#41 2011-02-19 12:40

honey
Narys
Registravosi: 2009-06-21
Žinutės: 2169

Re: Masažai masažiukai

lollollollol o viešpatie, pastorėsi dar ir kaip lol per odą patenka aliejus į organizmą ir virsta riebalais smile patariu ir nežiūrėt į riebų maistą, dar imsi ir pastorėsi


http://diaet.abnehmen-forum.com/diet/tickerd/showimg-1gurtP_CAT1BG_63,6_62,2_57_dif.png


Akimirka prie lūpų,amžinybė ant klubų

Neprisijungęs

 

#42 2011-02-19 18:03

rutuliukas
Moderatoriai
Nuo: Vilnius
Registravosi: 2007-05-25
Žinutės: 17221
Tinklapis

Re: Masažai masažiukai

honey, taigi mergaitei paranoja, nieko nepadarysi roll dar reikia džiaugtis, kad kvėpuoja, nes jei oras, neduok Dieve, negrynas, taigi visai negerai bus - pastorėt galima.

O jei rimtai, Ashley, nemanai, kad švelniai tariant, matai iškraipytą pasaulį?

Neprisijungęs

 

#43 2011-11-21 10:57

maanana
Narys
Registravosi: 2011-11-21
Žinutės: 6

Re: Masažai masažiukai

mano geriausia daktaras siuo kl buvo limfodrenazinis aparatas...po triju vaiki sveriau 83kg,ir kai numeciau svori oda atrode tragiskai.daug ka isbandziau,niekas nepadedavo,kol neisbandziau limfodrenaza... ir relaksacija ir nauda ir stangrus uzpakaliukas smile

Neprisijungęs

 

#44 2014-09-27 17:28

ibizza
Narys
Registravosi: 2014-09-27
Žinutės: 1

Re: Masažai masažiukai

Norėčiau rekomenduoti jums kokybiško ir nebrangaus masažo saloniuką. Buvau apsilankiusi ir man labai labai patiko. Masažuotojas, jaunas vyrukas. Jis kvalifikuotas masažistas. Labai patiko klasikinis ir atpalaiduojantis masažas. Siūlyčiau apsilankiti, tikrai nenusivilsit coolcool
Štai jo puslapis jei susidomėsit : https://www.facebook.com/mato.masazai

Neprisijungęs

 

#45 2017-04-26 11:37

mazoji.kanarele
Narys
Registravosi: 2017-04-26
Žinutės: 1

Re: Masažai masažiukai

kaip jum fainai, aš tai taip svajoju apie masažus, ne tik tokiom progom. wink ech norėčiau kad vyras padovanotų man masažiūką. wink būčiau labai jam dėkinga:)

Neprisijungęs

 

#46 2017-04-26 13:33

Arbuzninke
Narys
Registravosi: 2017-04-26
Žinutės: 2

Re: Masažai masažiukai

Aš tai nelaukiu kol vyras nupirks. Nusiperku masažus iš http://www.pasiutuslape.lt/spa-ir-masazai ir kaifuoju sau ramiai wink

Neprisijungęs

 

#47 2017-10-17 16:04

prasimanyta
Narys
Registravosi: 2017-10-12
Žinutės: 4

Re: Masažai masažiukai

Praeitais metais iš čia gavau https://www.laisvalaikiodovanos.lt/dova … s-merginaidovanų iš tėvų "Sabai sabai" atpalaiduojantį masažą, tai o dieve, kaip gerai!!! Tai kaip sako, kaip sutiksi metus, tokie ir bus visi likę - bent kartą per dvi savaites einu masažo. Tobula kai gali po darbų bent taip atsipalaiduot smile

Neprisijungęs

 

#48 2017-11-19 20:26

galina1
Narys
Registravosi: 2017-10-12
Žinutės: 6

Re: Masažai masažiukai

Labas, o klausykit, matau kad limfodrenažiniai masažai populiarėja, bet klausimas, gal kas bandėt - kaip su veiksmingumu? Skaičiau http://www.liuxfigura.lt/ puslapy, kad veiksmingiausia pasirinkus aktyvų kursą - t.y. bent 2-3 masažai per savaitę, bet norėtųsi išgirsti iš bandžiusiųjų, ar derinant su sveika mityba šitie mazažai tikrai padėtų padailinti apimtis?

Neprisijungęs

 

#49 2017-12-07 16:52

Austtėja
Narys
Registravosi: 2017-12-07
Žinutės: 4

Re: Masažai masažiukai

Masažų gera kaina visada randu čia: https://www.geradovana.lt/spa-ir-masazai smile šiaip esu ir dovanų gavus tai vis prašau kokio orginalesnio labai įdomu atrasti vis kažką naujo smile)

Neprisijungęs

 

#50 2017-12-28 22:08

varle7
Narys
Registravosi: 2017-10-11
Žinutės: 6

Re: Masažai masažiukai

Labas vakaras, gal kuri esat buvus čionais https://www.noriunoriunoriu.lt/lt/viesbutis/vanagupe ir galit papasakot, ar verta vykti dėl masažų? Aprašymai tai labai gražiai skamba, ar realybėj ten irgi taip pat viskas puiku? smile

Neprisijungęs

 

#51 2018-05-23 16:22

LinaLi
Narys
Registravosi: 2018-05-23
Žinutės: 4

Re: Masažai masažiukai

Esu buvus daugelyje masažų, bet jų kokybė dauguma vienoda, o padeda tai gal tik atsipalaidavimui, kai preireikė gero masažo nugarai nuo skausmo tai padėjo tik  profesionalūs masažai ir ne vienas, bet visas masažų ciklas + pratimai. Tik tada supratau kokią tikrą naudą suteikia profesionalus masažas cool

Neprisijungęs

 

