Sportas ir kūnas      

Idealus kūnas: Sportuok ir tau pavyks! (2970)
Gėdiniesi nereikalingų kilogramų? Pats laikas pradėti ne tik sveiką gyvenimo būdą, bet ir sportuoti! Edieta.lt siūlo sportuoti drauge.

Sportas pagal kraujo grupę (13)
Visiems, kas domisi horoskopais, testais ir panašiais būdais, padedančiais geriau pažinti save ar nustatyti kito žmogaus charakterį, seniai ne paslaptis: daugeliu atvejų mūsų asmenybę lemia ir mūsų kraujo grupė.

Ar galima numesti svorio tik nuo tam tikrų kūno dalių (43)
Manoma, jog sumažinti tik tam tikros kūno dalies (pilvo, nugaros, veido arba kojų) apimtis yra labai sunku arba net neįmanoma. Dauguma sporto trenerių yra įsitikinę, jog norėdama, kad jūsų talija būtų plonesnė, pirmiausia turite numesti viso kūno svorio. MITAS!

Anoreksija – simptomai ir gydymas (22)
Moteris, kenčiančias nuo anoreksijos, galima pastebėti plika akimi. Tai labai liesos ir nervingos moterys. Tokios damos perdėtai marina savo organizmą ribodamos maistą, naudoja specialias vėmimą sukeliančias tabletes ir kitokius vaistus. Šios moterys siekia pamaitinti aplink esančius – gyvūnus, artimuosius ir, tiesiog, pažįstamus.

NUOTRAUKOS: Efektingi pratimai moterims (3)
Vėl privalgei pyragėlių? Pats laikas išsimankštinti ir gerai jaustis! Efektingi pratimai pradės ne tik žvaliai jaustis, bet ir sulieknėti.

Treneris pataria: pratimai šlaunims ir sėdmenims (8)
Ką daryti, kad dingtų šoniniai riebalai, bei kokie pratimai geriausi norint, kad suplonėtų kojos?

Rytinė mankšta: pradėk dieną žvaliai! (6)
Svajoji dieną pradėti žvali ir puikios nuotaikos? Nieko nelauk ir jau šį pirmadienį pradėk lengva ir efektyvia mankštele, kuri tikrai suteiks jėgų naujiems darbams. Jei sunku ryžtis sportuoti, tai daryti pradėk lengvai ir be didelio streso.

Kovoti su cholesteroliu padeda augalai (21)
Padidėjęs Lietuvos gyventojų cholesterolio lygis – viena iš didžiausių sveikatos rykščių. Statistika rodo, kad širdies ir kraujagyslių ligos vis dar išlieka pagrindine mūsų šalies gyventojų mirčių priežastimi.

Lengvi ir efektingi pratimai namie
Suglebęs kūnas? Lašinukai ant pilvo? Celiulitas? Visa tai erzina? Pats laikas pradėti sportuoti! Sportuoti namie – puiki mintis. Juk pratimus gali atlikti prieš didelį veidrodį, taip pat žiūrėdama televizorių ar besiklausydama muzikos.

Misija įmanoma: Tvirtas pilvuko presas iki vasaros (1)
Jei nori atšilus orams prie ežero ar jūros mėgautis saule nė kiek nesibaimindama dėl kelių gelbėjimosi ratų ant pilvo, pats metas čiupti jautį už ragų – nuo šiandien pradedam sportuoti!

104 metų jogas S.Yogonanda: "Ilgo ir sveiko gyvenimo paslaptis – darbas su savimi"
Vilniaus visuomenės sveikatos biuro ir Viešosios įstaigos „Sveikas miestas“ iniciatyva pirmą kartą vienas iš seniausių 104-erių metų jogas – Swami Yogonanda (tikrasis vardas Ramola Prasad) iš Rishikesh, Indijos, atvyko į Lietuvos sostinę – Vilnių. Čia jis viešės iki rugsėjo 25 dienos.

Bėgiojimas padės palaikyti gerą formą (39)
Bėgiojimas – smagus užsiėmimas ir puikus būdas palaikyti gerą formą. Šio sporto nauda tikrai nemenka. Bėgimas taps mėgstamu užsiėmimu, jei tinkamai apskaičiuosite galimybes, įsiklausysite į savo kūną bei bėgiosite teisingai.

101 priežastis, kodėl verta užsiimti joga ir meditacija (10)
Jei vis dar abejoji, ar verta užsiimti joga, mes tave tikrai įtikinsime.

Jogos pradžiamokslis (10)
Norite praktikuoti jogą ir pagaliau atgauti pusiausvyrą! Suskubkite tai daryti jau dabar.

Liekna greitai ir lengvai! (su nuotraukomis) (3)
Apie dailią ir išpuoselėtą figūrą svajoja kiekviena jauna mergina ir brandi dama. Nepamirškite, kad tokiomis būti galite visos, tereikia tinkamai subalansuoti mitybą ir pradėti sportuoti! Tą ir kviečiame daryti.

Pratimų kompleksas Tau!
Nori sustiprinti kūną ir vasarą pasitikti liekna? Pradėk sportuoti! Tinkamai subalansuotas pratimų kompleksas tau padės.

Masažas – malonumas ir nauda
Kad masažas naudingas ir sveikatai, ir grožiui – žino visi. Tai tarsi nerašyta taisyklė. Tačiau kuo jis padeda?

Norite turėti gražias kojas? (5)
Vasarai atėjus, dailiosios lyties atstovių sijonai gerokai patrumpėjo.

Pavasarį pasitikime fiziškai aktyvesni (5)
Nepaisydami amžiaus, lyties ir fizinių galimybių, galime tapti energingesni ir galbūt net pailginti savo gyvenimo trukmę. Pavasaris – ypač tam tinkamas metas. Medicinos diagnostikos ir gydymo centro specialistai remdamiesi Mayo klinikos pateiktais duomenimis, pateikia fizinio aktyvumo naudos įrodymus.

Kaip neišsekti pradėjus intensyviai sportuoti?
Kaip žinia, nė viename maisto produkte nėra visų sportuojančio žmogaus organizmui reikalingų medžiagų, todėl labai svarbu, kad mityba būtų visavertė arba, kitaip tariant, kuo įvairesnė.

Puslapiai: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11  [Kitas]