#2 2018-06-20 10:00

Jona
Narys
Registravosi: 2018-06-19
Žinutės: 26

Re: Yahoo Is Worth More

Hun tok ikke øynene av meg, hun satte hennes pickle ned på et papirhåndkle, krypet over til meg, satte seg på knærne foran meg og nådde meg ned til beltet mitt. Hun sakte langsomt det, kaster begge halvdelene fra hverandre.

Deretter sluttet jeg knappen til buksene min, hun trakk sakte ned min glidelås. Jeg var i sjokk, lyst, ærefrykt at denne unge jenta var i ferd med å se hva ingen jente hadde sett ennå, og da jeg ikke hadde på seg undertøy, kom plutselig min rockharde boner ut av flyet mitt. Hun så opp på meg og sa: "Ja, det er en stor pickle!" Jeg satt bare der og lente mine armer og hender på gulvet bak meg. Plutselig flyttet hennes unge munn ned og begynte å suge og slikke og slurpe min penis. Hun visste ikke helt hva hun gjorde. Jeg bryr meg ikke veldig godt. Jeg var så hard og spent at jeg satte hendene mine over hver av ørene hennes og begynte å lede hodet og munnen opp og ned over min penis.


Jeg skulle få denne lille jenta til å gjøre meg cum. Da jeg tvang hodet opp og ned, kunne jeg føle det godt i meg og presset hodet raskere og raskere. Da jeg skjønte at jeg var på det punktet uten retur, ropte jeg og sa: "Jeg kommer til å cum" hun stoppet meg ikke og jeg blåste bare sperma mitt inn hennes sexy undertøy i halsen .

Plutselig hostet hun og gagging og hoppet opp og spyttet ut cum min og så på meg helt sjokkert. Jeg spurte om hun var ok. Hun sa at du ikke fortalte meg at du skulle cum i munnen min! Jeg sa at jeg hadde. Men hendene på ørene hennes må ha holdt henne fra å høre den. Da hun slo seg ned med

Neprisijungęs

 

Forumo apačia

Powered by PunBB
© Copyright 2002–2005 Rickard Andersson