Sportas ir kūnas      

Idealus kūnas: Sportuok ir tau pavyks! (2970)
Gėdiniesi nereikalingų kilogramų? Pats laikas pradėti ne tik sveiką gyvenimo būdą, bet ir sportuoti! Edieta.lt siūlo sportuoti drauge.

Mankštos nauda (482)
Aš turiu šunį namie ir pastebėjau, kad jis, atsikėlęs iš karto puola rąžytis. Kadangi jau daugiau, nei pusę metų lankau jogą, pamačiau, kad mano šuo, pabudęs pradeda daryti "jogos" pratimus. Nejuokauju.

Anoreksija mados pasaulyje. Modeliai pasiruošę mirti? (98)
Štai ką daro su merginomis besaikis savo organizmų alinimas bado dietomis. Tai mados pasaulio aukos, kurioms reikia kuo skubaus gydymo.

Ar galima numesti svorio tik nuo tam tikrų kūno dalių (43)
Manoma, jog sumažinti tik tam tikros kūno dalies (pilvo, nugaros, veido arba kojų) apimtis yra labai sunku arba net neįmanoma. Dauguma sporto trenerių yra įsitikinę, jog norėdama, kad jūsų talija būtų plonesnė, pirmiausia turite numesti viso kūno svorio. MITAS!

Bėgiojimas padės palaikyti gerą formą (39)
Bėgiojimas – smagus užsiėmimas ir puikus būdas palaikyti gerą formą. Šio sporto nauda tikrai nemenka. Bėgimas taps mėgstamu užsiėmimu, jei tinkamai apskaičiuosite galimybes, įsiklausysite į savo kūną bei bėgiosite teisingai.

Rytinė mankšta (27)
Kad iš pat ryto pakeltumėte sau nuotaiką, pražvalėtumėte ir pagerintumėte fizinę organizmo savijautą darykite rytinę mankštą. Reikia tik paaukoti keletą minučių ir jausitės žvalūs visą dieną.

Į sporto salę neįleidžiami... kompleksai (26)
Mes, moterys, taip jau surėdytos: kiekvieną dieną einame prie veidrodžio, kad pasigėrėtume savimi, bet visada pradedame atidžiai ieškoti figūros trūkumų. Ir, suradusios jų, liūdnai atsidūstame: „Galų gale reikia savimi užsiimti...“. Taigi kas trukdo?

Sporto treneris konsultuoja (25)
Asmeninis sporto treneris Remigijus Bimba kasdien treniruoja bei sporto klausimais konsultuoja įvairaus amžiaus žmones – nuo paauglių iki senjorų.

Anoreksija – simptomai ir gydymas (22)
Moteris, kenčiančias nuo anoreksijos, galima pastebėti plika akimi. Tai labai liesos ir nervingos moterys. Tokios damos perdėtai marina savo organizmą ribodamos maistą, naudoja specialias vėmimą sukeliančias tabletes ir kitokius vaistus. Šios moterys siekia pamaitinti aplink esančius – gyvūnus, artimuosius ir, tiesiog, pažįstamus.

Kovoti su cholesteroliu padeda augalai (21)
Padidėjęs Lietuvos gyventojų cholesterolio lygis – viena iš didžiausių sveikatos rykščių. Statistika rodo, kad širdies ir kraujagyslių ligos vis dar išlieka pagrindine mūsų šalies gyventojų mirčių priežastimi.

Grįžtantiems į sporto klubus: ar reikia maisto papildų? (20)
Neretas sporto klubo lankytojas, norėdamas greičiau pasiekti pageidaujamą rezultatą – stangrų, liekną, raumeningą kūną – ne tik sportuoja, bet ir vartoja įvairius maisto papildus bei kitokius preparatus. Lyg ir natūralu, kai ką nors papildomai vartoja profesionalūs sportininkai, kurių tikslas – sportiniai pasiekimai.

Apie lanko sukimą (18)
Lanko sukimas primena vaikystę. Tačiau jei pasiilgote anų laikų liaunos talijos ir skaisčios odos, verta nuo seno lanko, padėto ant spintos, nušluostyti dulkes.

Treneris pataria: mityba sportuojant (18)
Laba diena gerb. Rimai, aš esu sutrikusi: prieš pusę metų pradėjusi sportuoti priaugau gerus 5 kg. Anksčiau susilaikyti nevalgius buvo paprasčiau nei dabar, ir labai norisi saldumynų. Ar teisingai elgiuosi jeigu sportuoju ryte ir prieš treniruotę nevalgau, o po jos pradėjau gerti baltyminį kokteilį.

Sporto treneris Remigijus Bimba atsako į skaitytojų klausimus (17)
Asmeninis sporto treneris Remigijus Bimba atsako į skaitytojų pateikiamus klausimus.

Treniruoklis namuose: kaip išsirinkti? (15)
Neturite laiko sporto salei? O gal nėra galimybės ištrūkti iš namų? Jei tik yra ūpo pasportuoti, treniruoklis namuose – puikus pasirinkimas. Tik... treniruoklių būna įvairių. Kokį gi pasirinkti?

Elipsinis treniruoklis: išspausk kiek gali! (14)
Elipsiniai treniruokliai sporto klubuose – vieni populiariausių. Jie suteikia judesių laisvę, treniruoja daug raumenų. Gali eiti pirmyn, atgal, stiprinti rankas, kojas, juosmens raumenis. Šie patarimai padės išspausti iš elipsinio treniruoklio maksimalios naudos!

Sportas pagal kraujo grupę (13)
Visiems, kas domisi horoskopais, testais ir panašiais būdais, padedančiais geriau pažinti save ar nustatyti kito žmogaus charakterį, seniai ne paslaptis: daugeliu atvejų mūsų asmenybę lemia ir mūsų kraujo grupė.

Sporto treneris Remigijus Bimba atsako į skaitytojų klausimus (13)
Kultūrizmu užsiiminėjantis, Lietuvos kūno kultūros akademijos sporto magistras Remigijus Bimba atsako į skaitytojų užduodamus klausimus.

15 minučių ryte – ir tu lieknesnė! (12)
Ši lengva ryto mankšta padės neužmigti tavo raumenukams žiemos miegu. Vos 15 minučių per dieną – juk tu tikrai gali! Beje, pratimams reikės svarmenų. Jie tavęs laukia artimiausioje sporto prekių parduotuvėje, kainuoja tikrai nedaug, o nauda – neabejotina. Tik čiupk juos į rankas!

Pratimai, padėsiantys suploninti šlaunis (11)
Šiais pratimais ne tik padailinsite kojas, bet ir turėsite plokštesnį pilvą. Ypač kūno dailinimo treniruotės aktualios pavasarį, kai po ilgos žiemos probleminėse kūno vietose susikaupia ne vienas nereikalingas riebalų sluoksnis.

Puslapiai: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11  [Kitas]