Sportas ir kūnas      

NUOTRAUKOS: Efektingi pratimai moterims

Skaityti komentarus (3)
Rekomenduok draugui
Spausdinti

Vėl privalgei pyragėlių? Pats laikas išsimankštinti ir gerai jaustis! Efektingi pratimai pradės ne tik žvaliai jaustis, bet ir sulieknėti.

 

 

 

 

Autorius:Eli.lt

Asmeniškai TAU dietologo sudarytas valgiaraštis
​​​​​​​​​​​​​​​​
   
  Straipsnio komentarai (3)
daugiau
2014-04-28 20:35
Jerom
pershendetie Beauty-Al sot eshte dita e 8 qe mbaj dieten 2 jorvae dhe per nje jav prej 90-91.5 kilo kam ren sot kam peshuar 85 jam shum elumtur e ta shohim se edhe sa kilo do i humbi deri diten e diel e do matem te henen e prap ju tregoj ju them te gjithve veq suksese e vazhdoni ta beni ket diet se ja vlen veq une per veti po them shum ju kam permajt dieten dmth siq eshte shkruar por edhe te gjith ushqimin e kam ngran pa kryp fare pa asnje grim bile,krejt mishin,peshkun,sallaten krejt pa kryp,flm shum Beauty-Al perzemersisht ,ju tregoj te henen prap a kam humbur edhe pak klm
2014-04-28 10:48
Jonna
Alhgirt alright alright that"s exactly what I needed!
2012-11-02 18:07
x
visus darem aerobikoj":)))
VardasEl. paštas
Komentaras
Saugos kodas:
  Susije straipsniai  

104 metų jogas S.Yogonanda: "Ilgo ir sveiko gyvenimo paslaptis – darbas su savimi" (0)

Kovoti su cholesteroliu padeda augalai (21)

Rytinė mankšta: pradėk dieną žvaliai! (6)

Anoreksija – simptomai ir gydymas (22)

101 priežastis, kodėl verta užsiimti joga ir meditacija (10)

Jogos pradžiamokslis (10)