Sportas ir kūnas      

Rytinė mankšta: pradėk dieną žvaliai!

Skaityti komentarus (6)
Rekomenduok draugui
Spausdinti

Svajoji dieną pradėti žvali ir puikios nuotaikos? Nieko nelauk ir jau šį pirmadienį pradėk lengva ir efektyvia mankštele, kuri tikrai suteiks jėgų naujiems darbams. Jei sunku ryžtis sportuoti, tai daryti pradėk lengvai ir be didelio streso.

Rankos

Dar gulėdama lovoje pamankštink rankas. Iškelk jas į viršų, pasuk riešus į visas puses, pamiklink pirštelius, palankstyk abi rankas per alkūnes. Nepamiršk, kad reikia suaktyvinti ir delnų krajotaką, todėl kelis kartus sugniaužk stipriai kumščius, o po kelių akimirkų atleisk.

Kojos

Geriausia mankštelė ir apšilimas kojoms — vaikščiojimas basomis. Vos atsikėlusi po kambarius, vonią, virtuvę ir kitas namuose esančias patalpas vaikščiok basomis. Jei gyveni name, basomis pasivaikščiok ir po žolę — pėdose gausu taškų, kurie gerina kraujotaką ir teigiamai veikia visą kūną.

Tempimo pratimai

Apšildžiusi rankeles ir kojeles, nieko nelauk ir atlik kelis tempimo pratimus. Puikiai tinka atsistoti tiesiai ir lenktis link žemės bei rankomis bandyti pasiekti žemę. Taip pat galite lenktis ir į šonus, kad apšiltų liemuo ir vidiniai raumenys.

Jei prižadėsite sau kiekvieną rytą mankštai skirti bent 15 minučių, po savaitės pamatysite puikius rezultatus — lengviau nubusite ir būsite žvali!

Papildomi patarimai:

Puikiai nuteikia kontrastinis dušas, šviežiai spaustų uogų ir daržovių sultys, dietinis meniu (lengvi užkandžiai dienos eigoje) ir kuo daugiau aktyvios fizinės veiklos prieš miegą (pasivaikščiojimas, pasivažinėjimas dviračiais).

 

Šaltinis: Freedigitalphotos.net
Autorius:Parengė Gerda Morozovienė

Asmeniškai TAU dietologo sudarytas valgiaraštis
​​​​​​​​​​​​​​​​
   
  Straipsnio komentarai (6)
daugiau
2012-08-30 05:47
lnrdjcrdxyn
SqvkWR , [url=http://dgzpubrgjeks.com/]dgzpubrgjeks[/url], [link=http://zaqdjieujnxg.com/]zaqdjieujnxg[/link], http://kixxuevogyqe.com/
2012-08-30 05:47
lnrdjcrdxyn
SqvkWR , [url=http://dgzpubrgjeks.com/]dgzpubrgjeks[/url], [link=http://zaqdjieujnxg.com/]zaqdjieujnxg[/link], http://kixxuevogyqe.com/
2012-08-29 16:48
qktzbnoeuv
bS9Q0E <a href="http://pxsaovqtwxbb.com/">pxsaovqtwxbb</a>
2012-08-27 15:10
qjxzlcoafxa
GLgeLk , [url=http://qcbszmxpxdpv.com/]qcbszmxpxdpv[/url], [link=http://uhgqpznepzbx.com/]uhgqpznepzbx[/link], http://vvagvvklfpon.com/
VardasEl. paštas
Komentaras
Saugos kodas:
  Susije straipsniai  

104 metų jogas S.Yogonanda: "Ilgo ir sveiko gyvenimo paslaptis – darbas su savimi" (0)

Kovoti su cholesteroliu padeda augalai (21)

NUOTRAUKOS: Efektingi pratimai moterims (3)

Anoreksija – simptomai ir gydymas (22)

101 priežastis, kodėl verta užsiimti joga ir meditacija (10)

Jogos pradžiamokslis (10)