Sportas ir kūnas      

104 metų jogas S.Yogonanda: "Ilgo ir sveiko gyvenimo paslaptis – darbas su savimi"
Vilniaus visuomenės sveikatos biuro ir Viešosios įstaigos „Sveikas miestas“ iniciatyva pirmą kartą vienas iš seniausių 104-erių metų jogas – Swami Yogonanda (tikrasis vardas Ramola Prasad) iš Rishikesh, Indijos, atvyko į Lietuvos sostinę – Vilnių. Čia jis viešės iki rugsėjo 25 dienos.

Kovoti su cholesteroliu padeda augalai (21)
Padidėjęs Lietuvos gyventojų cholesterolio lygis – viena iš didžiausių sveikatos rykščių. Statistika rodo, kad širdies ir kraujagyslių ligos vis dar išlieka pagrindine mūsų šalies gyventojų mirčių priežastimi.

NUOTRAUKOS: Efektingi pratimai moterims (3)
Vėl privalgei pyragėlių? Pats laikas išsimankštinti ir gerai jaustis! Efektingi pratimai pradės ne tik žvaliai jaustis, bet ir sulieknėti.

Rytinė mankšta: pradėk dieną žvaliai! (6)
Svajoji dieną pradėti žvali ir puikios nuotaikos? Nieko nelauk ir jau šį pirmadienį pradėk lengva ir efektyvia mankštele, kuri tikrai suteiks jėgų naujiems darbams. Jei sunku ryžtis sportuoti, tai daryti pradėk lengvai ir be didelio streso.

Anoreksija – simptomai ir gydymas (22)
Moteris, kenčiančias nuo anoreksijos, galima pastebėti plika akimi. Tai labai liesos ir nervingos moterys. Tokios damos perdėtai marina savo organizmą ribodamos maistą, naudoja specialias vėmimą sukeliančias tabletes ir kitokius vaistus. Šios moterys siekia pamaitinti aplink esančius – gyvūnus, artimuosius ir, tiesiog, pažįstamus.

101 priežastis, kodėl verta užsiimti joga ir meditacija (10)
Jei vis dar abejoji, ar verta užsiimti joga, mes tave tikrai įtikinsime.

Jogos pradžiamokslis (10)
Norite praktikuoti jogą ir pagaliau atgauti pusiausvyrą! Suskubkite tai daryti jau dabar.

Mankšta gulint
Per naktį visi gyvybiniai procesai sulėtėja, todėl bet kokie greiti judesiai ryte, iš serijos „iššokau iš lovos“ – nepageidaujami: organizmas dar nėra prabudęs, nesušilęs, jį reikia žadinti po truputį. O tam padės paprasti pratimai gulint.

Norite turėti gražias kojas? (5)
Vasarai atėjus, dailiosios lyties atstovių sijonai gerokai patrumpėjo.

Kur dingsta noras sportuoti? (5)
Kur dingsta noras sportuoti, kodėl kai jau vasara ant nosies ir sunkiai telpame į pernykščius drabužius vis vien atidėliojame sporto pradžią rytojui? „Pradėkite sportuoti šiandien, atidėliojimas – didžiausias laiko vagis ir šiuo atveju figūros priešas“ – sako Lieknėjimo akademijos psichologė Giedrė Gutautė Klimienė ir pasakoja, kur dingsta noras sportuoti.

Kaip neišsekti pradėjus intensyviai sportuoti?
Kaip žinia, nė viename maisto produkte nėra visų sportuojančio žmogaus organizmui reikalingų medžiagų, todėl labai svarbu, kad mityba būtų visavertė arba, kitaip tariant, kuo įvairesnė.

Kaip bėgimą paversti naudingu malonumu (4)
Pasiryžusieji užsiimti mažiausiai įpareigojančia sporto šaka – bėgiojimu, turėtų įsiminti keletą paprastų, tačiau labai reikalingų žinoti taisyklių.

Liekna greitai ir lengvai! (su nuotraukomis) (3)
Apie dailią ir išpuoselėtą figūrą svajoja kiekviena jauna mergina ir brandi dama. Nepamirškite, kad tokiomis būti galite visos, tereikia tinkamai subalansuoti mitybą ir pradėti sportuoti! Tą ir kviečiame daryti.

Pratimų kompleksas Tau!
Nori sustiprinti kūną ir vasarą pasitikti liekna? Pradėk sportuoti! Tinkamai subalansuotas pratimų kompleksas tau padės.

Lengvi ir efektingi pratimai namie
Suglebęs kūnas? Lašinukai ant pilvo? Celiulitas? Visa tai erzina? Pats laikas pradėti sportuoti! Sportuoti namie – puiki mintis. Juk pratimus gali atlikti prieš didelį veidrodį, taip pat žiūrėdama televizorių ar besiklausydama muzikos.

Masažas – malonumas ir nauda
Kad masažas naudingas ir sveikatai, ir grožiui – žino visi. Tai tarsi nerašyta taisyklė. Tačiau kuo jis padeda?

Idealus kūnas: Sportuok ir tau pavyks! (2970)
Gėdiniesi nereikalingų kilogramų? Pats laikas pradėti ne tik sveiką gyvenimo būdą, bet ir sportuoti! Edieta.lt siūlo sportuoti drauge.

Kaip palaikyti optimalų kūno svorį?
Jei nusprendėte sumažinti kūno svorį, turite įvertinti dvi sau iškeltas užduotis. Neretai dietų, sporto, įvairių lieknėjimo preparatų žmonės griebiasi tuomet, kai ima kritiškai vertinti savo išvaizdą.

Pavasarį pasitikime fiziškai aktyvesni (5)
Nepaisydami amžiaus, lyties ir fizinių galimybių, galime tapti energingesni ir galbūt net pailginti savo gyvenimo trukmę. Pavasaris – ypač tam tinkamas metas. Medicinos diagnostikos ir gydymo centro specialistai remdamiesi Mayo klinikos pateiktais duomenimis, pateikia fizinio aktyvumo naudos įrodymus.

Misija įmanoma: Tvirtas pilvuko presas iki vasaros (1)
Jei nori atšilus orams prie ežero ar jūros mėgautis saule nė kiek nesibaimindama dėl kelių gelbėjimosi ratų ant pilvo, pats metas čiupti jautį už ragų – nuo šiandien pradedam sportuoti!

Puslapiai: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11  [Kitas]