Sportas ir kūnas      

Ar galima numesti svorio tik nuo tam tikrų kūno dalių

Skaityti komentarus (43)
Rekomenduok draugui
Spausdinti

 

Mitas Nr.1: negalima numesti svorio tik nuo tam tikrų kūno dalių.

Manoma, jog sumažinti tik tam tikros kūno dalies (pilvo, nugaros, veido arba kojų) apimtis yra labai sunku arba net neįmanoma. Dauguma sporto trenerių yra įsitikinę, jog norėdama, kad jūsų talija būtų plonesnė, pirmiausia turite numesti viso kūno svorio. O dietologai apgailestauja, kad nėra tokios dietos, kuri padėtų sumažinti tam tikros vietos apimtis. Tačiau tai ne visai taip ir daugelis nesenai atliktų tyrimų paneigia nusistovėjusią nuomonę.

Ar galima sumažinti tik veido apimtis?

Į ką susipažindami su nauju žmogumi, susitikę su senu draugu arba žiūrėdami į žvaigždę televizoriaus ekrane pirmiausia atkreipiame dėmesį? Savaime suprantama, į veidą. Ir tendencijos tokios, kad jeigu jūsų veidas ir kaklas yra smulkūs, jūs atrodote lieknesnė, nei esate iš tikrųjų. Gaila, bet sumažinti veido apimtis nenumetant svorio praktiškai neįmanoma. Bet galima padaryti taip, kad pasiryžus sulieknėti ir laikytis dietos veido apimtys sumažėtų greičiau nei kitų kūno dalių. Tam sukurta speciali programa iš septynių punktų. Prieš pradėdama jos laikytis, paskutinį kartą pažiūrėkite į savo putlaus veido atspindį veidrodyje – tokį vaizdą pamatysite ne greitai!

1. Per dieną išgerkite bent 7 stiklines skysčio. Geriausiai tinka paprastas arba mineralinis vanduo. Tai svarbiausia taisyklė, nes geriant nepakankamai vandens sulėtėja (gali net pereiti į budėjimo režimą) medžiagų apykaita. Įsijungus budėjimo režimui, organizmas pradeda galvoti, kad tai paskutinis vandens lašas ir visus patenkančius skysčius stengiasi sulaikyti. Taigi patinsta veidas ir kojos, po akimis atsiranda maišeliai.

2. Per dieną suvalgykite bent 3 porcijas vaisių ir 3 porcijas daržovių. Juk tai tas pats vanduo: jo vaisiuose ir daržovėse yra 60 – 90%. Be to, jūs gaunate didelį kiekį vitaminų ir skaidulų, suteikiančių sotumo jausmą ir gerinančių virškinimą. Maža to, skaidulos sugeba prisijungti nereikalingus riebalus. Pamirškite apie tai, kad vaisiuose daug cukraus, – dar niekam nepavyko sustorėti nuo obuolių, kriaušių arba vynuogių.

3. Visiškai nevartokite alkoholio. Visi spiritiniai gėrimai labai „išsausina“ organizmą. Jau nekalbame apie tai, kad juose daug kalorijų: taurėje vyno yra 200 – 250 kcal. Alkoholis, slopindamas centrinę nervų sistemą, labai sulėtina metabolizmą.

4. Valgykite produktų, kuriuose gausu kalcio. Produktai, kuriuose daug kalcio, skatina organizmą greičiau sudeginti nereikalingus riebalus. Kiekvieną dieną turėtumėte gauti 1200mg kalcio. Beje, vartoti kalcį tiesiog tabletėmis praktiškai nenaudinga. Geriausią efektą pasieksite, jeigu vartosite pieno produktų ir valgysite apelsinų.

5. Kiekvieną dieną suvartokite 250kcal mažiau ir sudeginkite 250kcal daugiau nei įprastai. Tokiu būdu bendrą energijos kiekį jūs sumažinsite 500kcal, o tai lygu numestiems 500g svorio per savaitę. Kad sudegintumėte 250kcal, galite 20 minučių daryti pratimus arba pusę valandos eiti greitu žingsniu. 250kcal maisto produktuose – tai pusė šokolado, vienas pyragėlis arba sviestinė bandelė, arba 70g sūrio ar dešros.

Puslapiai:   1     2  

   
  Straipsnio komentarai (43)
daugiau
2017-08-07 10:01
JaonWeeby
u8pfx00tqga7j6w3a4

<a href=http://baidu.com/>baidu</a>

j8xipniczcsn1xwnc2
2017-08-07 03:22
JaonWeeby
ktzx6bs4thea3tqq0c

<a href=http://baidu.com/>baidu</a>

8iakfql9ok883290om
2017-07-26 08:41
Jasonceano
m1ptgnhh7x1zrpz95v

<a href="http://baidu.com/">baidu</a>

<a href=http://baidu.com/>baidu</a>

rzpbmpsi45qyuhes8c
2017-07-13 07:07
johhnysax
fnwmpjfsoaph183jm7

<a href="http://google.us">google</a>

<a href=http://google.us>google</a>

m8mfu1pry1lttr820x
VardasEl. paštas
Komentaras
Saugos kodas:
  Susije straipsniai  

104 metų jogas S.Yogonanda: "Ilgo ir sveiko gyvenimo paslaptis – darbas su savimi" (0)

Kovoti su cholesteroliu padeda augalai (21)

NUOTRAUKOS: Efektingi pratimai moterims (3)

Rytinė mankšta: pradėk dieną žvaliai! (6)

Anoreksija – simptomai ir gydymas (22)

101 priežastis, kodėl verta užsiimti joga ir meditacija (10)