Badavimas      

Bananų dieta

Skaityti komentarus (1693)
Rekomenduok draugui
Spausdinti

Bananų dieta tiks tiems, kurie turi žarnyno problemų, sergantiems tokiomis ligomis, kuomet atsiranda kūno pabrinkimai.
 
Bananai naudingi ir sergant gastritu. Kanados mokslininkai išaiškino, jog bananai stimuliuoja epitelio atsinaujinimą bei sulčių išsiskyrimą, saugantį vidinę skrandžio sienelę nuo pažeidimų.
 

Be to, bananus rekomenduoja gydytojai, esant:

Nutukimui, kraujo apytakos sutrikimams, hipertoninei ligai, kepenų, inkstų, tulžies pūslėms ligoms, skrandžio odai, bakterinei dizenterijai bei cukriniam diabetui.

Nors bananai yra gana kaloringas produktas, jie yra ląstelienos, cukraus, būtinų vitaminų ir vitaminų medžiagų šaltinis.
 
Šiuose vaisiuose yra vitaminų A, B grupės, C, E, PP ir tokių mineralų kaip geležis, kalis, magnis, natris, fosforas ir kalcis. Bananuose gana mažai riebalų, tai padeda mažinti cholesterolio kiekį. Kadangi bananuose yra daug natūralaus cukraus, sacharozės, gliukozės bei fruktozės, Jūs greitai pajusite sotumo jausmą. O gliukozė – tai maistas smegenims ir nervams.

Yra dviejų rūšių bananų dietos:

Pirmasis griežtas būdas trunka 3 – 4 dienas. Atsikratysite 3 kilogramų.
 
Dienos racionas: 3 bananai, 3 stiklinės neriebaus pieno. Paskirstykite jį į tiek dalių, kiek kartų esate įpratę valgyti. Jei esate alergiški pienui, naudokite 1% riebumo kefyrą. Galima paruošti bananų jogurtą: suplakti bananą su pienu arba kefyru. Galima valgyti žalią arbatą be cukraus pakaitalų neribotais kiekiais.

Antroji dieta paprastesnė, bet nemažiau efektyvi: Viena diena – vienas kilogramas. Dietos trukmė 3 – 7 dienos.
 
Dienos racionas: Per dieną galima suvalgyti 1,5 kg bananų. Valgyti galima tada, kai tik to užsinorite.  Žalią arbatą ir vandenį gerkite neribotais kiekiais. Dietos kaloringumas – 1300 kcal. Bananuose labai mažai baltymų, jei dietos laikysitės 6 – 7 dienas, galite leisti suvalgyti du kiaušinius.

Bananų dietos privalumai:

Bananuose daug kalio, kuris yra būtinas širdies raumens darbui. 

Bananų dietos trūkumai:

Jei nesate bananų mėgėjas, Jums bus sunku laikytis šios dietos. Visų monodietų problema – baigę dietą pradėsite piktnaudžiauti  įvairiais produktais.
Jei nesate bananų mėgėjas, Jums bus sunku laikytis šios dietos. Visų monodietų problema – baigę dietą pradėsite piktnaudžiauti  įvairiais produktais.

Dietos ypatumai

Išsivalo žarnynas, normalizuojasi medžiagų apykaita. Pasiektas svoris dietos metu išsilaikys, taip pat pagerės odos būklė, jei turite tokių problemų.

 

Šaltinis: Jupiterimages.com
Autorius:Parengė Gerda Zemenskaitė

Asmeniškai TAU dietologo sudarytas valgiaraštis
​​​​​​​​​​​​​​​​
   
  Straipsnio komentarai (1693)
daugiau
2018-01-18 02:04
EdwinJusia
essay writing service <a href= http://essaywritingter.com >essay writing</a> hear
2018-01-18 02:01
DonaldFax
canadian pharmacy review <a href= http://canadapharmter.com >canadian pharmacy</a> across
2018-01-18 01:57
Williekek
essay writing service reviews <a href= http://essaywritingter.com >essay writing service reviews</a> fellow
2018-01-18 01:48
RobertThopy
n http://genericviagrater.com what happens if a girl takes viagra
VardasEl. paštas
Komentaras
Saugos kodas:
  Susije straipsniai  

Česnakai, žuvis, špinatai padės susidoroti su stresu (2593)

8 mitai apie kalorijų deginimą (11)

Pasirinkite tinkamą arbatą lieknėjimui (28)

Kaip palaikyti optimalų kūno svorį? (0)

Kai nepaliaujamai didėja apetitas... (5)

Viena diena – minus vienas kilogramas (24)