolleres på forskjellige måter.
Gir eller mottar smerte på noen måte, for eksempel ved å bite eller piske.
BDSM er noe du kan gjøre på egen hånd eller med andre fordi du nyter det. Det er ikke BDSM hvis noen blir tvunget, presset eller overtalet til å gjøre noe mot hans vilje. Så handler det om seksuelt misbruk eller misbruk, og det er kriminelt.

Neprisijungęs

 

#7 2018-06-21 08:43

Jona
Narys
Registravosi: 2018-06-19
Žinutės: 26

Re: Porsche Pattern is joining with adidas Originals regarding another

Jesebel, Babels Hørte

Dette er det første kapitlet i en lang flerpartisjournal som involverer 2 forskjellige familier, kirker og gater. Det vil spanne flere tiår og generasjoner.Jeg håper du liker det.

Sammendrag: En kone prøver å gi mannen sin lengste holdte fantasi. Selv den beste hensikten med en pris!

Leslie kirke gikk nervøst gjennom ABS. Hun kunne føle øynene til mennene på henne da hun raskt flyttet rundt på DVD-er, forbi sexleketøyene og inn i den svakt opplyste korridoren bak det klebrig røde gardinet. Hun hadde gjort rekonstruksjonen godt, hun visste hvor de skulle gå i enkle trinn, hennes treningspose over skulderen hennes, øynene hennes rettet mot målet hennes. De eneste lydene var hennes hjerte pounding, hennes nervøse pust og hælene hennes klikket på flisegulvet.

På knapt 5'-tallet og med en buet 34D-28-36 kropp hadde den 40 år gamle husmor og mor utviklet en plan om å overraske mannen sin for sin 20-årige "Bang-a-versary". De hadde møtt en broderskapsinitiering for 20 år siden i kveld. Hun hadde blitt forelsket i ham og hans magiske kuk den kvelden. Selv om Leslie var noe av en slus, hadde hun aldri klatret som følge av samleie til den kvelden. Nå, etter 20 år med lykksalig monogami og 7 barn, skulle hun gi sin elskede mann oppfyllelsen av hans fantasier ...

Da hun kom til bestemmelsesstedet, gikk hun inn i det lille rommet og låste døren bak henne. På innsiden var 2 metallfoldbare stoler, en flatskjerm-TV på den fjerne veggen og det sirkulære hullet som var hennes formål for idag, kuttet i veggen til høyre.

Leslie hengte jakken på baksiden av en av stolene. Hun unbuttoned hennes bluse og fjernet den, forsiktig med å ikke fange det delikate stoffet på bustier hun hadde under den. Deretter kom hennes kneelengdeskjørt, som hun manøvrerte forbi hennes strømpebukse, strømper og hæler. Hun trengte alt for å være perfekt i dag. En perfekt gave for kjærligheten til hennes liv.

Hun åpnet treningsposen og lagde henne kaste klær inni. Fra den fjernet hun en lys rød Mardi Grans-maske og flammende rød parykk. Med forsiktig plassering av masken over ansiktet og deretter donering av parykken, tok hun flere selfies med telefonen for å sikre at antrekket var perfekt.

Leslie var en visjon i rødt. Hun sto i den svarte glory hulls messe i en skarlet farget matchende antrekk med et bustier, tenn, strømpebånd, silke strømper, sko og maske. Den flammende lysrøde parykken slår av ensemblet med akkurat nok kontrast.

"Dette vil være en perfekt gave til kristen ..."

Med et lite videokamera fra posen, plasserte hun posen i den andre stolen og fokuserte linsen mot hullet i veggen. Slått på og rammet hennes ønskede sammensetning, begynte hun å ta opp. Trekker en $ 20 regning fra bustiers brystkrok, hun matet den inn i maskinen under fjernsynet. Skjermen brølte til livet og viste en liten, tynn kvinne som ble savaged av en gruppe skitne, kaste menn. Leslie tok ned volumet, og Leslie tok den andre stolen, flyttet den, lukk glory hullet og satte seg ned for å vente.

Leslie halvt så på videoen da hun prøvde å holde hennes følelser under kontroll. Hennes hjerte var fortsatt slående, pusten hennes var fortsatt rask og grunne.

Etter ca 5 minutter dro hun med rette ned hennes høyre hånd nedover hennes skritt og begynte å sakte seg selv. Hver så ofte glir mot hullet for noen tegn på liv. Kjører sine lange, manikyrte negler langs tannbøylen, slått våtheten inn i henne til en flom, hennes kvinnelige juice begynner å dempe det satinske materialet.

Langsomt arbeidet Leslie seg selv og forsøkte å holde spenningen på kanten. Nekter seg en orgasme som hun ventet på tegn på bevegelse fra naboen. Da hun satt der, minnet bildene på videoskjermbildet Leslie om sin egen slutty forbi ...

Neprisijungęs

 

#8 2018-06-21 08:45

Jona
Narys
Registravosi: 2018-06-19
Žinutės: 26

Re: Porsche Pattern is joining with adidas Originals regarding another

Som en 18-årig høyskoleferske hadde Leslie besvart en merkelig annonse i campusbladet i et uklar fransk dialekt. Som svar på annonsen hadde hun blitt rekruttert til å bli den nye "Fraternity Sweetheart" for Sigma, en av de eldste og mektigste fratsene på campus. Hennes posisjon var i utgangspunktet å være hushåret, og ga hvert aktivt medlem en månedlig bareback-knoll, og var mottakeren av begynnelsen gjengeboll hver Valentinsdag. Til gjengjeld fikk hun en gratis loftleilighet, en gratis leieavtale på en ny BMW og $ 500 i måneden for å bruke penger.