#52 2018-06-20 10:59

Jona
Narys
Registravosi: 2018-06-19
Žinutės: 26

Re: Masažai masažiukai

Kusine kone

Jeg er abhi 25 år. Dette er en ekte hendelse for to år siden. Jeg har en kusinebror som giftet sig med Sreya, 5,6 meter, ser rett og slett ut 27 år gammel jente.
Deretter besøkte vi ekteskapet begge hjemmet mitt, og vi gikk ut for å se på stedet og alt.
Etter noen dager på grunn av srike ble skolen min lukket i 1 uke. På den tiden bestemte jeg meg for å tilbringe de dagene der. Da jeg nådde der, dro vi alle ut for å shoppe, hangouts osv. På den tiden meg og sreya beacame å lukke. Etter det kom jeg hjem. Min kusine jobbet i utlandet. Så etter 2 måneder gikk han tilbake til sin arbeidsplass. Så ble hun sittende fast fordi det bare var moren hans. Hun har ingen måte å gå ut, fordi hun var ny på det stedet.

På det tidspunktet kom semesteret mitt over, og da jeg meldte henne denne tingen, inviterte hun meg til henne, fordi hun kjeder seg. Så jeg dro dit. Da hun så meg, ble hun glad. Jeg snakket mye og spilte videospill sammen. Om natten var det arrangert for meg at jeg var oppe og det motsatte rommet var henne. Jeg sa god natt og gikk til sengen min. Etter en halv time fikk jeg en tekstmelding fra henne. "Sov du" .. Jeg replayed "Nei" ... Så Hun tekstet .. "Hvis du ikke er trøtt, la oss snakke ... kom til rommet mitt" .. Jeg fikk litt forvirret for å gå til rommet hennes på denne kvelden.

Jeg åpnet sakte døren min, jeg fant at alle lysene i første etasje var slått av, så mor sovnet. Jeg gikk mot hennes rrom og banket. Hun åpnet døren og inviterte meg.

Hun hadde på seg en lang topp og leggings. Jeg følte ingenting mot henne. Vi begge satt på sengen og fortsatte å snakke. Hun lå i sengen og jeg sitter i nærheten. Plutselig ringte telefonen. Hun snudde seg til venstre. På den tiden flyttet hennes topp litt oppover. Der så jeg magen og trusene hennes gjennom de hvite leggingene. Hun var en MILF. Så det sett gjorde meg kåt.

Jeg stirret på bena hennes. Etter telefonen begynte hun å snakke. Men i mellom alle disse tingene ser jeg på bena og truser.

Så jeg ddecided å spille et spill. Jeg sa til henne "Jeg føler meg trøtt" og sakte lå på et hjørne av sengen. Hun bryr seg ikke om det, og hun fortsatte. Dessverre sovnet jeg.

Neprisijungęs

 

#53 2018-06-20 11:00

Jona
Narys
Registravosi: 2018-06-19
Žinutės: 26

Re: Masažai masažiukai

Plutselig ringte hun meg og sa: "Gå enten på rommet ditt eller legg deg ordentlig". En gnist i mitt sinn og jeg lå ved siden av henne i søvnig utseende. Hun slått av lyset og lå ved siden av meg. Jeg tror ikke hun hadde noen intensjon mot meg. Hun betraktet meg som en bror. Etter en stund berører jeg sakte hånden hennes, men hun reagerte ikke. Det indikerer at hun sov.

Så setter jeg sakte hånden min på rumpa. Da begynte jeg å bevege hendene rundt benet hennes. Disse tingene gjør meg kåt og vill. Det er første gang, en jente sover ved siden av meg. Da klemte jeg henne tett, så åpnet hun øynene, den gangen handlet jeg som det skjedde mellom søvnen min. Hun reagerte ikke. Der kan jeg føle pusten fordi nesen hennes var i brystet mitt.

Den gangen kunne jeg ikke kontrollere meg selv. Jeg satte meg over henne og begynte å kysse leppene hennes ved å holde hendene tett. Dette kysset varer i 5 minutter. Så løslat jeg henne. I sinne og frykt spurte hun meg "hva gjorde du" ... "Jeg er din kusine søster".

Jeg smilte og sa: "Ingen vil kjenne disse. Plase co operere". Men hun nektet. Men jeg sa "tenk .. Jeg kan gjøre deg høy". Hun holdt seg stille.

Jeg presset henne på bryster, men hun gjorde noe, som gjorde at jeg fjernet klærne helt og jeg begynte å slikke kroppen fra topp til bunn. Jeg begynte å fingre på hennes barberte fitte.

Hun stønnet lett. Jeg setter inn mittfingeren dypt inne. Jeg kan forstå følelsen fra kroppen hennes. Jeg spurte hva som helst kondom. Hun fortalte meg at det var i skapet. Jeg satte en kondom og begynte å knulle. Jeg knullet henne hardt.


Vi begge sov i naken den hele natten. For de neste 2 ukene var jeg hennes sex partner og vi gjorde så mange skitne ting også.

Nå er hun mor til 1 år gammel barn .. (NB: Barnet er ikke min ....)

Neprisijungęs

 

#54 2021-06-26 14:32

salotike
Narys
Registravosi: 2018-04-30
Žinutės: 191

Re: Masažai masažiukai

Galiu patarti moterims   jog veido masažai labai naudingi. Labai paprasti, tiesiog praustis prausikliu reikia ne trumpiau nei 1 minutę. Po poros savaičių pasimato, jog oda tampa skaistesnė rodos neįdėjus jokių pastangų, tiesiog darant tai, ką ir taip darai, tik kruopščiau

Paskutinis taisė salotike (2021-06-26 14:32)

Neprisijungęs

 

Forumo apačia

Powered by PunBB
© Copyright 2002–2005 Rickard Andersson