#1 2018-06-21 08:59

Jona
Narys
Registravosi: 2018-06-19
Žinutės: 26

Jeg må ha sexleketøy

Leslie spunnet om da hun hørte kristens blomstrende stemme bak henne. Hun klamret kostymen til brystet for å dekke seg, en eller annen gang skamme seg for å bli fanget før hun kunne ødelegge bevisene for hennes oppførsel sex leketøy dagen før.

"Vennligst lover, la meg kvitte meg med disse trappingene. Jeg må sette dette bak meg slik at jeg kan gå tilbake til måten det var i går ... "

Da hun begynte å gråte, reiste mannen hennes til henne og pakket sine store sterke armer rundt henne. Han holdt henne tett da hun sobbet ukontrollert.

Senere den morgenen satt de ved frokostbordet med kaffe og toast. Kostymen lå på bordet mellom dem. Igjen var symbolikken tapt på ingen dildo av dem.

"I går kveld var viktig Les. Jeg vet at det var oppfyllelsen av en langvarig fantasi av meg. Jeg vet at du tok en stor risiko i prosessen. Jeg vet at du føler deg synd i morges på det du gjorde for din kjærlighet til meg. Å ødelegge dette vil bety ingenting. Det vil ikke slette det som skjedde, og jeg vil heller ikke glemme i går kveld. Du ga meg noe utrolig. Noe jeg vil skattes for alltid. Hvis det er et barn som følge av i går kveld så ... "

"Hva så? Så forlater du meg? Så skiller du meg ut? Så vil du forlate meg ?! "

Leslie flyktet fra rommet tårene igjen. Hun løp opp til soverommet og deretter til mesterbadet utover. Låser døren bak henne, hun falt i gulvet og gråt ukontrollert.

Christian fulgte bak sin kone til soverommet sitt. Ved å nå den låste døren prøvde han knotten og tappet deretter lett på den.

"Baby. Uansett hva. Jeg vil aldri forlate deg."

Han kunne høre henne gråte gjennom døren. Han visste at det ikke var noen resonnement med henne akkurat nå. Han visste at han måtte vente på henne å roe seg og nå ut til ham. Christian gikk over til sengen og plukket opp fjernkontrollen og traff på trykkknappen ...

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

Videoen hentet rett etter kone sin erklæring til ham. Hun stod og stirret ut i rommet og pustet fortsatt dypt.

"Frue…"

Leslie hadde glemt ungdommen utenfor veggen. Hun krysset tilbake til hullet.

"Hva heter du Brother of Sigma?"

"Aaron Phelps, mamma."

"Vel, Aaron, her er hva du skal gjøre. Sett på buksene dine. Ta av din skjorte og vri den innvendig ut. Gå rett til huset og informer din pantemester om at du har fullført Jesebel Ritual. Hvis han spør deg noen spørsmål, bare fortelle ham en tidligere Sweetheart "tok deg gjennom skrittene". Det er viktig sexleketøy, bare de ordene forstår du bror? "

"Ja, mamma ... og takk."

"Ingen bror, takk!"

Lydene fra ungdommen som forlot standen hans, kunne høres i bakgrunnen. Leslie trakk av parykken og masken. Plukker opp sin bortkastede thong, hun gled det på plass da ungdommens sperm fortsatte å lekke fra henne. Hun tok blusen og skjørtet fra posen og slo dem igjen. Hun plukket opp kameraet og slått av det sexleketøy.

Neprisijungęs

 

Forumo apačia

Powered by PunBB
© Copyright 2002–2005 Rickard Andersson