Selvfølgelig sa hun ja.

I løpet av de neste 30 månedene hadde hun sex hundrevis av ganger. Hun daterte ikke siden brødrene ikke kunne bli utsatt for utenforstående og hva de måtte bære. Hun kom aldri en gang da brødrene samlet sine "Monthlies", heller ikke mens de tok et tog under innvielsen. Da den tredje Valentinsdagens ritual trakk seg nær, var hun ferdig med jobben sin. Etter denne innvielsen kunne hun gå bort med et $ 25k redeegg og den takknemlige takknemligheten til broderskapet.

Da hun åpnet bena sine for hennes 1000 kule milepæl under ritualet, endret alt.

Den høye blonde gutten gikk opp foran henne, hans blindfold fortsatt på plass. Hun så da nesen hans trakk seg fra å inhalere duften av hennes overfylte kutt. Ubudt, begynte hanen hans å stige til den sto stolt og hardt, det var litt opptrådt, og lekket en liten dråpe precum. Leslie rystet ved synet.

Blondens assistent fjernet sin blindfold og reciterte BDSM liturgien til ritualet. 

"Lov om Sigma. Du har utholdt mange forsøk og utfordringer. Du har så langt bestått dem alle. Du står nå på broderskapets kant. Se før du. Se, Isebel, Babels hode kledd i den skarlagede trappingen av sin handel. Se på hennes gapende kule, glatt med bruken av hver bror som har cum foran deg. Ta deg til ereksjon og knulle horen Jezebel. Legg essensen din til brorskapets og gå bort som en sann mann i Sigma! "

Leslie satt på et lite trebord. Hennes rygg mot en liten nisje i veggen. Hun var kledd i en skarlet, farget matchende antrekk av hæler, strømper, strømpeband, bustier, maske og parykk. Bena hennes spredt bredt og hennes fitte kjører med cum av mange menn. De 3 hovedoffiserene i kapittelet etter tradisjonen "primet pumpen" før ritualet begynte, slik at de ville være frisk sæd som lekker ut for det første løftet om å oppleve.

Leslie visste at om 1 av 3 løfter ikke kunne fullføre ritualet. Uansett hva deres grunn, hvis de ikke kunne knulle henne og ejakulere de var ute av frat akkurat da og der. Da han så på blondens tråkkhane, med sin presum kaste av spissen, visste hun at denne gutten ikke ville mislykkes i sin oppgave.

Stepping framover traff han kraftig inn i sitt gjennomvåtte sex, hans litt opptrådte spiss gnidte rett mot hennes G Spot på en måte hun aldri hadde opplevd før. I bare noen få bevegelser av hanen som plunget inn i henne, følte hun en orgasmebygning raskt inne i henne.

Leslie visste at hun ikke skulle snakke, men hennes plutselig plutselig eksploderer inne i henne.

"OH FUCK ME RUNNING! FUCK! FUCK! FUUUUUUUUUUUUU ...”

Hun eksploderte for første gang med en kuk inne i henne. Hun skrek og pakket armene og beina og den blonde gutten, klemte ham med all sin styrke. Kapteinsofficerer fra Sigma stod om med munns agape. De hadde kjent Leslie i mange år og aldri sett noe som dette svaret fra henne før!

Den blonde gutten presset dypt inne i den skarlagenklædte horen og kom. Han hadde passert ritualet med flygende farger og forårsaket at Leslie begynte å sprute seg over dem begge og bordet hun lå på. Selv om gutten var ferdig, nektet hun å overgi kroppen sin. Hun fortsatte å male sitt bekken mot sin håp om en annen utrolig orgasme.

Etter noen minutter skurte offiserene hennes lemmer fra blondinen og tok det endelige løftet framover. Denne stakkars gutten hadde ingen sjanse til å fullføre sin ritual etter det han hadde hørt bak sin blindfold mens han ventet på sin tur. Hans manglende evne til å få en ereksjon sendte ham inn i den kalde natten, for alltid å leve med hans fiasko som en mann.

Noen få timer senere kom de nye brødrene sammen med resten av medlemmene og noen få alumni til den tradisjonelle Valentinsdagens Formelle. Alle mennene var kledd i stilige tuxedoer og alle deres kvinner i utrolige kjoleer. Et lite jazzband spilte langsom romantisk musikk, da mange par danset sammen i den myke stemningsbelysningen.

Leslie hadde aldri deltatt på det formelle før. I tidligere år hadde hun valgt å tilbringe kvelden avslappende i varmt, beroligende kar etter å ha brukt flere timer på å balansere på bordet og ta kuk etter kuk sammen med sin rike og rikelige sæd. I kveld var hun imidlertid på oppdrag, hun måtte finne den blonde gutten. Hun skulle ikke la en slik skatt slippe unna henne.

Hun gikk inn i samlingen som en dronning inn i retten. Hennes lyse blå kjole perfekt.

Paskutinis taisė Jona (2018-06-21 08:47)

Neprisijungęs

 

Forumo apačia

Powered by PunBB
© Copyright 2002–2005 Rickard Andersson