Dietos A-Ž      

Vegetariška dieta: nauda ir žala

Straipsnio komentarų skaičius: 8

yijxwixkzs, 2011-12-17 13:49
BkyqCh , [url=http://lqwogngvsimp.com/]lqwogngvsimp[/url], [link=http://sjeazkabneqc.com/]sjeazkabneqc[/link], http://hjzfporfxxko.com/


diwgqwwzi, 2011-12-16 12:36
aAWxsh , [url=http://kdsqvxehtyyu.com/]kdsqvxehtyyu[/url], [link=http://vifalvpjciab.com/]vifalvpjciab[/link], http://xywrhgufonlg.com/


ulkzlvxii, 2011-12-15 10:32
9R6e2r <a href="http://cwlndeynjivt.com/">cwlndeynjivt</a>


Aundre, 2011-12-14 22:44
My hat is off to your asutte command over this topic-bravo!


Dovile, 2011-08-11 17:12
as pati esu vegetare, ir tai yra totali nesamone, jog tokia dieta zalinga ! :DD energijos anpudis garantuotas visai dienai, zinoma, jei megsti darzoves :D as tik uz sveika gyvensena :D


Gulbė, 2010-05-29 15:21
Šiaip tai kai jau yra atsisakoma mėsa,žuvis,pienas,grietinė ir t.t... Tai ne vegetarizmas,o veganizmas ;) O VEGETARAI geria ir pieną ir viską,nu priklauso dra nuo to koks yra vegetaras ar lakto ar lakto-ovo.


green_raven, 2009-05-11 22:51
Tikrai kad nesąmonė... Čia aprašyta dieta tikrai nėra vegetariška, kadangi nėra kitų labai svarbių produktų, tokių kaip ankštinės daržovės, riešutai, aliejai, grūdai, kruopos, duona.... Čia greičiau jau vaisių ir daržovių dieta.

Lengvai galiu paneigti tikros vegetariškos dienos žalą:
1.Vegetariškos dietos kaloringumas NĖRA mažesnis nei įprastos (sveikos) mitybos. Kai kurie augalinės kilmės produktai yra tokie pat kaloringi kaip ir gyvūninės (pvz, riešutai: 100g-~600 kcal; aliejus100g-~800-900 kcal ir kt.). Vegetariški patiekalai nėra vien tik troškintos ar garuose virtos daržovės; kaip ir įprastoje mityboje, vegetariškoje taip pat gausu kaloringų ir riebių patiekalų. Pavyzdžių? Prašau: makaronai, kepti keptuvėje su daug aliejausi ir riebiu padažu. Dar? Aliejuje gruzdintos bulvytės. Sakysit - ne vegetariška? Tačiau juk ir gyvūninės kilmės produktų nėra. Galų gale, kai kurie gyvūninės kilmės produktai net liesesni, sakykim, vištos krūtinėlė, liesa jautiena, menkė ir kt. Vegetarizmas neapsiriboja vien daržovėmis, tad ir kalorijų skaičius nuo mitybos pasirinkimo ne kažin kaip priklauso.

2.Augalinės kilmės baltymai (pvz, iš pupelių, kitų ankštinių produktų, tofu (sojos varškė), moliūgų sėklų, žemės riešutų ir kt.) yra lengviau pasisavinami, be to sojos pupelėse ir moliūgų sėklose baltymų yra bemaž DVIGUBAI daugiau negu mėsoje, o avižų kruopos baltymų kiekiu prilygsta kiaušiniams.

3.Pilnavertė vegetariška mityba yra tinkama visiems žmonės ir visose gyvenimo situacijose, taip pat ir nėščiosioms, maitinančioms kūdikius moterims, paaugliams ir vaikams bei senyvo amžiaus žmonėms. Teisingai suderintos vegetariškos dietos gali visiškai patenkinti žmogaus organizmo maistinius poreikius visose gyvenimo stadijose; rimti ilgamečiai medicininiai tyrimai parodė, kad vegetarizmas gali pratęsti gyvenimo trukmę, pagerinti sveikatą ir žymiai sumažinti vėžio, širdies ir kraujagyslių ligų riziką.

4.Laikantis bet kokios dietos (šios ar ne šios), kur yra ribojama ar atsisakoma kai kurių produktų, vėliau juos vėl pradėjus vartoti atsiranda diskomfortas. Ir tai natūralu, kadangi organizmas atpranta nuo vieno ar kito produkto, jo virškinimo. O pabandykit vieną savaitę maitintis vien avižų košėm ir po savaitės sukirsti riebų kepsnį, įdomu, ar savijauta nebus prastesnė?

Vegetariška mityba netgi naudinga. Ypač tuo, kad jos dėka nėra naudojamas cholesterolis (naudojami aigaliniai riebalai, kurie kaip tik padeda jį pašalinti). Dėl to pagerėja širdies ir kraujagyslių veikla. Apskritai mokslininkai rekomenduoja žmonėms per savaitę suvalgyti iki 300 raudonos mėsos ir mėsos gaminių (tokių, kaip dešros, rūkyta mėsa), tai padeda ilgiau gyventi - taip teigia "Lietuvos Rytas" 2009-05-09 dienos numeryje.

Apskritai - vegetarizmas ir subalansuota vegetariška mityba yra labai labai gerai.


Rima, 2009-03-20 12:16
Nesamone, kad vegetariska dieta gali buti kenksminga. Tik reikia visko valgyti didesniais kiekiais, vartoti daug riesutu, sojos, varskes, dziovintu vaisiu... Jau daug metu esu vegetare, valgau visko kiek tik telpa ir neturiu jokiu problemu su viessvoriu. Drauges net pavydi, kad as sau tiek daug leidziu. Aisku isskyrus mesa, desra, lasiniai...

VardasEl. paštas
Komentaras
Saugos kodas: