Papildai ir priemonės      

Mėta — aukso vertės augalėlis (54)
Jau nuo pačių seniausių laikų mėta buvo vertinama ir jos teikiama nauda buvo naudojamasi jau senovės graikų ir romėnų laikais. Dar ir dabar daugelis soduose turi pasisodinę mėtų lapelių. Ir ne veltui.

Efektyviam lieknėjimui padeda ir grožio priemonės (12)
Lipokavitacija - tai riebalinio audinio naikinimas ultrgarsu. Procedūra atliekama itališku LIPOWAVE aparatu.

Gydytojai rekomenduoja vartoti melsvadumblį spiruliną – ji užkerta kelią ligoms (6)
Pasaulyje seniai žinomas ir sveikatai stiprinti vartojamas melsvadumblis spirulina – atrastas ir Lietuvoje.

Kokia kava, tokia ir tu (33)
Ar gali būti taip, kad gėrimas (kad ir koks gardus jis būtų), galėtų apibūdinti žmogų? Pasirodo, taip būti gali.

Laiku sutramdžius cholesterolį galima išvengti vaistų (30)
Spaudimas krūtinėje, dusulys, širdies permušimai, eilė prie kardiologo kabineto, vaistų saujos – daugybė tokių pacientų galėtų gyventi kitaip, jei būtų laiku pasirūpinę savo sveikata

Arbūzas – didelė ir naudinga uoga (14)
Kuo gi gardusis arbūzas naudingas mūsų organizmui?

Naudingosios mėtų arbatos savybės (25)
Jei norite žvarbų rudens rytą pradėti pakilia nuotaika ir geromis emocijomis, kavą pakeiskite mėtų arbata.

Pasakiško skonio jogurtas (1)
Pasakiškai gardus ir labai sveikas jogurtas Jums ir Jūsų šeimai.

Kasdien - bent po 6 alyvuoge (1)
Žalios ir juodos, didelės ir visiškai mažučiukės, konservuotos, marinuotos, sūdytos, savo pilvelyje slepiančios kauliuką arba citrinų, ančiuvių, krevečių ar kitokį įdarą. Kuo gi jos - alyvuogės - tokios ypatingos?

Gėlės... salotų lėkštėje
Pienės. Karčiuose pienės lapuose slypi visa pienių, kaip gydomųjų augalų, nauda. Tam, kad valgant tas kartumas taip labai nesijaustų, jį panaikinti galima keliais būdais.

Kas naudingiau - naminis ar pirktinis jogurtas? (1)
Mano draugė jogurtą gamina namuose. O man labiau patinka pirktinis. Tačiau ji nuolat sako, kad naminis yra kur kas sveikesnis.

A, B, E – ar gerai mokate vitaminų abėcėlę? (1)
štikimieji grožio ir imuniteto draugai – vitaminų trijulė A, B ir E. Ar visada jų gauname pakankamai? O gal nemokame tinkamai vartoti?

Maitinimo įstaigų klientai pageidauja išsamesnės informacijos apie patiekalų sudėtį
Restoranų ir kavinių lankytojai tampa reiklesni – devyni iš dešimties žmonių, valgančių viešojo maitinimo įstaigose, pageidautų gauti daugiau informacijos apie maistą, kurį užsisako.

Kokį vandenį gerti?
Nuolat girdime specialistų patarimus gerti kuo daugiau vandens, kadangi šis gyvybės šaltinis turi įtakos mūsų puikiai savijautai, gerai nuotaikai, sveikatai bei grožiui.

Pavasaris – vitaminų badmetis
Atėjus pavasariui, organizmas šaukte šaukia, jog vitaminų atsargos per žiemą išseko ir jas reikia papildyti. Tai parodo sausėjanti oda, lūžinėjantys plaukų galiukai, susilpnėjusi imuninė sistema, bei kiti požymiai, dėl kurių galime jausti diskomfortą.

Pavasarį būtina išsitirti šulinių vandenį (8)
Šiaulių visuomenės sveikatos centro (ŠVSC) specialistai informuoja, kad pavasarį būtina išsitirti šachtinių šulinių vandens kokybę. Pirmiausia tai turėtų padaryti besilaukiančios moterys, kurios vartoja šachtinių šulinių vandenį.

Prieštaringieji angliavandeniai
Tarp visų maistinių medžiagų angliavandeniai vertinami prieštaringiausiai. Iš vienos pusės jie tarsi pagrindinis organizmo energijos šaltinis, iš kitos - viena priežasčių, kodėl priaugame svorio.

3 priežastys, kodėl verta rinktis augalinės kilmės riebalų rūgštis
Medikai nuolat akcentuoja riebalų rūgščių Omega naudą žmogaus organizmui. Šios riebalų rūgštys organizme yra negaminamos, jos dažniausiai gaunamos su maistu – žuvimi.

Vanduo su burbuliukais ir be – kas skaniau?
Tyras vanduo – sveikiausia. Tą žinome visi. Ir vis dėlto paprastas vanduo greitai pabosta, o tą, kuris džiugiai šnypščia ir burbuliuoja, gerti kur kas linksmiau. Juolab kad burbuliukų turi ir dauguma mineralinio vandens rūšių. Ar vanduo su burbuliukais vis dėlto bent kiek sveika?

Pieno pakaitalai
Europoje pieno pakaitalai labai populiarūs, o Lietuvoje jie tik atsiranda, todėl dar yra savotiška „neatrasta žemė“.

Puslapiai: 1 2 3 4  [Kitas]