Sportas ir kūnas      

Skaitome: Lieknos šlaunys per 30 dienų

Skaityti komentarus (3)
Rekomenduok draugui
Spausdinti

„Lieknos šlaunys per 30 dienų“ yra viena iš paprasčiausių ir veiksmingiausių moterims skirtų programų, padėjusi ne vienai įžymybei – aktorėms, modeliams, šokėjoms – padailinti šlaunis ir įgyti gerą formą.

Knygos autorė (beje, turinti puikią figūrą net būdama penkiasdešimt devynerių!) apklausė jas visas ir padedama specialistų sudarė 30 dienų planą, kuris duoda akivaizdžių rezultatų. Visai nesvarbu, ar kasdien sportuojate, ar šiuo metu nesate pačios geriausios sportinės formos – tereikia pasirinkti sau tinkamą programos intensyvumą ir kruopščiai laikytis nurodymų.

Lieknėti Jums padės knygoje esantys dienoraščiai (pradedančiosioms, vidutiniojo lygio ir pažengusiosioms) – pildykite juos, ir kasdien džiaukitės savo daroma pažanga!

Šaltinis: Knygyno nuotr.
Autorius:Eugrimas

Asmeniškai TAU dietologo sudarytas valgiaraštis
​​​​​​​​​​​​​​​​
   
  Straipsnio komentarai (3)
daugiau
2017-07-13 07:16
johhnysax
ufo41y01h2chmygs0w

<a href="http://google.us">google</a>

<a href=http://google.us>google</a>

pojt683j51unn45bvm
2017-07-03 09:57
JerryHiz
7uh4xfckg86334uy33

<a href="http://google.us">google</a>

<a href=http://google.us>google</a>

ih2qkihfvn3aaxd59o
2017-05-30 14:16
Michaelcap
wh0cd992816 <a href=http://nootropil.us.com/>NOOTROPIL</a> <a href=http://cialis247.us.org/>buy cialis tablets</a>
VardasEl. paštas
Komentaras
Saugos kodas:
  Susije straipsniai  

104 metų jogas S.Yogonanda: "Ilgo ir sveiko gyvenimo paslaptis – darbas su savimi" (0)

Kovoti su cholesteroliu padeda augalai (21)

NUOTRAUKOS: Efektingi pratimai moterims (3)

Rytinė mankšta: pradėk dieną žvaliai! (6)

Anoreksija – simptomai ir gydymas (22)

101 priežastis, kodėl verta užsiimti joga ir meditacija (10)